Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pöcögtetjük a pucánkat?
Nem zár el a benzincsap? Vagy járó motornál van a probléma?
Előbbi esetben nyilván rosszul raktad össze a benzincsapot.
Utóbbi esetben teliment a takarítás következtében trutyival a karburátor és kiakadt a tűszelep.
Takarítás után nem árt kiöblíteni a rendszert és nem a karburátorba, hanem mondjuk egy kólás palackba.
Sziasztok! Valaki esetleg tudna segiteni! Sv 650 tank
és benzincsap takaritàs utàn, a karbulàtor telefolyt benzinnel és oràn szàjàn csöpögött! Még a kipufogó könyöknél is! Mit ronthattam el?!
tesztelgetünk-tesztelgetünk?
Illa-berek, nádak-erek. A motorosok jó emberek.
Miért nem hívod fel Ágostont, ha már tőle vetted? Legutóbb még rendes srác volt, emellett nem is hülye...legalább is a témában.
Amúgy google első találati oldalán:
" 34 [Exhaust butterfly valve actuator sensor mailfunction] "
Szóval igen, esélyes hogy nem funkcionál.
Mi bajod vele?
Sziasztok!
Olyan problémában kérném a segítségeteket hogy 2009-es Kawasaki Z750 lecseréltem a gyári kipufogót sportkipufogóra. EXUP ki iktatót rákapcsoltam, nem is volt probléma 1-2 hétig de most valamiért ha jobban megpörgetem akkor elkezd villogni a piros visszajelzőfény és mutatja az "FI"-t. Megnéztem a hibakódot ami a 34-et mutatja. Ha valaki esetleg járt már így.. mi volt a megoldás ? Nem korlátozza a motort teljesítményben meg semmiben.. de engem nagyon zavar.

http://www.agomotors.hu/websho...

Ez a kiiktató van beszerelve. Nem tudom lehet ezzel a probléma ?

Azért ide írtam ki mert itt lehet hamarabb látja meg valaki hozzáértő... :D
Üdv Mosy
Pont a súlyáról van szó: volt a Hondának egy kényelmes, megbízható, de szintén dögnehéz túraendurója (1000-es Varadero), erre csináltak egy másfélszer akkorát....
Nagyon jó motor az fix, pláne a ktm-em után csendes, susogós, gyönyörű a hangja. Nagyon finom motor de ez a majd 300kilós menetkész tömeg egy vicc.
Nem érzem hogy szükségem lenne a dsg váltójára de meglepően finom az is. Honda, ennyi.
Az valóban felfoghatatlan, hogy miért vesz valaki ilyet túrázni:
https://totalbike.hu/tesztek/2012/05/20/a_medvek_imadni_fogjak/

Cimborának van egy crosstourer, nem tudom elkepzelni sem hogy hova raktak bele annyi kilót. Öröm volt nézni amikor parkolóból ki kellett tolasson mrg ilyesmi manőverek, volt amikor én toltam húztam a bukócsőbe kapaszkodva
mittomén... google biztos kidobja... nem tudtam, hogy ez tömeg verseny...

100kg alatt csak fiúcskák, 300kg alatt csak csattogós biciklik vannak.... úgyhogy gondolom ez is az...
Ennek is 280kg a saját tömege mint a crosstourernek? Mert akkor biztosan nagyon jó motor
alsó, pont az általános tartományban is qrva jól dolgozik a v4, pont ott, ahol a zzr vérszegény... persze fent erősebb a zzr
Pozitívum hogy legalább vett valamit,bár hondat.
Megfogadom a tanácsod, már a kezdő kép is tré.
én vagyok a hülye, hogy belehallgattam... ne kövessétek el ezt a hibát
igen
Igen, országos barátom, nagyon kedvelem
Fjr az 2001 és 2006 volt. Gtr az 2012. Csak pár szösszenet lenne. Yamahán jobb a fék,nekem nem tetszik ez az inteligecs fékrendszer a Kawán,ki is van kapcsolva. Viszot az Fjr-en rühelltem hogy az egyik oldali tárcsa alsó betétpárját is fékezi hátsó féknél,kanyarba fel akart állni a gép mint aki felelni hívnak. Yamahán jobbak voltak a műanyagok és lehetett pakolni az ülés alá.Itt semmi nem fér be. Gtr kényelmesebb,nekem legalábbis.Jobban megy,6 sebesség,formailag jobban tetszik,stabilabb jóval,jobban adagolható a gáz,többet tud, dehát újabb is. Szerelni borzalom,Fjr ebből a szempontból jobb volt. Magasabb,bár ez furi volt az elején,mér megszoktam.Műszerfal sokkal jobb és van olajnyomásjelző végre :-) Sokkal könnyebb a kuplungja,nem is értem a Yamahát azzal a kupluggal.Mint a beton.Szó szerint fájdalmas egy idő múlva a használata. Most hirtelen ennyi jut az eszembe. Remélem senkit nem sértettem meg.
Eddig inkább negativumokat hallottam róla, de még nem mentem olyannal viszont nem tünik asse rossznak annyira.
Btibor?
Atcsomagolom,mindent a vevoert.