Azért ahhoz, hogy azt lerúgja vagy jó nagy előgyújtás vagy nem záró szelepek kellenek. Vagy valamiért berobbant még a torokban, lehet, hogy dohányoztak a művelet közben és közelről szakértették a gépet és a csikk belelógott a légszűrőbe.
Kérdezd meg,hogy ki csinálta meg a mocit a durrogás után.
Az nem lehet,hogy az a gumi el volt öregedve,a szívószelepen keresztül betóduló cucc pedig lerúgta?
Igen sokszor drágább jóval az "alsó polcos" vétel mint a legalább kényelmes mar magasságban. Ha meg nyújtózkodni kell érte akkor az olyan is de az árát is megkérik.
Na zúztam pecázni, este hívom a formát, megköszönöm a korrekt informálást és visszamondom a szombatot. Lesz még másik vétel is, nem kell beleugrani ebbe csak azért, mert most ebben a pillanatban csak ez van jó áron.
Persze, hogy jók, ezért vadászok egy jó St2-re, de bazzz, ez az én formám, szombat délután mennék szemlézni a vasat, erre durrogatják, meg instant szervizelik újra.
Csak ugye a szabályzás pont ezt csinálja, gyújtás le-vissza, ezért gondoltam. Mindegy lényegében, ezt a motort inkább kihagyom, nem érdemes foglalkozni vele, keresek másikat.
Az nem lehet,hogy az a gumi el volt öregedve,a szívószelepen keresztül betóduló cucc pedig lerúgta?
http://www.origo.hu/auto/20180...