De hát nem is értem mire is gondolt , hogy fog ez menni ezzel a vájdlinggal ?! Én hasonló eshetőségek miatt nem járok terepezni a ZZR-rel ! Nem oda találták ki ! A szarzsák a fején is megér egy misét !
Hi!
Én azért váltottam VFR-re,mert növögetett a gyerek,és akart-akar jönni motorozni.Egy Duki,normálisra írt elektronikával,de alapból sem egy utasbarát jószág, szerintem.
De motorozási élményt olyat ad,amit én más motorokkal nem tapasztaltam./sor 4 kizárva/.Nálam örök szerelem marad.Tapasztalatom szerint nem költségesebb(sokkal) a fenntartása,szervizelése,viszont olyan szakit kell találni,aki ÉRTI A DUCATI SAJÁTOSSÁGAIT!
A VFR pedig az öröklétnek gyártott gép apróbb típushibákkal.Ezeket zömmel már kiküszöbölték a normális felhasználók.
Ez a típus,amiben csak sokad rendű a benne levő km.Ha nem volt rommá törve és valamilyen szinten karbantartották,simán lehet nézni a 100+km-es gépeket is.(van is belőlük jócskán)
Én azért váltottam VFR-re,mert növögetett a gyerek,és akart-akar jönni motorozni.Egy Duki,normálisra írt elektronikával,de alapból sem egy utasbarát jószág, szerintem.
De motorozási élményt olyat ad,amit én más motorokkal nem tapasztaltam./sor 4 kizárva/.Nálam örök szerelem marad.Tapasztalatom szerint nem költségesebb(sokkal) a fenntartása,szervizelése,viszont olyan szakit kell találni,aki ÉRTI A DUCATI SAJÁTOSSÁGAIT!
A VFR pedig az öröklétnek gyártott gép apróbb típushibákkal.Ezeket zömmel már kiküszöbölték a normális felhasználók.
Ez a típus,amiben csak sokad rendű a benne levő km.Ha nem volt rommá törve és valamilyen szinten karbantartották,simán lehet nézni a 100+km-es gépeket is.(van is belőlük jócskán)
Bazzz, túrázni veszem, nem a városban 140-nel jampizni.