Dehogy tértünk el a tárgytól: a gyári állapotú ugyanilyen motor annyival többe lenne, hogy az árkülönbségből szerintem mindent vissza tudsz állítani, ha tényleg azt akarod.
Attól a tárgytól már eltértünk, nekem szimpatikus ebben a piros gépben a minimum 70 ezer km, szinte-szinte még hihető is. Átesett egy motorfelújításon, ezt tudja is igazolni a forma. Pöc-röff a motor, azonnal kipróbálható, látni fogom, hogy van e baj az egyenes futásával, 100 felett ráz e a kormány, stb.
Ezen kívül nem külföldről behozott lejárt okmányos bizbasz, hanem magyar papíros, jogtiszta a gép, műszakival. Ezek mind-mind előnyök. Gumik kopottak, fékek majd ott kiderülnek.
Csak az az ótvar visszapillantó ne lenne, de idővel majd csak felhajtok egy gyárit rá.
Valamiért mindenből a ritka és pozitív példákból merítetek, holott a 99% motor felhasználó nem Rizoma cuccokból fog építkezni és nem 1500 km-t megy évente. Van kivétel, de nem szabad rá alapozni, a piac helyzete a borulások, törések utáni gagyi kiegészítők felcsavarozása és a 36-38 ezer km-re visszatekert órák sokasága.
Ha feltűnne egy 1-2 gazdás St2 szervizkönyvvel, bármi érdemi módon igazolt km-rel, nagyon gyanakodva, de azért csak megnézném én is (felemelve az ár-limitet), de ilyenre nem lehet számítani, ez nem az az életkor.
Látod,különbözőek vagyunk.Neked a full gyári tetszik,mások több-kevesebb kiegészítővel szeretik.
Én sosem preferáltam a gagyi kiegészítőket,csak normális minőséget.Előttem szóló kartárs említette a rizomát.Azért pillants rájuk,csak brahiból is!Nagyon jó minőség,gyalázatos árak,de gyönyörű a belőlük ízléssel összerakott monster!
Elképzelhető.De ha nem én,akár más is,aki itt olvasgat.
VAGY te is el tudsz menni,megkérdezni,hogy mi tudnak a gépről,vagy ha nem te,akkor ismerős,barát stb.
Azért vagyunk itt néhányan,akik szervizeltetik a gépüket,mondhatnak infót,ismerhetik a szerelőt.......
Annyira nem, amikor feltűnik egy-egy ilyen eladó gép, azt vagy elviszik fű alatt rokonok vagy haverok, vagy ha felkerül, arra azonnal le is csapnak. Ritkább típusokból szökőévente fordul elő ilyen vétel, de látom mindenki erre alapoz.
Én 10 év alatt 20e.-t raktam az előző motoromba. Akkor én is átvertem az új tulajt?
(egyébként nem) Gyári festéssel, kifogástalan állapotban adtam el, a hirdetés feladásától számítva cirka két órán belől.
Látom az, hogy ízlés neked semmit nem mond. 400-ért vársz gyári állapotot, de a keveset motor tulajdonos az hülye, legyen benne vagy 80 ezer stb. Tudjuk mindenki hülye, de nem! Elmondanám, hogy ezek a kiegészítők kurva drágák, ha a real-t veszed meg! Az állatható lábtartó, vagy karok pedig tényleg felesleges,, ugye? Úristen...
azzal együtt is,hogy csalóka a kamerakép,elég bevállalós volt némely helyen.
a bal kormánycsutkát érdekesen fogja.hüvelykujj nélkül.