Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szelepsapka?
A k5 ezer meg a mult
Mindenben
dehogynem, vérbeli sportautó volt
A Zaporozsec is V4-es volt, mégsem váltotta meg a világot.
Nem a cipő a baj, az előbb elkopik minthogy kiemelje a motort, hanem a dekli, vagy a lábtartó emelte ki.
Miben?
Ilyet se hallottam még! V4 jó, az a jövő!
V12 az igazi
Nem akarok semmit hasonlítani,menten néhány sor4-el,én zsibbadok rajtuk.Ezért vettem v2 után v4-et.
Vigyed
Beléd is!
49!
Jo estét!
Cseréljünk egy körre... akkor jót röhögnénk egymáson de ugye ez S2R.
Nem igazán, pc-vel lehetne, vagy Ago finomítana rajta de nem vagyok benne biztos hogy akarok ezert sok pénzt fizetni. Gázkar áttételen lehet variálni, nagyon közvetlen, van hozzá valami módosító amitől jobb lesz de hosszabb is lesz a gázkar útja, most 1/4-et fordul, kb ez az átlag is, meg jó is így, csak városban 1-2ben nagyon óvatosan kell kezelni a gázt meg a kuplungon kell legyen a kéz.
2 éve az új Africa Twinjével is nekiindultak, de baleset miatt abbahagyták. Valami német BMW-s figura volt a társa.
Tudom, Facsen az ismerősöm.
van egy magyar csávó aki drz-vel ment oda-vissza madaganba........
Akkor gyors defektjavító nem kell.
Az ukrán határt próbáltad? Ott biztos lenne olyan út ahol még nem jártál, igaz a felnijavító számát első helyre kell tenni.
Portugaliaban én is tudok többet, de momentán inkább a határ mentén.
ne szarozz, kerüld meg a földközi-tengert