Asszonnyal ültünk egy szintén 2008-as, 1,6-os H-Astrában is, de lehangolóan barátságtalannak találtuk az utasterét (én amúgy minden német, vagy németes [pl. Skoda Octavia] autó belsejét ilyennek látom, hiába jók az anyagok, és kidolgozás). A Kia Ceed kombi meg nagyon tetszett, mindkettőnk szerint jóval kényelmesebb is.
Egyik sem jobb....legalábbis összességében
Se az új dacia se az új fabia, meg mittudomén mi van még többit nem néztem
Na mindegy a múlt az már sosem jön vissza
Ismét egy,nap amikor rámtör hogy nem találok méltó utódot az astrának
Egen,anno az fastra egy alsó középkategóriás autó volt keressünk egy kisautót az újak közül,hátha de a szomorú az hogy egy mostani kisautó is felülmúlja.
Az f egy hangos,relatíve szűk tisztességesen összerakott autó volt.
Amiatt tűnt urtechnikanak mert új volt és akkor láthatunk ki a szocikbol.
Már az utód G is jobb,a H masszívabb,de már nehezebb,szerintem a H olyan tankszerubb az f hét kepest.
És tényleg nem cseréltem csak kopo-fogyo cuccot.
És itt az újak már szarabbak kitétel volt a hangsúly,na az nem igaz.
Ez konkretan netto marhasag,megvolt/van az osszes generacio.Az E kadett kivetelevel.Az ujabbak mind egyre jobbak, meg minden tekintetben,most a K mar sulyban is.
Én nem vagyok buzi de amikor ezek a -15 fokok voltak én felhúztam a crosskesztyűt a vezetéshez
Majd lefagytak az ujjaim nélküle, aztán amire rendesen fűteni kezdett meg is érkeztünk....
A füstöt nem tudom, de a 16v kivitelekben már egy csomó bizarr faszság van már... de régen mintha csak kék matricája lett volna
Durván igényesebb az Astra kivitelezése mint a mostaniak.
Legfeljebb a dizájn, az emissziója és a csicsa extrákban maradna el, mert startstop rendszer meg kormányfűtés nélkül szart sem ér már egy kocsi :)
Aksi tuti semmit nem tud tönkretenni, különösen ha tönkrement.
Viszont a meghibásodott feszültség szabályzód már kinyírhatta az akkut úgy hogy megdagadjon.
Esetleg valami zárlatba ment, akkor is tud ilyet az akku, de azt észrevetted volna amikor rádugtad az autó akkut, szóval kisebb összeget tennék a feszültség szabályzó hiba miatti túltöltésre.
Ha esetleg valakit érdekel egy ilyen fos (barátom lánya másikat választott amig ez megérkezett) Apple iPhone SE 32GB rose gold tök új dobozos független gyári regisztrált garanciával.Az almárium izébe lehet érvényesiteni a valamit....95000FT
Szevasztok!Kéne nekem 1 kis segítség!!Van nekem egy 2002-es Busám,a hétvégén motoroztam és eldurrant a seggem alatt az akksi,,folyt belőle a dzsúz,,lettiltott(leállt)a kanyarban a motor!Kiszereltem az akksit,,megvolt dagadva!Ez egy gyári Yuasa akksi,,nincs 1 éves!Haza toltam,,megpróbáltam bebikázni az autó akkumulátoráról,de csak nyekken egyet,,és kattan lent a generátor!!Szerintetek mint nyírt ki a meghibásodott akksi???
Belegondolsz jobban akkor a mostani alsó-közép kategóriás autók közül egyik sem jobb mint anno az astra volt
Most persze 20évesen a többsége egy szarkupac de ha gyors összeépítenének egy astrát új 0kilométeresen lehetne versenyeztetni bármivel a 16 szelepesek erőben sem maradnak le a mostani szinttől (max papiron kevesebb ló)
Elég igényes kivitel nem recseg-ropog a,műszerfal, új állapotban egész kényelmes stbstb
Fogyasztás, futómű minden hozza azt amit a maiak, egyedül a dizájn olyan amilyen, 20-25éve még ez volt a menő külalak...
Mond azt hogy nem akarsz kifizetni otmillat egy kastraert azt megértem.
Se az új dacia se az új fabia, meg mittudomén mi van még többit nem néztem
Na mindegy a múlt az már sosem jön vissza
Ismét egy,nap amikor rámtör hogy nem találok méltó utódot az astrának
Az f egy hangos,relatíve szűk tisztességesen összerakott autó volt.
Amiatt tűnt urtechnikanak mert új volt és akkor láthatunk ki a szocikbol.
Már az utód G is jobb,a H masszívabb,de már nehezebb,szerintem a H olyan tankszerubb az f hét kepest.
És tényleg nem cseréltem csak kopo-fogyo cuccot.
És itt az újak már szarabbak kitétel volt a hangsúly,na az nem igaz.
Pl skoda fabia és hasonlókkal érdemes az f astrát versenyeztetni
Majd lefagytak az ujjaim nélküle, aztán amire rendesen fűteni kezdett meg is érkeztünk....
A füstöt nem tudom, de a 16v kivitelekben már egy csomó bizarr faszság van már... de régen mintha csak kék matricája lett volna
Legfeljebb a dizájn, az emissziója és a csicsa extrákban maradna el, mert startstop rendszer meg kormányfűtés nélkül szart sem ér már egy kocsi :)
Viszont a meghibásodott feszültség szabályzód már kinyírhatta az akkut úgy hogy megdagadjon.
Esetleg valami zárlatba ment, akkor is tud ilyet az akku, de azt észrevetted volna amikor rádugtad az autó akkut, szóval kisebb összeget tennék a feszültség szabályzó hiba miatti túltöltésre.
Most persze 20évesen a többsége egy szarkupac de ha gyors összeépítenének egy astrát új 0kilométeresen lehetne versenyeztetni bármivel a 16 szelepesek erőben sem maradnak le a mostani szinttől (max papiron kevesebb ló)
Elég igényes kivitel nem recseg-ropog a,műszerfal, új állapotban egész kényelmes stbstb
Fogyasztás, futómű minden hozza azt amit a maiak, egyedül a dizájn olyan amilyen, 20-25éve még ez volt a menő külalak...
Oks, 14re kell mennem suliba.