Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem értem miről beszélsz, a matáv-t pedig nem is ismerem
Már több?
Én még a Matáv hálózatépítésre pályáztam akkor 10-20% volt.
mikor volt már szaros 30% ?
Közbeszerzésre van ez az ár. Ebből még 30szazalek megy vissza a megrendelőnek. Nem a gyártó kapja a hasznot sem.
és fél literrel kevesebbet eszik, de óra szerint belecsavar a 300-ba is sztem
Kemények a románok
Szoftveresen fúrják fel nagyobbra a motort?
be is b@szna bármelyik autómnak bármilyen motorikus baja lett volna 200e km-nél.... még a kis a2 1.2 tdi-ben is 340e km volt mikor eladtam és motorikusan kifogástalan volt....
ezeket pont nem a kis csücsörik szokták vásárolni azoknak az a fasza rázószopó gép kell, amire csak rá kell állni
Mennyi álszent kretén van a TT-vel kapcsolatban.
Há' mégis csak olcsóbb, mint Harley-t vagy boxer BMW-t venni ugyanezen célból, nem?
az első (hülye) vevő má meg is van
A faszuk is megnő? Akkor elkezdek rá spórolni!
a lényeg,hogy minél bonyolultabb legyen mechanikailag,és akkor be tudod adni a sok ecsetfejű díszbuzinak,hogy ez az egészséges és napi 3-5 perc két hét alatt 12 kiló zsírból 25 kiló izmot épít és még a faszuk is megnő tőle... olyan nehéz ez?
Asszem valami 1,5 millió körül keresel benzines harcjárművet, 4 kerékkel és a bébielefánt méretű testednek méretezett kényelemmel. Ezek nem nagy kihívások, nem létezik, hogy nem találsz magánszemélytől értelmes kocsit...
én már azon vagyok hogy körbetelefonálok minden bontót hol van normális szőnyeg az astrába( itt a környékben csak fosok voltak)
aztán feldobok rá két első sárvédőt lekaparom a tetejéről a fóliát(ami mégsem uv álló mint a leírásában volt) és egy telibe festés következik
majd gyakorolom a levett sárvédőkön mert még sosem festettem, de biztos fog sikerülni
aztán adok még 6-8 évet az astrának addig még a gáztartály is jó meg nem rég vettem új gyertyakábelokat vétek lenne csak úgy kidobni
csak a garázst kell előtte kiganézni rendesen mert most színültig van vasporral

aztán kapják be a nepperek az én pénzemen nem vesznek vastag arany nyakláncot
Erről beszélek, jó reggelt!
Egy faék egyszerű injektoros benzinmotor talán a legolcsóbban üzemeltethető, semmi bonyolítás nincs bennük és a mai műanyag világban is elmennek 400-500 ezer km-t megfelelő karbantartás mellett.
Ha a Renault-nak 200 ezernél a generátoron kívül bármi egyéb motorikus baja lenne, fel is gyújtanám a picsába, ennek a blokkjában nincs ami beszarjon, ha kapja az olajcseréket, meg 60 ezrenként egy gyertya sort.
Dísznek kell árulni és már ki is van kerülve egy csomó faszság
és ezután ?
ember tölti fel az árat és ezek az egyszerű kültéri gépek kb ennyibe kerülnek 100-200 között...
rámehetsz a gyártására,, építesz egy brand-t rá, TÜV vizsgáztatod stb.... olyan 10-12M-t beleölsz, eladsz belőle olyan 200 db-t és már nullán is vagy
Nem? Ezt nehezen hiszem el!
Eddig még nem hiányolt senki szerintem....
Adjak kölcsön?
Volt valami ma? Megvoltam említve?
Cigány Porsche!
csak ennél az egynél??
aztán ki tudja, ravasz egy gép de ennyire mégsem