Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van hogy nem az az fontos nyilván... amikor figyelni kell, engem sem érdekel... de itt ebben a váosban, hogy ennyi nagyképű fasszopó motoros legyen vazze... és látod, rajta, hogy számára az a túra, hogy felmegy dobogókőre meg a mátrába a 8 kanyarra és elmeséli, hogy mekkorát szerpentinezett
Majd elmúlik......
Ki nem szarja le?
helo naon jol vaok
Van hogy idegesítő az integetes,mikor a szerpentinen gepeszkedek, próbálok nem megpusztulni egy fatorzson nem mindig tudok inteni a 40. Ipsenek.
Én meg épp csodálkoztam, hogy amikor 4 hete a Bakonyban kóricáltam, több BMW-s is VISSZA köszönt, pedig ritkán szoktak. A buzi nagyrobogós az még ritkábban fogadja a köszönésemet, igaz, ők leginkább a városokon belül meresztik a valagukat. Érthetetlen....
Azért ez egy nyomorult idomos hornet,ne misztifikaljuk túl.
Na mondjuk amilyen nyomik mennek vizsgázni én is megbuktatnám mind.
Az én csoportomból is egyedül én mentem át. Egy szerencsétlen jobb kezet nem tudott megadni, pedig az oktató direkt elvitt előző nap minket hogy erre az utcára mindenki figyeljen, mert szoktak ezzel szívatni...és tényleg.
akkor felszállási engedélyt kér
És amikor zarovonal lesz megallsz?
hááát pont a napokban anyáztam magamban... én mindenkinek intek, előre is... még robogósnak is... amikor az s200 robogóval vagyok, majdnem minden motoros mikor intek úgy pöffeszkedik a 600as szarján, mintha felsőbbrendű lenne... ennyit a motoros intésről...
Nem.
Oktató válogatja, amikor én tanultam megcsináltatta velünk úgy is, de vizsgán nem kérték.
na vazzeee, nagyon rég volt
Van azokban index, ott van közvetlenül a "visszaintés gátló" mellet
jövőre amúgy nekem tervben van skócia... már egy újdonsült barátom készíti elő az útvonalat, ő volt már és most a korábbi tapasztalatok alapján upgradel...
Mivel mindig a szaggatott vonalon megyek, ha indexelnék azzal csak összezavarnám az autósokat
Bizony, bizony, még nyolcasozás közben is. Csak a 3., a "gyors" körben nem.
Volt olyan műsor a három palyan.
bólyakerülgetés közben kellett jelezni? vazze nem emlékszem már....
Pedig úgy bugis.
Azért bólyakerülgetés közben az amúgy is rángatós Gladiuson (ua. mint az SV650) nem szívesen engedtem volna el a bal markolatot (és kapaszkodtam volna a jobb oldaliba), azért hogy köszöngessek a kanyaroknak...
Gáz + hátsó fék a legtöbb hogy elég,ami marad annál azért el lehet engedni a kormányt,nem nőtt az oda.
adtak...
Hát nem tudom, de nekem amit adtam tanulómotort, az egyik szélén volt a gáz, a másikon meg valami kuplung, vagy mifene....
Lofasztempoban elég egy kéz is.