Azt ne mond, hogy divat lett ilyen homár baromságokkal teleaggatni egy túramotort, hogy shield-es pótlámba, bele lemezcsavarozva a műanyag idomba, meg pohártartó a kormányra?
Én még ott tartok, hogy egy motorra túra doboz szett, vagy tanktáska és abba palackozott ásványvíz kell.
Ja erre is van egy jó történet, lehet hogy rádióban hallottam, de úgy jobban hangzik hogy egyik haver csinálta meg, hogy szívó, mechanikus adagolós diesel kocsiját elvitte chiptuningra, a szervizes meg csak pislogot hogy mit akar ez itt
Ha olyan aminek bele lehet nyúlni, akkor persze hogy nem kell rá semmi. Külső egység pl. Power Commander csak akkor kell, ha a meglévő nem módosítható.
Egyik haver Aprilia Pegaso-ra volt rákattanva. Azon is át lehetett írni az injektor térképet ha kifizetted a ~30ezer forintos ECU kód árát a gyárnak.
Katalizátort kibaszta, térképet addig reszelgette amíg 1 literrel kevesebbet evett és még jobban is ment.
Mondom a példát!
A volt Medicornál az anyagbeszerző csóka ZUK--al járt! Azt csinálta,hogy megállt az út szélén, hiba háromszög kitéve! Mindig volt olyan teherautós, aki vontatta, akár Pestig is! Ott elintézte a dolgát, majd visszafelé Pest szélén ugyanúgy megállva, vonó kötél kikészítve, és hazahúzva!
egy évig volt anno 2.0 clio sport 179LE.... sokan beszopták a lámpánál, mert kívülről semmi nem látszott, max hátulról, hogy szélesebb a gumi a nagyon verseny civic-c, golfok, suzukik, bmw-k mind elvéreztek
nem tudom pontosan mit csináltak vele a csávó már nyugdíjjas ő se igen vágta a dolgot
az biztos hogy azóta átlag fél literrel kevesebbet eszik és nem megy rosszabbul
amúgy ilyet még nem is hallottam, tanítható ecu van de az nem a gyári kivitel
az a lényeg ne legyen rosszabb mint az astra
itt a "rossz" a fenntartási és az üzemeltetési költség
és simán el tudnék menni akár 2 milláig is
és nincs olyan ami "jobb" lenne
pl ott a ceed belefér a 2 millába az első szervízzel is, ellenben többet eszik mint a jelenlegi astra benzinbe számolva 2 literrel
ami évi 15 ezres futásnál már +120ezer évente
ennyi plusz mellett kapnék egy csomó olyan extrát amire egyáltalán nincs szükségem
Én még ott tartok, hogy egy motorra túra doboz szett, vagy tanktáska és abba palackozott ásványvíz kell.
és a fekete füst is
Pohártartó, és a vonóhorog ami ledobta nálam a láncot
Egyik haver Aprilia Pegaso-ra volt rákattanva. Azon is át lehetett írni az injektor térképet ha kifizetted a ~30ezer forintos ECU kód árát a gyárnak.
Katalizátort kibaszta, térképet addig reszelgette amíg 1 literrel kevesebbet evett és még jobban is ment.
mert van ami tudja, de azt meg a nép nem tudja megvenni mert drágán adják
az teljesen más
ennek a gyári ecuját okosították ki párszáz lejért
A volt Medicornál az anyagbeszerző csóka ZUK--al járt! Azt csinálta,hogy megállt az út szélén, hiba háromszög kitéve! Mindig volt olyan teherautós, aki vontatta, akár Pestig is! Ott elintézte a dolgát, majd visszafelé Pest szélén ugyanúgy megállva, vonó kötél kikészítve, és hazahúzva!
Igen, ha az ecu térkép nem veszi figyelembe a katalizátort, azzal lehet fogyasztást javítani.
az biztos hogy azóta átlag fél literrel kevesebbet eszik és nem megy rosszabbul
amúgy ilyet még nem is hallottam, tanítható ecu van de az nem a gyári kivitel
itt a "rossz" a fenntartási és az üzemeltetési költség
és simán el tudnék menni akár 2 milláig is
és nincs olyan ami "jobb" lenne
pl ott a ceed belefér a 2 millába az első szervízzel is, ellenben többet eszik mint a jelenlegi astra benzinbe számolva 2 literrel
ami évi 15 ezres futásnál már +120ezer évente
ennyi plusz mellett kapnék egy csomó olyan extrát amire egyáltalán nincs szükségem