A futóműve tényleg elég kemény, de ahoz képest szinte nulla dülöngélés...
Nekem a közepes felszereltségel van glx ac, de ebben is még csak 2 lufi van..., annó majdnem elcseréltem egy 1.6 gs-re (az a full extra)
Háát nem volt szívem megválni az enyémtől, amit 0km-en hoztam el, abban már dupla annyi km volt, hiába a digi klima, 4e ablak, hátsó fütés stb, én már csak ilyen ragaszkodó típus vagyok
Jaa meg 1x még egy pro ceed 1.6crdi-re cseréltem volna, aztán átgondoltam hogy dizel stb hiába k... jó de az én éves futásom egy kocsival 6-8e km, így arról is letettem!
Bár nem telik rá, de egy N30 Hyundai jöhetne utódnak
Elhiszem hogy nem rossz autó - de amiket megnéztünk, azok között ez volt messze a legkényelmetlenebb ( "fullfapad": 2008-as 1,5 GC AC, tehát se távirányítós központizár, se villanyablak, se villanytükör, se kihúzható kormány, se ESP és csak 2 légzsák) - ráadásul a legdrágább a mezőnyben. (1,7 millió, és itt mindössze 400k-t adtak volna a Yariskáért, így bele sem fértünk volna az anyagi keretbe)
A pörgetéssel semmi gondom, 7 év ezres Yarisozás után nekem ez természetes: a Ceedet pont ugyanígy kell gyilkolászni, hogy menjen - hiába 109 LE, ha nulla a nyomaték és 1300 kg-nál is nehezebb.
Én nem válnék meg az utálatos 1.5 esikszét-től
Szeretem igy ahogy van
Mit vártok egy szívó 1.4-1.6 kocsitól, hogy ezerötnél majd megy mint a fergeteg??
Aki nem szereti pörgetni, az vegyen dizelt, vagy minimum 2.0 szívó benyát, vagy marad a kicsi köbi+turbó....
Tegnap este a M0-on bolyongtam mire magához tért az elektronika, alapjárat 3-400ra eset megálláskor, kb 20x indítottam be, mire magára talált
(Egy nap akku töltés eredménye)
Hazafele nyekkenés nélkül ment óra szerint 200at, persze ez nem sport autó, meg nem is thalia alázó
Egy kizashi 2.4 6mt-el már lehet virgonckodni
Venni fogok rá 4 db négyévszakos, nagyon jó minőségű gumit, mert sajnos ótvar kínai sz*rok ("JoyRoad" vannak rajta), így az őszi / tavaszi gumizgatást is megúszom. A tesztek szerint megfelelő lesz mind nyáron, mind télen (évi 6-8 ezret autózom, télen latyakban igen, hóban/jégen meg soha). Ezen lehetne vitatkozni, de nagyon sok tesztet elolvastam, és így már be merem vállalni).
egyszer majdnem vettem az barátnőmnek egyet, nem rossz kis autó, de elengedtem és mást kapott végül. kicsit gyenge az az 1,6, de biztos, hogy megbízható, sokan szeretik...
ha igazából a z f astrat kellene ma bármihez mérni (amit nyilván nem lehet), az akkor árából kiindulva az ma egy igen sok milliós autó lenne újonnan, tehát mint kb. egy új astra, Zolival értek egyet, mint volt f astra tulaj, a mai autók közül mindegyik veri, minden tekintetben, pedig nekem még a német volt (5 év alatt 150e km-t raktam bele) nem a lengyel, amiknek az első pár lengyel gyártási szériája 3 év alatt úgy rohadt mint a daciak... akkor jó autó volt, ma semmilyen szemmel nem. ennyi, elment felette az idő... ezzel az erővel a junoszt tv-t is hasonlíthatnánk ma egy lcd-hez és ajnározhatnánk, hogy milyen jó, mert még ma is be lehet kapcsolni és működik,.. ma is vannak, amik jönnek, mennek, teszik a dolgukat így-úgy... nincs ebben se több se kevesebb
Azert nagy felelosseggel jar, ne is GYEDre szuljon... En terveim szerint 30 eves korom elott letudom a szuleseket igazabol 4 even belul abszolvalhato kenyelmesen a 3
Azert szar lesz ennyi kimaradas... De valamit valamiert.
A Zuram viszont mar elkeredzkedett egy osztrak 3 napos turara asszem juniusba... Rohadjon meg, de elengedem
Vagy már nem jön be az egérmozin a fasbuuk?
Nekem a közepes felszereltségel van glx ac, de ebben is még csak 2 lufi van..., annó majdnem elcseréltem egy 1.6 gs-re (az a full extra)
Háát nem volt szívem megválni az enyémtől, amit 0km-en hoztam el, abban már dupla annyi km volt, hiába a digi klima, 4e ablak, hátsó fütés stb, én már csak ilyen ragaszkodó típus vagyok
Jaa meg 1x még egy pro ceed 1.6crdi-re cseréltem volna, aztán átgondoltam hogy dizel stb hiába k... jó de az én éves futásom egy kocsival 6-8e km, így arról is letettem!
Bár nem telik rá, de egy N30 Hyundai jöhetne utódnak
A pörgetéssel semmi gondom, 7 év ezres Yarisozás után nekem ez természetes: a Ceedet pont ugyanígy kell gyilkolászni, hogy menjen - hiába 109 LE, ha nulla a nyomaték és 1300 kg-nál is nehezebb.
Szeretem igy ahogy van
Mit vártok egy szívó 1.4-1.6 kocsitól, hogy ezerötnél majd megy mint a fergeteg??
Aki nem szereti pörgetni, az vegyen dizelt, vagy minimum 2.0 szívó benyát, vagy marad a kicsi köbi+turbó....
Tegnap este a M0-on bolyongtam mire magához tért az elektronika, alapjárat 3-400ra eset megálláskor, kb 20x indítottam be, mire magára talált
(Egy nap akku töltés eredménye)
Hazafele nyekkenés nélkül ment óra szerint 200at, persze ez nem sport autó, meg nem is thalia alázó
Egy kizashi 2.4 6mt-el már lehet virgonckodni
http://www.gumiabroncs.hu/inde...
És ezek sokkal jobbak, mint az alábbi cikkben tesztet Nokian négyévszakosak:
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Azert szar lesz ennyi kimaradas... De valamit valamiert.
A Zuram viszont mar elkeredzkedett egy osztrak 3 napos turara asszem juniusba... Rohadjon meg, de elengedem