Asszony is akar gyereket, de mondtam neki, hogy majd ha akkora "cég" leszek, hogy kisujjból eltartom őket, meg nem albérletben leszünk, na majd akkor. Kiszámolta, már most is bőven jutna mindenre, de mondtam, hogy még várunk, ennyi nem elég.
Az SX4 nagyon messze van a kényelmes autótól, ha ez is szempont esetleg. Szabadidő autó néven forgalmazták, de olyan kemény, kopogós futómű van alatta, mintha egy panel-versenyző gyerek ültetett Civicjében ülne az ember. Ehhez még jön a műanyag lap érzetű kemény ülés.
Egyetlen igazán jó tulajdonsága van, hogy az 1.6 motorja erős, megbízható.
Bele tettem az elmúlt pár nap alatt 700 km-t a Ceed kombiba. Szinte végig országúton, 100-120 közötti tempóval, aránylag dinamikusan hajtva (értsd: akit utolértem, azt a lehető legrövidebb idő alatt meg is előztem) és nagyon kevés (10% körüli) klímázással 6,9-et mutat a fogyasztásmérő, és valóban ennyi is ment bele a tankolás szerint. Szerintem egy kis várossal, totál átlagban is bele fog férni 7,5-be. A Yaris elmúlt 40 ezer km totál átlaga 6,0 volt, így annál biztosan jóval többet eszik, de szerintem teljesen vállalható.
A nekem tetsző ceed 7 alatt akkor sem eszik ha a 73 éves faterom vezetné
Pedig ő még a wartburgól is kihozott 10 liter alatti fogyasztást
Most meg eszik az f 10 liter gázt( ami 8,5 liter hosszútávon)
Így évente spórolok csak a benzinen vagy 300-350 ezret...kb az astra ára évente
Kinek mi jön be - egyéni ízlés.
18 éves, de hibátlan és nagyon jól felszerelt kisautóm utódját kerestük, az alábbi feltételekkel (semmiféle márka felé nem voltam elköteleződve):
- 10 év körüli, a Yaris árán felül még 1 milliónk volt mindenre (névre írással együtt), tehát mondjuk összesen 1,5 - 1,6 millából kellett megállnia az eksönnek.
- kisautó helyett alsó-közép legyen, a mérete, kényelme miatt.
- maximálisan biztonságos legyen, az 5*-hoz, sok légzsákhoz, ABS-hez, sőt az ESP-hez (!!!) is ragaszkodtam.
- lehetőleg benzines legyen, 100 LE körül vagy felette (a mai dögnehéz autók csak vánszorognak ennél gyengébb motorral).
A Yarist a legtöbb helyen nem, vagy nagyon kis pénzért akarták beszámolni a 3 ajtóssága miatt. (400-450 ezer, végül a Ceed-be szó nélkül 550-ért elkelt).
Néztünk / próbáltunk Suzuki SX4-et, újabb (jóval tágasabb) dízel Yarist, H-Astrát, Mazda 3-at, Ford Focust és a Ceed-et. A Focus tetszett mindkettőnknek, de a harmatos 1,4-es motorjával sokkal tetűbbnek tűnt még az ezres Yarisnál is. Az SX4 egyszerűen nem kényelmes, ráadásul egy eléggé fapados verzióhoz volt szerencsénk.
A Ceed volt az, amibe beülve a zasszonnyal egyhangúlag azt mondtuk, hogy na, ez kell!
Tudom... Az elso 1 ev lesz szar, utana viszont osszenőnek ha a 2. is aranygyerek lesz, bevallalom en igy a 3.-at is
Anyamek nem is tudjak, vasarnap mondjuk el. Szerintem Anyam egyszerre kap hulyet es orulni fog. Mert mai napig alig jut el hozzank tesom gyerekei miatt...
Bar szombaton megyunk moziba es addig Anyummal lesz a Töki.
Na ha nem lennek terhes, motorozni mentunk volna de a vasarnapi vez.tech-et nem hagyom ki...... 6 hetesen még semmi bajom nem lesz es csak a Hungaroringre kell menni. Ez lesz a szulinapi ajandekom magamnak
Baszki
Nem vagy te olyan gyúrós alkat hogy szálesebb legyél mint én
Még se ér össze a,vállam senkivel sem
A corsában igen ott üvegtől haverig egyben van a test....
Asszony 180 mögötte a gyerek 190 én 190 mögöttem haver gyerek szűk 190 és elfértünk egész zalaegerszegig is
Igaz én vagyok csak 6xl méret a többi 70 kiló körüli
De mi hárman + 2 bicikli(kivett első kerekekkel) simán elfért a kombiba
Szóecal nem kicsi, igaz nem 760as volvó de nem kicsi
Nem sajnállak, magadnak kerested a bajt
Húgom is így járt, de neki másodikre ikrei lettek
Na ő addig nem csinált semmi mást míg óvodába nem mentek a gyerekek, mert 3 gyerek kb. mint egy zsák lepke.
