Önmagában engem az sem zavar.
Van olyan hogy ennyire képes, ennyit szeretne. A gond ott kezdődik, ha ezek mellet nem figyel, vagy nem képes felfogni semmit a környezetéből, vagy önkéntes rendőrködik, mondván más se száguldozzon.
én simán kivonnám a forgalomból... menjen versenypályára, ott nyomja neki vagy javíttassa meg az injektorokat egy rendes közúti karbantartott dízel nem kormol
Valamiért mások tudják üzemeltetni a tunning, vagy alapból is erős dízel autójukat minimális füsttel, ezek meg feltekerik a "füstcsavart", hogy jóóóó füstőőőőőjön, mer az menő.
Ez is egy ordas nagy fasz lehetett
Ha nem volna ott az autós akkor sem.
És én 90%-ban közlekedek a motorra. Ha kocsiba ülök akkor is ott vagyok, csak még a dugó is nagyobb velem...ja és SOHA nem okoztam balesetet. Sőt szenvedni is csak magamban.
Egyszer pl. Jawa váz törés miatt, ez volt a legkomolyabb.
Nagyon egyet értünk, én ezt úton gondolkozásnak, meg kocsival gondolkozni járásnak hívom. Van is ismerősöm aki egyfolytában agyal vezetés közben, mindig valamin témázik fejben és alig figyel oda.
Jaj, b+ olyan "Smoke & Charm" feliratos golfot láttam....azaz nem láttam mert fekete füstbe burkolta az üllői utat reggel, majd megfulladtam pedig direkt lemaradtam, mert persze előzni nem lehetett úgy nyomta neki. És nem is valami tragacs volt, hanem max 5 éves.
Komolyan ez mire jó? Mért nem ezt baszogatják a zsernyákok?
a relativ gyorshajtásnál csak egy veszélyesebbet tudok... az a relativ tötymörgés... azt meg érdekes nem büntetik, pedig sokkal balesetveszélyesebb, csakhát abszolút lassúhajtást ugye nem ismer a kresz
Hagyjuk már ezt a szabály az szabály baromságot. Ezen csak a rendőrök lovagolnak, de ők sem gondolják komolyan.
Nem szarom le, de nem fogok arra görcsölni, hogy betűre betartsam. Sokkal fontosabb a szabály szellemét betartani.
És azt is hagyjuk hogy a szabálytalanságtól leszek veszélyes bárkire is, mert ez egy ordas nagy csúsztatás.
A relatív gyorshajtás a veszélyes, nem az abszolút gyorshajtás.
Sőt elég sok saját tapasztalatom van hogy a szögletes szabálykövetés gyakran veszélyesebb mint a környezethez alkalmazkodva ésszerűen közlekedni. (talán ezért is nem veszem annyira szigorúan)
Több autós szopatnak ezzel, mint motorost, szerintem. A motoros max. csak másik motorost veszélyeztet, nagyon szerencsétlenül kell kijönnie egy balesetnek, hogy az autós haljon meg, ne a motoros.
Van olyan hogy ennyire képes, ennyit szeretne. A gond ott kezdődik, ha ezek mellet nem figyel, vagy nem képes felfogni semmit a környezetéből, vagy önkéntes rendőrködik, mondván más se száguldozzon.
Smoke and csicskulás...nagyon ciki.
Ha nem volna ott az autós akkor sem.
És én 90%-ban közlekedek a motorra. Ha kocsiba ülök akkor is ott vagyok, csak még a dugó is nagyobb velem...ja és SOHA nem okoztam balesetet. Sőt szenvedni is csak magamban.
Egyszer pl. Jawa váz törés miatt, ez volt a legkomolyabb.
Komolyan ez mire jó? Mért nem ezt baszogatják a zsernyákok?
Nem szarom le, de nem fogok arra görcsölni, hogy betűre betartsam. Sokkal fontosabb a szabály szellemét betartani.
És azt is hagyjuk hogy a szabálytalanságtól leszek veszélyes bárkire is, mert ez egy ordas nagy csúsztatás.
A relatív gyorshajtás a veszélyes, nem az abszolút gyorshajtás.
Sőt elég sok saját tapasztalatom van hogy a szögletes szabálykövetés gyakran veszélyesebb mint a környezethez alkalmazkodva ésszerűen közlekedni. (talán ezért is nem veszem annyira szigorúan)