Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

komoly...
azzal együtt is,hogy csalóka a kamerakép,elég bevállalós volt némely helyen.
a bal kormánycsutkát érdekesen fogja.hüvelykujj nélkül.
Kötélből vannak az idegei.
Ügyes,csak kicsit türelmetlen.
Az.
Túl sok minden nincs rajta, pillogók, markolatok, pár repedt idom, ami így képen látszódik.
Dehogy tértünk el a tárgytól: a gyári állapotú ugyanilyen motor annyival többe lenne, hogy az árkülönbségből szerintem mindent vissza tudsz állítani, ha tényleg azt akarod.
Attól a tárgytól már eltértünk, nekem szimpatikus ebben a piros gépben a minimum 70 ezer km, szinte-szinte még hihető is. Átesett egy motorfelújításon, ezt tudja is igazolni a forma. Pöc-röff a motor, azonnal kipróbálható, látni fogom, hogy van e baj az egyenes futásával, 100 felett ráz e a kormány, stb.

Ezen kívül nem külföldről behozott lejárt okmányos bizbasz, hanem magyar papíros, jogtiszta a gép, műszakival. Ezek mind-mind előnyök. Gumik kopottak, fékek majd ott kiderülnek.
Csak az az ótvar visszapillantó ne lenne, de idővel majd csak felhajtok egy gyárit rá.
Akkor egy gurigát még dobj legalább az 5ccáz mellé. Mert sosem lesz újrakezdés...
Amit te szeretnél - az nem 4-500 ezerbe fáj általában. Valahol kompromisszumot kell kötnöd, vagy várnod a csodát tovább....
Valamiért mindenből a ritka és pozitív példákból merítetek, holott a 99% motor felhasználó nem Rizoma cuccokból fog építkezni és nem 1500 km-t megy évente. Van kivétel, de nem szabad rá alapozni, a piac helyzete a borulások, törések utáni gagyi kiegészítők felcsavarozása és a 36-38 ezer km-re visszatekert órák sokasága.

Ha feltűnne egy 1-2 gazdás St2 szervizkönyvvel, bármi érdemi módon igazolt km-rel, nagyon gyanakodva, de azért csak megnézném én is (felemelve az ár-limitet), de ilyenre nem lehet számítani, ez nem az az életkor.
Látod,különbözőek vagyunk.Neked a full gyári tetszik,mások több-kevesebb kiegészítővel szeretik.
Én sosem preferáltam a gagyi kiegészítőket,csak normális minőséget.Előttem szóló kartárs említette a rizomát.Azért pillants rájuk,csak brahiból is!Nagyon jó minőség,gyalázatos árak,de gyönyörű a belőlük ízléssel összerakott monster!
Én a 3 motorommalösszesen kb5000/év
Elképzelhető.De ha nem én,akár más is,aki itt olvasgat.
VAGY te is el tudsz menni,megkérdezni,hogy mi tudnak a gépről,vagy ha nem te,akkor ismerős,barát stb.
Azért vagyunk itt néhányan,akik szervizeltetik a gépüket,mondhatnak infót,ismerhetik a szerelőt.......
Tehenet?
Támogatom!
új motort ingyen a népnek!!!
Annyira nem, amikor feltűnik egy-egy ilyen eladó gép, azt vagy elviszik fű alatt rokonok vagy haverok, vagy ha felkerül, arra azonnal le is csapnak. Ritkább típusokból szökőévente fordul elő ilyen vétel, de látom mindenki erre alapoz.
Az rekord volt!
Igen, ez az 1000-ből 1 eset, nem venném meghatározónak. Ezért sem nézek motort 50 ezer km alatt.

Itt mindenki éves szinten 1000-1500 km-t motorozik? Rongyos szoci vasakkal többet mentem havonta...
Mondjuk ha te elhiszed a 15-20 éves motorban a klasszikus pont 36 700 km-t, akkor nagyon naiv lehetsz.
Én 10 év alatt 20e.-t raktam az előző motoromba. Akkor én is átvertem az új tulajt?
(egyébként nem) Gyári festéssel, kifogástalan állapotban adtam el, a hirdetés feladásától számítva cirka két órán belől.
Látom ízlésnek hiszed az utólag a motorokra pakolt szirszarokat, amik ha jó sokba kerülnek, akkor már tuti jók is lesznek...epic fogyasztó agy.

Nem várok gyári állapotot, de azokat a fekete ótvar visszapillantókat hogyan lehetett rárakni a gyáriak helyett? Jah, biztos sokba került, tehát jó!
a motorját keveset használó tulajdonos*
Látom az, hogy ízlés neked semmit nem mond. 400-ért vársz gyári állapotot, de a keveset motor tulajdonos az hülye, legyen benne vagy 80 ezer stb. Tudjuk mindenki hülye, de nem! Elmondanám, hogy ezek a kiegészítők kurva drágák, ha a real-t veszed meg! Az állatható lábtartó, vagy karok pedig tényleg felesleges,, ugye? Úristen...