Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Körömlakk aszonta Ekecs biztos ami tuti jelöljem le a csavart igaz koronás anya biztosítva de ez a tuti.
Mit fújsz?
Remélem így jó lesz ki nem hagytam volna mert kapok a bucimra tőled.
Azért ahhoz, hogy azt lerúgja vagy jó nagy előgyújtás vagy nem záró szelepek kellenek. Vagy valamiért berobbant még a torokban, lehet, hogy dohányoztak a művelet közben és közelről szakértették a gépet és a csikk belelógott a légszűrőbe.
Kérdezd meg,hogy ki csinálta meg a mocit a durrogás után.
Az nem lehet,hogy az a gumi el volt öregedve,a szívószelepen keresztül betóduló cucc pedig lerúgta?
Jól látom, hogy a kötelet milyen "fasza" helyre kötötték?
De jó színe van tesa egyem a bucid!
Mindig igazad van baccad+ te gyerek!
De nem akárhogy esett ! Mondtam ne menj !
Elmentél tőlem nemsoká jött egair azt utána meg elkezdett esni így elmaradt a gumi porolás pedig a fuxot is befújtam.
Igen sokszor drágább jóval az "alsó polcos" vétel mint a legalább kényelmes mar magasságban. Ha meg nyújtózkodni kell érte akkor az olyan is de az árát is megkérik.
Na zúztam pecázni, este hívom a formát, megköszönöm a korrekt informálást és visszamondom a szombatot. Lesz még másik vétel is, nem kell beleugrani ebbe csak azért, mert most ebben a pillanatban csak ez van jó áron.
Így van druszám, de mint szoktam volt mondani szeretem a kihívásokat. Ezért használok szarkupacot!
Szivassam a tulajt tesztvezetéssel? Ő korrekt volt, elmondta mi történt, én is korrekt leszek.
Előbb-utóbb úgyis meg kell szoknod, hogy a dukátis élet sűrű szervizelésből áll. Ugye, druszám?
De ha kész akkor menj el azt próbáld ki.
Persze, hogy jók, ezért vadászok egy jó St2-re, de bazzz, ez az én formám, szombat délután mennék szemlézni a vasat, erre durrogatják, meg instant szervizelik újra.
jók azok a tejfeles doboz ST-k barátom 3-asa is mint egy mozdony. Na most ezért kapok...
Miért ne? De ilyen zavaros dumák után, amiket a telefonban mesélt a tulaj, felesleges rászánni az időt és energiát.
Azért, mert itt a lé rá, nem fogok rárepülni az első motorra, ami megtetszik, nem sietek sehova. Ilyen kezdet nem szerencsés.
Csak ugye a szabályzás pont ezt csinálja, gyújtás le-vissza, ezért gondoltam. Mindegy lényegében, ezt a motort inkább kihagyom, nem érdemes foglalkozni vele, keresek másikat.
Szerintem nem ez az oka ! ?
Az elégetlen elegyet a következő kipuffogás égő gáza gyújtja be a kipuffogóba , ez durranik a kipuba , de nem a szivótorokba !?
Akkor most elmarad a duki vétel