Szerencsére ezeket nem nekem kellett begépelni
Plusz a fogyasztás sem csökkent hiába tettek szúnyog motorokat a kocsikba
6 liter alatt nincs benzines fogyasztás ami vegyesben inkább 8
Az 1.4 astra meg ugyanemnyit eszik 20évesen és 250+ ezerrel
na ugy am blokk hulyesegeket dumaltok.
szubjektivitas felso fokon,osszehasonlitva a kanalat a kokuszdioval.
spec pont a ceed vs hastra de nezhetnenk a jazz vs gastrat is.
A z f astraban ha beultunk a tesoval a vallunk osszeert es vicces a jobbra eltolt kormanykozep,a futomu bilkeg es az 1,4 16v olyan kellemetlenul hangos 150 kornyeken hogy nem lesz gyorshajtas csekk mert inkabb nem nyomja az ember.
Az hogy erosebbnek erzodik attol meg nem az.
a ceed papiron ugyanolyan mint a gastra de megis jobb az utobbi.
Az hogy lehangolo belul az vicces,mivel benne ultem mindkettoben es nem volt kulombseg,a hastranak nekem egy hangyafasznyit kenyelmesebb az ulese,es hihetetlen de 10 ev alatt egyszer se taperoltam muszerfalat.
amugymeg van ra egy 100eres tapasztalat hogy nem romlik el.
De ugy komplett szerintem van egymillio km a flottaban amiket rendszeresen ralatok.Nem zurosebb (sot) mint az etalonnak szamito japo jazz.
A jazznel a nem lathato helyeken megjeleno rozsda a leg megdobentobb.Osszevdtve a 20 eves gastra sedannal.Az rozsdamentes,a jazz nem.
Nem úgy szarabbak, természetesen fejlődtek, jobb tervezés, szebbek, meg kényelmesebbek, csak szarabb az összerakás, az anyaghasználat.
Aki szereli a kocsikat az látja a különbséget.
Mindenhol ezeket a kopogós szar műanyagokat használják. Fasztrában puha volt a műszerfal.
Műanyag patent, patent hátán, amit szopás szerelni és törik. Opelben csavarokat használtak.
Ultra gagyi műanyag burkoló elemek mindenhol. Opelben eleve nem kellettek ilyenek, ami meg volt, az normális volt.
Motor, kaszni kb. ugyan ott van kivitelezés szempontjából, abból már nem volt mit megspórolni.
Az hogy a Fastra kicsi volt, nem mondanám. Abban kényelmesen elfértünk elöl hátul. Ültél te manapság Fábiában? Én egy 3000km-es darabot hajtok a melóhelyen . Na az kicsi, és szűk, meg kényelmetlen. Tény hogy így újonnan jobba a hangulat benne mint a 20 éves lepukkant Opelemben, de a dupla teljesítmény ellenére visszasírom az Opel nyomatékát és reakció idejét, pedig egy 8 szelepes szar volt. A csomagtartó alja, kárpitozott farost lemez Opelnek merevített acél.
Szóval 20 év alatt a fejlődés mellet találtak kismillió olyan részletet amin lehet spórolni 50fillért, így kocsinként akár 300 forintot is spórolhat a gyártó az igénytelenség nem szembetűnő fokozásával.
"Hé haver, ti próbáltátok már a másik lyukat a csajoddal?
...
Hülye vagy ember, nem akarunk gyereket?!"
Egyetlen igazán jó tulajdonsága van, hogy az 1.6 motorja erős, megbízható.
Kb 2500 gordulat a90 3
3500as gordulaton kb 119el megy már
en most egy tankal tobb mint 700 km-t mentem a ven csont kombival.
Nem volt tempo.
Pedig ő még a wartburgól is kihozott 10 liter alatti fogyasztást
Most meg eszik az f 10 liter gázt( ami 8,5 liter hosszútávon)
Így évente spórolok csak a benzinen vagy 300-350 ezret...kb az astra ára évente
18 éves, de hibátlan és nagyon jól felszerelt kisautóm utódját kerestük, az alábbi feltételekkel (semmiféle márka felé nem voltam elköteleződve):
- 10 év körüli, a Yaris árán felül még 1 milliónk volt mindenre (névre írással együtt), tehát mondjuk összesen 1,5 - 1,6 millából kellett megállnia az eksönnek.
- kisautó helyett alsó-közép legyen, a mérete, kényelme miatt.
- maximálisan biztonságos legyen, az 5*-hoz, sok légzsákhoz, ABS-hez, sőt az ESP-hez (!!!) is ragaszkodtam.
- lehetőleg benzines legyen, 100 LE körül vagy felette (a mai dögnehéz autók csak vánszorognak ennél gyengébb motorral).
A Yarist a legtöbb helyen nem, vagy nagyon kis pénzért akarták beszámolni a 3 ajtóssága miatt. (400-450 ezer, végül a Ceed-be szó nélkül 550-ért elkelt).
