Nem zár el a benzincsap? Vagy járó motornál van a probléma?
Előbbi esetben nyilván rosszul raktad össze a benzincsapot.
Utóbbi esetben teliment a takarítás következtében trutyival a karburátor és kiakadt a tűszelep.
Takarítás után nem árt kiöblíteni a rendszert és nem a karburátorba, hanem mondjuk egy kólás palackba.
Sziasztok! Valaki esetleg tudna segiteni! Sv 650 tank
és benzincsap takaritàs utàn, a karbulàtor telefolyt benzinnel és oràn szàjàn csöpögött! Még a kipufogó könyöknél is! Mit ronthattam el?!
Miért nem hívod fel Ágostont, ha már tőle vetted? Legutóbb még rendes srác volt, emellett nem is hülye...legalább is a témában.
Amúgy google első találati oldalán:
" 34 [Exhaust butterfly valve actuator sensor mailfunction] "
Szóval igen, esélyes hogy nem funkcionál.
Sziasztok!
Olyan problémában kérném a segítségeteket hogy 2009-es Kawasaki Z750 lecseréltem a gyári kipufogót sportkipufogóra. EXUP ki iktatót rákapcsoltam, nem is volt probléma 1-2 hétig de most valamiért ha jobban megpörgetem akkor elkezd villogni a piros visszajelzőfény és mutatja az "FI"-t. Megnéztem a hibakódot ami a 34-et mutatja. Ha valaki esetleg járt már így.. mi volt a megoldás ? Nem korlátozza a motort teljesítményben meg semmiben.. de engem nagyon zavar.
Pont a súlyáról van szó: volt a Hondának egy kényelmes, megbízható, de szintén dögnehéz túraendurója (1000-es Varadero), erre csináltak egy másfélszer akkorát....
Nagyon jó motor az fix, pláne a ktm-em után csendes, susogós, gyönyörű a hangja. Nagyon finom motor de ez a majd 300kilós menetkész tömeg egy vicc.
Nem érzem hogy szükségem lenne a dsg váltójára de meglepően finom az is. Honda, ennyi.
Cimborának van egy crosstourer, nem tudom elkepzelni sem hogy hova raktak bele annyi kilót. Öröm volt nézni amikor parkolóból ki kellett tolasson mrg ilyesmi manőverek, volt amikor én toltam húztam a bukócsőbe kapaszkodva
Fjr az 2001 és 2006 volt. Gtr az 2012. Csak pár szösszenet lenne. Yamahán jobb a fék,nekem nem tetszik ez az inteligecs fékrendszer a Kawán,ki is van kapcsolva. Viszot az Fjr-en rühelltem hogy az egyik oldali tárcsa alsó betétpárját is fékezi hátsó féknél,kanyarba fel akart állni a gép mint aki felelni hívnak. Yamahán jobbak voltak a műanyagok és lehetett pakolni az ülés alá.Itt semmi nem fér be. Gtr kényelmesebb,nekem legalábbis.Jobban megy,6 sebesség,formailag jobban tetszik,stabilabb jóval,jobban adagolható a gáz,többet tud, dehát újabb is. Szerelni borzalom,Fjr ebből a szempontból jobb volt. Magasabb,bár ez furi volt az elején,mér megszoktam.Műszerfal sokkal jobb és van olajnyomásjelző végre :-) Sokkal könnyebb a kuplungja,nem is értem a Yamahát azzal a kupluggal.Mint a beton.Szó szerint fájdalmas egy idő múlva a használata. Most hirtelen ennyi jut az eszembe. Remélem senkit nem sértettem meg.
Előbbi esetben nyilván rosszul raktad össze a benzincsapot.
Utóbbi esetben teliment a takarítás következtében trutyival a karburátor és kiakadt a tűszelep.
Takarítás után nem árt kiöblíteni a rendszert és nem a karburátorba, hanem mondjuk egy kólás palackba.
és benzincsap takaritàs utàn, a karbulàtor telefolyt benzinnel és oràn szàjàn csöpögött! Még a kipufogó könyöknél is! Mit ronthattam el?!
Amúgy google első találati oldalán:
" 34 [Exhaust butterfly valve actuator sensor mailfunction] "
Szóval igen, esélyes hogy nem funkcionál.
Olyan problémában kérném a segítségeteket hogy 2009-es Kawasaki Z750 lecseréltem a gyári kipufogót sportkipufogóra. EXUP ki iktatót rákapcsoltam, nem is volt probléma 1-2 hétig de most valamiért ha jobban megpörgetem akkor elkezd villogni a piros visszajelzőfény és mutatja az "FI"-t. Megnéztem a hibakódot ami a 34-et mutatja. Ha valaki esetleg járt már így.. mi volt a megoldás ? Nem korlátozza a motort teljesítményben meg semmiben.. de engem nagyon zavar.
http://www.agomotors.hu/websho...
Ez a kiiktató van beszerelve. Nem tudom lehet ezzel a probléma ?
Azért ide írtam ki mert itt lehet hamarabb látja meg valaki hozzáértő... :D
Üdv Mosy
Nem érzem hogy szükségem lenne a dsg váltójára de meglepően finom az is. Honda, ennyi.
https://totalbike.hu/tesztek/2012/05/20/a_medvek_imadni_fogjak/
Cimborának van egy crosstourer, nem tudom elkepzelni sem hogy hova raktak bele annyi kilót. Öröm volt nézni amikor parkolóból ki kellett tolasson mrg ilyesmi manőverek, volt amikor én toltam húztam a bukócsőbe kapaszkodva
100kg alatt csak fiúcskák, 300kg alatt csak csattogós biciklik vannak.... úgyhogy gondolom ez is az...
Btibor?