Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Route des Grandes Alpes
Mondjatok egy második jó utat a kalte kuchl-mariazell- türnitz-en kívül.
Éppen csak megúszta a bokája a szilánkos törést de nagyon raj a srác.
De még a lábával hogy tapogatja hol a határ ! Aztán már csak a ' FÁÁKK"
Trágyakupac!
Nem lehet finomítani a tuneEcu-val?
De hát nem is értem mire is gondolt , hogy fog ez menni ezzel a vájdlinggal ?! Én hasonló eshetőségek miatt nem járok terepezni a ZZR-rel ! Nem oda találták ki ! A szarzsák a fején is megér egy misét !
Próbálj ki egy 990 ktm-et és utána a duci gazreakciója egy kellemes kis tanulómotor lesz. Nem mondom hogy ez jó, sőt többször csak zavaró.
Havrrom szerint méterenként 10ezer a kár. Ha olajos a csík, akkor 30
Jóban van Cicával, nem gond!
A sor4 jobb, felesleges ez a összehasonlítás, persze a Ducati tulajok igénylik.
Amint picit többet tett le a surranóból ment is hátra,így leért a doboz,és volt egy jó video.
Á, semmi baja...még csöpög belőle az olaj
De nem ám.
Jajjj
Nyilván , az űrsikló fenekén !
Lapozásként emlegetik a "civilek" a kerámia lap burkolást.
És a lapkázásnál nem intarziás mozaik hideg burkolóra gondolunk !?
Mondom szerelő a szervizelèshez mondjuk lapkázás vezèrlès cserèje...
Hi!
Én azért váltottam VFR-re,mert növögetett a gyerek,és akart-akar jönni motorozni.Egy Duki,normálisra írt elektronikával,de alapból sem egy utasbarát jószág, szerintem.
De motorozási élményt olyat ad,amit én más motorokkal nem tapasztaltam./sor 4 kizárva/.Nálam örök szerelem marad.Tapasztalatom szerint nem költségesebb(sokkal) a fenntartása,szervizelése,viszont olyan szakit kell találni,aki ÉRTI A DUCATI SAJÁTOSSÁGAIT!
A VFR pedig az öröklétnek gyártott gép apróbb típushibákkal.Ezeket zömmel már kiküszöbölték a normális felhasználók.
Ez a típus,amiben csak sokad rendű a benne levő km.Ha nem volt rommá törve és valamilyen szinten karbantartották,simán lehet nézni a 100+km-es gépeket is.(van is belőlük jócskán)
Állítólag műanyag hegesztő meg lakatos fog kelleni, feltéve, hogy fel tudok kelni, miután 3.-ban 290-nél elszállok a géppel.

Bazzz, túrázni veszem, nem a városban 140-nel jampizni.
Majd ha kell szerelő tudok ajánlani èn is. Ducatihoz.
Állat!!!