Nekem sem volt vele sok bajom, pedig nagyon utáltam szegényt (legfiatalabb autóm volt).
A váltó tényleg "betalál", na de az a váltási érzet?!
Mintha egy vödör takonyban matatnál egy szép nagy fakanállal.
Azoknak az ősrégi Renault benzines blokkoknak semmi baja nem lesz 300 ezernél sem, 200-nál max a generátor pusztul el, csere és megy tovább. Thalia km rekorder 440 ezernél jár bontatlan blokkal a sima 1.4-essel, nem zabálja az olajat és a váltó is megtalálja a fokozatokat.
valamihez kell hasonlítani......
amúgy ha a buzi románok szerelnék még a régi 1,4-1,6 motorral az új logant már múlt évben vettem vollna egyet a szalonból
pedig gyártják még mert a dokkerban választható az 1.6
2,5 milláért lett volna egy teljesen jó kis kocsim ami tényleg elmegy 10 évet és 200 ezret gondtalanul
Haveromé is ette. Aztán belerakta a gyári olajat és soha többet nem volt vele gondja.
Amúgy tényleg szar volt az a blokk, de a többi Opel motor elég jó.
Apámna TwinPort-os van.
10év alatt belerakott 64ezret. Le akarja cserélni. A kereskedő beszélte le róla, hogy több ilyen jó autója nem lesz úgy sem.
Amúgy meg a francokat hasonlítgatod az árát a Fastrádhoz. Pont most mondtad hogy nincs a piacon még csak közelítőleg sem.
Úgy az enyém is olcsó hogy nincs
A TwinPort-ot nem ismerem, de az összes EcoTec ette már újkorában is, tapasztalatok szerint a 2.0-es benzines a legkevésbé, az szinte tűrhető volt. Tesómnak az 1.6 volt, az egy becsületes kétütemű blokk.
Leehet hogy pont most nincs. Amikor én vettem volt 1 milláért is 200alatt.
Én 9 évesen 750-ért vettem a Fapad Astrát. 1 milla lett volna egy kicsit jobb.
Én ezt is 3ért vettem. Ennyiért egy retek Fábiát kaptam volna, és ezzel kevesebb a gond, meg még jól is fogyaszt.
Azért, mert a friss olaj ne apránként hozogassa fel a szutykot a kartelből, hanem egyben kiganézzam. Mondjuk a napokban néztem és nagyon elégedett vagyok, mert 8000 km van az olajban és szinte aranysárga, éppen csak enyhén barnás még az olaj.
most már minek?
amúgy ha azt a szart nem öntöm bele szerintem nem lett volna baj, az új olaj mindig oldott volna a trutyiból fel egy keveset
csak meguntam hogy olyan az olaj mint az mtz traktorban
hiba volt
motormosó folyadékot az életben nem használok többet, pedig anni a zsiguliban sűrűn használtunk, nagyon szépen leszedte a barnás lerakódásokat
legolcsóbb rendszámos 2010es prius 1,6 milla 300ezret futott
amúgy ez a legolcsóbb hibrid
nem vagyok meggyőződve hogy ez a tuti vétel
utána pár kocsi és már 2.5 millánál járunk
ez közel fele amit autózásra költöttem az elmúlt sok évben
jelentős hátránnyal indulnak a hibridek
Pont ezt basztam el a Renault-nál én is, mert okés, hogy igazolt 94 ezer km-rel vettük, de én cseréltem benne harmadjára olajat a szervizkönyv szerint, pedig egygazdás. Valami ostoba bugris paraszté lehetett, volt olyan olaj, ami 41 ezret rohadt benne, mire hozzám került.
Én 10-12 ezrenként cserélem, az elsőnél jött le egy kis trutyi, de azóta tiszta. Szerinted én is vegyem le az olajteknőt, hátha találok az alján valamit?
amikor megvettem full fekete volt az olaj
gyors csere és 30km után full fekete
vettem hoki olajat csere majd 30km és fekete
aztán vettem motormosó foladékot, bele, járatni ameddig kell majd új olaj 30km és majdnem jó
volt boldogság addig ameddig el nem kezdett kopogni mint az egyes golf
aztán teknő le kb 1.5 centi megkeményedett olajsár amit kicsit megkezdett a motormosó folyadék és pár járatot eltömített
végül kiolvadt a az egyik hajtókarcsapágy másik kettő meg szarul nézett ki
5 ezerért vettem egy szettet ha már ott voltam a dugót gyűrűket kiganéztam, olajszivattyút is hidrotőkéket kidobáltam(16ból 2 ereszett kicsit)
aztán azóta megy....
kb egy hétig mosogattam a sok ganétól, szerintem sose cseréltek olajat benne a 8 év alatt csak öntögették rá
nesze neked olaszból behozott.....cigány nép az is......
Kurva EcoTec fos? Engem megenne az ideg, ha olajcserétől olajcseréig töltögetni kéne, mert gyárilag eszi az a retek. Bátyám lehúzott vagy 10 évet egy EcoTec motoros Opellel, biztos meg lehet szokni.
Olyan ezer nincsen,egy vékonyabb hosszanti járat meg a 4 csatorna a hengerekhez és annyi,A reed szelep se olyan etvasz,elrepedni nem repedt el a szelepfedél.
Ami gebaaszt nekem csinált az egy szimpla EGR szelep hiba,de mechanikus volt nem a motor ment tönkre,így azért szopatott mert a gép nem köpte ki hibának,csak az égéskimaradéást mikor már televolt mint a délibusz.