Néztünk / próbáltunk Suzuki SX4-et, újabb (jóval tágasabb) dízel Yarist, H-Astrát, Mazda 3-at, Ford Focust és a Ceed-et. A Focus tetszett mindkettőnknek, de a harmatos 1,4-es motorjával sokkal tetűbbnek tűnt még az ezres Yarisnál is. Az SX4 egyszerűen nem kényelmes, ráadásul egy eléggé fapados verzióhoz volt szerencsénk.
A Ceed volt az, amibe beülve a zasszonnyal egyhangúlag azt mondtuk, hogy na, ez kell!
Anyamek nem is tudjak, vasarnap mondjuk el. Szerintem Anyam egyszerre kap hulyet es orulni fog. Mert mai napig alig jut el hozzank tesom gyerekei miatt...
Bar szombaton megyunk moziba es addig Anyummal lesz a Töki.
Na ha nem lennek terhes, motorozni mentunk volna de a vasarnapi vez.tech-et nem hagyom ki...... 6 hetesen még semmi bajom nem lesz es csak a Hungaroringre kell menni. Ez lesz a szulinapi ajandekom magamnak
Nem vagy te olyan gyúrós alkat hogy szálesebb legyél mint én
Még se ér össze a,vállam senkivel sem
A corsában igen ott üvegtől haverig egyben van a test....
Asszony 180 mögötte a gyerek 190 én 190 mögöttem haver gyerek szűk 190 és elfértünk egész zalaegerszegig is
Igaz én vagyok csak 6xl méret a többi 70 kiló körüli
De mi hárman + 2 bicikli(kivett első kerekekkel) simán elfért a kombiba
Szóecal nem kicsi, igaz nem 760as volvó de nem kicsi
Húgom is így járt, de neki másodikre ikrei lettek
Na ő addig nem csinált semmi mást míg óvodába nem mentek a gyerekek, mert 3 gyerek kb. mint egy zsák lepke.
Dec 29-re van szamolva a masodszamu tronorokos szoval szopacs...
Plusz a fogyasztás sem csökkent hiába tettek szúnyog motorokat a kocsikba
6 liter alatt nincs benzines fogyasztás ami vegyesben inkább 8
Az 1.4 astra meg ugyanemnyit eszik 20évesen és 250+ ezerrel
szubjektivitas felso fokon,osszehasonlitva a kanalat a kokuszdioval.
spec pont a ceed vs hastra de nezhetnenk a jazz vs gastrat is.
A z f astraban ha beultunk a tesoval a vallunk osszeert es vicces a jobbra eltolt kormanykozep,a futomu bilkeg es az 1,4 16v olyan kellemetlenul hangos 150 kornyeken hogy nem lesz gyorshajtas csekk mert inkabb nem nyomja az ember.
Az hogy erosebbnek erzodik attol meg nem az.
a ceed papiron ugyanolyan mint a gastra de megis jobb az utobbi.
Az hogy lehangolo belul az vicces,mivel benne ultem mindkettoben es nem volt kulombseg,a hastranak nekem egy hangyafasznyit kenyelmesebb az ulese,es hihetetlen de 10 ev alatt egyszer se taperoltam muszerfalat.
amugymeg van ra egy 100eres tapasztalat hogy nem romlik el.
De ugy komplett szerintem van egymillio km a flottaban amiket rendszeresen ralatok.Nem zurosebb (sot) mint az etalonnak szamito japo jazz.
A jazznel a nem lathato helyeken megjeleno rozsda a leg megdobentobb.Osszevdtve a 20 eves gastra sedannal.Az rozsdamentes,a jazz nem.
Ha az lesz megigérem túrok a géprongyból neked is pár kiló babaruhát
Van egy nagyon jo gyerekem, igy bemertuk vallalni, hogy johet a kovetkezo.
Igy iden se motorozok majd jovore
Te is a CSOK-ra hajtasz?
Aki szereli a kocsikat az látja a különbséget.
Mindenhol ezeket a kopogós szar műanyagokat használják. Fasztrában puha volt a műszerfal.
Műanyag patent, patent hátán, amit szopás szerelni és törik. Opelben csavarokat használtak.
Ultra gagyi műanyag burkoló elemek mindenhol. Opelben eleve nem kellettek ilyenek, ami meg volt, az normális volt.
Motor, kaszni kb. ugyan ott van kivitelezés szempontjából, abból már nem volt mit megspórolni.
Az hogy a Fastra kicsi volt, nem mondanám. Abban kényelmesen elfértünk elöl hátul. Ültél te manapság Fábiában? Én egy 3000km-es darabot hajtok a melóhelyen . Na az kicsi, és szűk, meg kényelmetlen. Tény hogy így újonnan jobba a hangulat benne mint a 20 éves lepukkant Opelemben, de a dupla teljesítmény ellenére visszasírom az Opel nyomatékát és reakció idejét, pedig egy 8 szelepes szar volt. A csomagtartó alja, kárpitozott farost lemez Opelnek merevített acél.
Szóval 20 év alatt a fejlődés mellet találtak kismillió olyan részletet amin lehet spórolni 50fillért, így kocsinként akár 300 forintot is spórolhat a gyártó az igénytelenség nem szembetűnő fokozásával.