Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de
Nem írták azt el egy nullával?!
tényleg rá kellene feküdni a gép készítésre......
https://fitneszbolt.hu/Kulteri...
És nem bukik le? Ügyes!
Lassan 20eve lopkodja az a fazon
erdélyben ahol többször is megszálltunk már ott is egy ilyen 1.4 dacia van a házigazdának
azt mondta kb 400 ezer van bennük ekkor még nem kell belenyúlkálni komolyabban
azt mondta neki valahol az 1.4-re feltették az 1.6 szoftverét azóta sokkal jobb kb fél literrel eszik kevesebbet meg mittudoménmi
talán belgiumba vagy hol élnek a lányáék oda szoktak menni vele nem egyszer egy évben
Az az ember ott épp ellopja vagy attól vetted?
Calibra újra meg venném !
Most ment nyudíjba. Olyan kocsit akar ami már kiszolgálja...mondjuk van rá esély hogy 20 éves koráig még elmegy ez is, 75 évesen meg már ne akarjon vezetni
Az első 12 után nem kell elgondolkodni azon hogy nem töri el?
Vagy ez egy törés ennyiszer?
Mer akkor csúnya lehetett.Levágni nem akarták?
aszem 16x operaltak azt a labat
Hogy legyen egy kis motor is,olvasom a Man TT tb-s cikket,hányszor kell eltorni a lábad hogy úgy nézzen ki mintha beszereltek volna a boka helyére egy furdoszivacsot?
Már az 1988-tól gyártott R19-ben is ezek a váltók voltak, semmit nem csináltak velük azóta.
Mégis majd 15 év lehet a két váltó tervezési ideje között.
volt kettő is az újabbakból, azok is patentek voltak... 2005 2.0 sdi és 2016 2.0 tdi is....
A tervezés időpontjáról szót sem ejtettem: a Thalia 2004-es gyártású volt, 42 ezer km volt benne amikor vettem, a Yaris meg 2000-es évjáratú, és 152 ezer km-rel került hozzám. Sokkal öregebb, sokkal többet használt, de mégis jobb autó volt.
Na, akkor tőled nem kell járműipari tanácsot kérni, ha egy 90-es évek nagyon elejéről származó Renault K7j 700 blokk és váltó mellé akarod hasonlítani a sokkal fiatalabb Toyota konstrukciót!
VW-ből csak a céges Caddy furgont vezettem pár száz km-t, nem hagyott mélyebb nyomot bennem: zajos, kényelmetlen, a kátyúkon pattog, és harmatgyönge volt (a régi SDI motoros).
A gömb Jetta szinte beleszívja magát fokozatba, nagyon fura, mintha ki akarná venni a váltót a kezemből, magától berántja szinte.
sőt, több japán autót is hajtottam, a vw-né mégjobb....
a vw csoporté is ilyen a manualis, szinte magától pöccen a helyére.... rövid vátó, rövid úton, halálpontos
Nekem is az volt - utána a Yarisba átülve tudatosult bennem, hogy milyen a "japánosan" jó váltó. Nagyon rövid úton jár, és szó szerint bekattan a fokozatokba, mint egy ősrégi Commodore joystick. Ebben az a legmeglepőbb, hogy a Thaliának volt rudazatos (közvetlen) a működtetése, a Yarisé meg a bowdenes. A Ceed váltója ugyanolyan, mint a Yarisé, egy különbséggel: hátrébb van az egész váltókar bő 10 centivel: a Yarison az 5. kapcsolásához kicsit előre kellett hajolni az ülésben, itt meg nem, a könyöktámaszról 2 ujjal pöccinthetem villámgyorsan.
egyszer kaptam csereautóként 206-t.... a világ egyik legszarabb autója, pedig 0km-s volt....
Meg is érdemel egy váltó olaj cserét, így 150 ezer km-hez közeledve, ez már tőlem megy a kohóba úgyis.