Amióta cserélték az EGR-t egy bontottra 1,5 éve azóta kuss van,talán még egy ideiglenesen próbaként berakott valami francia fosadék lambda szondája baszakszik,3 havonta felvillan a csekkendzsin világít egy napot és eltünik.
De a 2-3000-enkénti liter olajon kívül no problem a G-nél sem.
A Hastránál még ez sem,30e-renként nívó maxon az olaj és annyi.Se hiba,se semmi.Sokat fogyaszt.8.3 körül.
Egy egész nap kell neki (12-14 óra), Yarisos tapasztalat. Ez most csak azért került töltőre, mert előtte vagy 4 órát b@szogattam a fejegységet és a hangszórókat üvöltetve (álló motorral persze), és nem akartam másnapra meglepit. Nem tudom milyen idős az akkuja (valami olasz Magneti Marelli van benn, ezzel vettem).
Twinport, amit csak pár évig gyártottak. Abban a tudatban vagyok hogy x16xep a motor.
Na a lényeg, szívósorban ezer apró járat ami lekoxolodhat és elrepedhet, a másik nyűgje a szelepfedelben a kartergázszelep ami szeret kiszaladni, nem tudod járó motornál kivenni a nívót meg az olajbetöltőt. A szelepfedel 80ezet vagy van csak gumi ami 5000 de kibaszott szar cserelni.
A váltó tényleg "betalál", na de az a váltási érzet?!
Mintha egy vödör takonyban matatnál egy szép nagy fakanállal.
...és van nála rosszabb: PUG 206!
amúgy ha a buzi románok szerelnék még a régi 1,4-1,6 motorral az új logant már múlt évben vettem vollna egyet a szalonból
pedig gyártják még mert a dokkerban választható az 1.6
2,5 milláért lett volna egy teljesen jó kis kocsim ami tényleg elmegy 10 évet és 200 ezret gondtalanul
Amúgy tényleg szar volt az a blokk, de a többi Opel motor elég jó.
Apámna TwinPort-os van.
10év alatt belerakott 64ezret. Le akarja cserélni. A kereskedő beszélte le róla, hogy több ilyen jó autója nem lesz úgy sem.
Úgy az enyém is olcsó hogy nincs
Én 9 évesen 750-ért vettem a Fapad Astrát. 1 milla lett volna egy kicsit jobb.
Én ezt is 3ért vettem. Ennyiért egy retek Fábiát kaptam volna, és ezzel kevesebb a gond, meg még jól is fogyaszt.
NEM EcoTec.Az 20 éve volt.Twinport.
Szinte semmi közös nincs bennük.
A hasonló motoros H nem eszi,az enyém meg azért mert a Gyuri bácsi akié volt nem cserélt olajat benne csak egyszer 60e km alatt.
amúgy ha azt a szart nem öntöm bele szerintem nem lett volna baj, az új olaj mindig oldott volna a trutyiból fel egy keveset
csak meguntam hogy olyan az olaj mint az mtz traktorban
hiba volt
motormosó folyadékot az életben nem használok többet, pedig anni a zsiguliban sűrűn használtunk, nagyon szépen leszedte a barnás lerakódásokat
amúgy ez a legolcsóbb hibrid
nem vagyok meggyőződve hogy ez a tuti vétel
utána pár kocsi és már 2.5 millánál járunk
ez közel fele amit autózásra költöttem az elmúlt sok évben
jelentős hátránnyal indulnak a hibridek
Én 10-12 ezrenként cserélem, az elsőnél jött le egy kis trutyi, de azóta tiszta. Szerinted én is vegyem le az olajteknőt, hátha találok az alján valamit?
gyors csere és 30km után full fekete
vettem hoki olajat csere majd 30km és fekete
aztán vettem motormosó foladékot, bele, járatni ameddig kell majd új olaj 30km és majdnem jó
volt boldogság addig ameddig el nem kezdett kopogni mint az egyes golf
aztán teknő le kb 1.5 centi megkeményedett olajsár amit kicsit megkezdett a motormosó folyadék és pár járatot eltömített
végül kiolvadt a az egyik hajtókarcsapágy másik kettő meg szarul nézett ki
5 ezerért vettem egy szettet ha már ott voltam a dugót gyűrűket kiganéztam, olajszivattyút is hidrotőkéket kidobáltam(16ból 2 ereszett kicsit)
aztán azóta megy....
kb egy hétig mosogattam a sok ganétól, szerintem sose cseréltek olajat benne a 8 év alatt csak öntögették rá
nesze neked olaszból behozott.....cigány nép az is......
Ami gebaaszt nekem csinált az egy szimpla EGR szelep hiba,de mechanikus volt nem a motor ment tönkre,így azért szopatott mert a gép nem köpte ki hibának,csak az égéskimaradéást mikor már televolt mint a délibusz.
Amióta cserélték az EGR-t egy bontottra 1,5 éve azóta kuss van,talán még egy ideiglenesen próbaként berakott valami francia fosadék lambda szondája baszakszik,3 havonta felvillan a csekkendzsin világít egy napot és eltünik.
De a 2-3000-enkénti liter olajon kívül no problem a G-nél sem.
A Hastránál még ez sem,30e-renként nívó maxon az olaj és annyi.Se hiba,se semmi.Sokat fogyaszt.8.3 körül.
Na a lényeg, szívósorban ezer apró járat ami lekoxolodhat és elrepedhet, a másik nyűgje a szelepfedelben a kartergázszelep ami szeret kiszaladni, nem tudod járó motornál kivenni a nívót meg az olajbetöltőt. A szelepfedel 80ezet vagy van csak gumi ami 5000 de kibaszott szar cserelni.