be is b@szna bármelyik autómnak bármilyen motorikus baja lett volna 200e km-nél.... még a kis a2 1.2 tdi-ben is 340e km volt mikor eladtam és motorikusan kifogástalan volt....
a lényeg,hogy minél bonyolultabb legyen mechanikailag,és akkor be tudod adni a sok ecsetfejű díszbuzinak,hogy ez az egészséges és napi 3-5 perc két hét alatt 12 kiló zsírból 25 kiló izmot épít és még a faszuk is megnő tőle... olyan nehéz ez?
Asszem valami 1,5 millió körül keresel benzines harcjárművet, 4 kerékkel és a bébielefánt méretű testednek méretezett kényelemmel. Ezek nem nagy kihívások, nem létezik, hogy nem találsz magánszemélytől értelmes kocsit...
én már azon vagyok hogy körbetelefonálok minden bontót hol van normális szőnyeg az astrába( itt a környékben csak fosok voltak)
aztán feldobok rá két első sárvédőt lekaparom a tetejéről a fóliát(ami mégsem uv álló mint a leírásában volt) és egy telibe festés következik
majd gyakorolom a levett sárvédőkön mert még sosem festettem, de biztos fog sikerülni
aztán adok még 6-8 évet az astrának addig még a gáztartály is jó meg nem rég vettem új gyertyakábelokat vétek lenne csak úgy kidobni
csak a garázst kell előtte kiganézni rendesen mert most színültig van vasporral
aztán kapják be a nepperek az én pénzemen nem vesznek vastag arany nyakláncot
Erről beszélek, jó reggelt!
Egy faék egyszerű injektoros benzinmotor talán a legolcsóbban üzemeltethető, semmi bonyolítás nincs bennük és a mai műanyag világban is elmennek 400-500 ezer km-t megfelelő karbantartás mellett.
Ha a Renault-nak 200 ezernél a generátoron kívül bármi egyéb motorikus baja lenne, fel is gyújtanám a picsába, ennek a blokkjában nincs ami beszarjon, ha kapja az olajcseréket, meg 60 ezrenként egy gyertya sort.
ember tölti fel az árat és ezek az egyszerű kültéri gépek kb ennyibe kerülnek 100-200 között...
rámehetsz a gyártására,, építesz egy brand-t rá, TÜV vizsgáztatod stb.... olyan 10-12M-t beleölsz, eladsz belőle olyan 200 db-t és már nullán is vagy
Én még a Matáv hálózatépítésre pályáztam akkor 10-20% volt.
Szoftveresen fúrják fel nagyobbra a motort?
aztán feldobok rá két első sárvédőt lekaparom a tetejéről a fóliát(ami mégsem uv álló mint a leírásában volt) és egy telibe festés következik
majd gyakorolom a levett sárvédőkön mert még sosem festettem, de biztos fog sikerülni
aztán adok még 6-8 évet az astrának addig még a gáztartály is jó meg nem rég vettem új gyertyakábelokat vétek lenne csak úgy kidobni
csak a garázst kell előtte kiganézni rendesen mert most színültig van vasporral
aztán kapják be a nepperek az én pénzemen nem vesznek vastag arany nyakláncot
Egy faék egyszerű injektoros benzinmotor talán a legolcsóbban üzemeltethető, semmi bonyolítás nincs bennük és a mai műanyag világban is elmennek 400-500 ezer km-t megfelelő karbantartás mellett.
Ha a Renault-nak 200 ezernél a generátoron kívül bármi egyéb motorikus baja lenne, fel is gyújtanám a picsába, ennek a blokkjában nincs ami beszarjon, ha kapja az olajcseréket, meg 60 ezrenként egy gyertya sort.
rámehetsz a gyártására,, építesz egy brand-t rá, TÜV vizsgáztatod stb.... olyan 10-12M-t beleölsz, eladsz belőle olyan 200 db-t és már nullán is vagy
aztán ki tudja, ravasz egy gép de ennyire mégsem