Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyiknek mar 3 sajat motorja van pedig ulni sem tud... a masikat vasarnap megmotoroztatom
az i3 rex egy érdekes vmi.. autónak nem mondanám, de érdekes koncepció... jelenleg tetszik.... ki mondta ezt?
leragadtam a fastra-nál
Mar akkor vol i3 rex? .
a sok kocka fiat, meg skoda felicia meg a faszom tudja milyen újonnan is bontószökevények után ez akkor űrtechnikának tűnt. 5 ajtós, meggybordó színben...
miss escobar

tud már az utód motorozni??
Nem szerencse kerdese.
Még szerencse
Hogy mizu? Kicsi, petyhüdt és balra lóg.....
No problem,megvagyunk nelkuled.
Bassza meg. Vasarnap megyek ingyenes vez.tech.-re. Persze most derult ki, hogy a motorom nem lesz keszen addig.
Meg jo hogy itt van fater Hondaja. Elviszem azt. Iden tobbet nem fogok mar ugy sem motorozni, bacca meg.
Amugy hali, mizu skacok? Bocs, hogy kestem
Apropó, mi van a vizsgáddal? Jövőhét csütörtökön becélozzuk Kakucsot?
Ja. Nem mondtam hogy szép
Kiváncsi leszek a véleményére
Most ti arról a bumfordi gombocrol beszeltek hipszteresen villantos fenyezesekkel?
Eeezt mindig meghallod, mi?
nna az volt nekem is, még a német gyártású.... 1995-s gyártás, 1998 és 2003 között használtam, akkor jó volt fiatalon egynek... kollégista voltam, szted mennyire utáltak a többiek?
Fasztrám volt, nekem ezek fel sem tűnnének
az nem, de tikkelek rendesen
és nem lett a bőröd ekcémás ahol hozzáértél?
azért a műanyag ajtók miatti nagy illesztési hézagok picit furák... cserébe nem rozsdásodik sehol. illetve az a belső ajtóburkolat újrahasznosított anyagból, hááát.... de másba nem tudok belekötni egyelőre....
Az a baj nekem most kéne városi autó, bár motoros szezonban még kihúzom.
Leaf-eket nézegetem, de még az is felette van az ingerküszöbömnek. 3,3milliótól indul és ebben még csak 24kWh-s akku van. Legalább a 35kWh-t adnák ennyiért akkor nem gondolkodnék.
Egyszer árultak akku nélkül, de azt is olyan drágán adták, hogy akkor inkább új kocsit vettem volna.