a legnagyobb flexipórázt használtam, amíg kellett (flexi giant), úgy lopták ki a boltból az alkalmazottak én meg megvettem 13e helyett 3e-ért most már a sima pórázt csak a vállamra dobom, a kutyára már nem kell....
megvan a napi sóherság: csináltam egy 2m spanifer darabból pórázt a kutyámnak
bolti 4 ezerbe került volna így meg nekem meg 750 (karabíner ára) + fél óra varrogatás
most már felfogadok egy magán nyomozót hogy derítse ki mihez nem értek.....
Ha normálisan megy most, akkor nem lett ettől semmi baja. Emiatt megveheted.
A szelepekben nem tesz kárt, ha a karburátor sérült, akkor nem menne normálisan. Légszűrőház egyben legyen, a légszűrőt meg tudod cserélni.
Nem lehet hogy a gyors gyújtás elvét, visszakapcsolás miatt szikrázott egyet szívó ütemben?
Trabantunkon házi CDI gyújtás volt. Ha jól állt meg a főtengely, akkor képes volt elindulni attól hogy ráadtuk a gyújtást, mert a kondenzátor tárolt annyi energiát, és a tirisztor kapott egy gyújtó impulzust bekapcsoláskor.
Mondjuk gyári cuccon még nem láttam ilyet. Hondán egyszer kiakadt a gázbowden, és a gyújtás kapcsolót ki be kapcsolgatva szabályoztam a sebességet hazáig, az sem durrogott se a kipufogóba, se a légszűrőbe....de hát ez gagyi olasz, abból kinézem
Jól látod ! Azért magasan verik a szakmát ! Egyszer télen egy autó az árokba csúszott , ment is , csak nem tudott kijönni ! Aztán még lett ugyan ott pár kocc ! Jöttek a tűzbiberészők , azt erővágóval áramtalanították az összeset ! Ha nem látom , nem hiszem el ! Utána az ujj perceiket kellett volna egyesével lebaszkodni ! Itt is 60T-nással kitépik a hátsóoszlopnál fogva , mintha nem lett volna már tökmindegy annak a retek búvárnak megkeresni az alját !?
" Ne sértegesd a fiam, mert velem találkozol!"
Szoval szabad a gazda.
bolti 4 ezerbe került volna így meg nekem meg 750 (karabíner ára) + fél óra varrogatás
most már felfogadok egy magán nyomozót hogy derítse ki mihez nem értek.....
A szelepekben nem tesz kárt, ha a karburátor sérült, akkor nem menne normálisan. Légszűrőház egyben legyen, a légszűrőt meg tudod cserélni.
Trabantunkon házi CDI gyújtás volt. Ha jól állt meg a főtengely, akkor képes volt elindulni attól hogy ráadtuk a gyújtást, mert a kondenzátor tárolt annyi energiát, és a tirisztor kapott egy gyújtó impulzust bekapcsoláskor.
Mondjuk gyári cuccon még nem láttam ilyet. Hondán egyszer kiakadt a gázbowden, és a gyújtás kapcsolót ki be kapcsolgatva szabályoztam a sebességet hazáig, az sem durrogott se a kipufogóba, se a légszűrőbe....de hát ez gagyi olasz, abból kinézem