Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tiszta sor, minden motorral estek. Én is estem a Gilera-val, ritkasága ellenére sem csavaroztam rá valami ótvaros visszapillantót a bicikli boltból.
Egy 20 éves motornál (amit az újkori árának 15%-áért szeretnél megvenni) nem várhatod el, hogy egyszer sem estek vele, vagy egyszer sem borították fel egy szerencsétlen parkoláskor.....
De azért egy 20 éves motornál az ember értelem szerűen nem a jobbik eshetőséget feltételezi, hanem azt, hogy szépen letörték a gyári nagy pillogókat, aztán vett valamit a motoros bóóótba rá, oszt jóvanúgy.
Ez az amit nem értek, hogy miért kell ezzel az egyedi buziskodással elbaszni a gyári gépeket? Rendszám alapján nem ismeri fel a parkolóban, vagy ettől jobban bejön este az asszonynak?

Értelmetlen marhaság, egy ilyen kaliberű motor tökéletesen használatra kész állapotban jön ki a gyárból. Ennyi erővel kijöhetne kormány, tükrök, plexi nélkül is, majd a tulaj úgyis rácsavaroz minden szirszart, ami éppen megtetszik neki.
Ne gondold, anno mikor dömping volt sokan próbálták egyedivé tenni m indenfélével az akkor akár új gépeiket is a gyári dolgok meg nem mentek tovább a következő tulajokhoz, nem feltétlenül esés miatt lehetnek ilyen változtatások egy gépen.
Itt nálunk most süt, a szomszéd!
Lehet újat mondok neked, de vannak kiegészítő gyártók is! Lásd. Rizoma! Sokkal szebb dolgokat lehet rakni a motorra,mint a gyári. Az, hogy itthon mindenki a allieexpresszról rendeli a csak egy dolog.
Érdekelne mi van a tehenekkel?
Elég kevés róluk az újdonság.
Itt Badacsonyban most süt ! Felhő sincs az égen !
"a gyári nagy tükrök miért vannak arra a pici szarra cserélve", Vannak "érdekes" dolgok ugye??! Bár szerintem lehet, hogy valamelyik bugris tulajdonosnak volt rá késztetése! De akármi is lehet !
Ha kiderítem a szerviz helyét, lehet, hogy tudsz mondani infót a gépről, törés, motorfelújítás, stb szintjén?
Nem vagyok kibékülve egy amúgy tökéletes olasz formaterv "személyre szabásával". 99%-ban igénytelenség lesz belőle, kizárt, hogy a falu széli google-formatervező zsenik bármikor is jobbat tudjanak kigondolni, mint a gyár formatervezői. Főleg ilyen kommersz tükrök, gagyi markolat gumi szinten.

Sokkal inkább esésre utal, hogy a gyári nagy tükrök odavesztek.
Egy Bp-i szerviz bárkit jelenthet.Pontos név,cím,úgy lehet,hogy tudunk rá reflektálni.
Gyári Ducit keveset találsz,azt mindenki építgeti ízlése és pénztárcája szerint.
Szia! Válaszd ki a kívánt képet! És ne nyomj a mentésre
Ugye hogy mennyire eccerű
Kedves Admin! Az alapértelmezett fotót miért nem lehet lecserélni másikra?
pinket neki!
Csak menni kell vele azt írja.
Micsoda problémák....
400 kp-t adnék érte, gondolkodjon el rajta. Aztán vadászhatom a cuccokat, hogy visszaállítsam gyári állapotba, tükrök, markolat gumik, stb, apróságok, plusz indító nagy szerviz. Lesz vele munka.
Kormány csutkák gumifogantyúi sem gyáriak, valami hokedli fekete-piros kókányra vannak cserélve. 70 ezer km alatt lekophatott, de ilyen ótvart tenni rá...
Azt mondta ő maga nem baszkurálta, egy Bp-i szervizbe hordta, ahol karban is tartották. Ha motorikusan rendben van, akkor egy repedés műanyag hegesztése, az idom fényezése és egy matrica szett nem a világ.

Az jobban zavar, hogy a gyári nagy tükrök miért vannak arra a pici szarra cserélve, plusz említette, hogy törött hasidommal vette anno, a hasidomot hogy a tarka kurva életbe lehet összetörni egy sport-túra motoron? Ugrattak vagy terepeztek vele?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/st_2/ducati_st_2-12952683 kitűnőnek nem nevezném ha már műanyagoztatni majd festeni és egy új felirat is dukál, már ez nem filléres dolog a tejfölös dobozon.
Lesd meg akkor szerintem.
Igen, 455-ért. A következő egy fekete volt 550-ért, tekert órával, az lett tegnap 550-ről 700-ra felárazva. Rövidesen felhívom és kíváncsiságból megkérdezem mitől lett hirtelen 150 ezerrel drágább ugyan az a motor, de asszem mintha 23 ezer helyett 38 ezer körül lett volna benne az áremelés előtt.

Ennek a pirosnak a gazdája telefonban is nagyon korrektnek tűnik, mindent elmondott a motorról, nem csak a pukkantós buzigyerekek sztoriját.