Hidd el, ha nem vagy hülye, ez is menne. Azt csak elhitetik veled, hogy a "mai gépek" más nem olyanok, meg se próbálj olajat cserélni rajta, vidd márkaszervizbe mert akkor vagy gondos gazda.
Tegnap szedtem szét, pucoltam ki és raktam össze a Prius teljes EGR rendszerét. Kipufogótól a szívószelepig le kellet bontani, mégis azt mondom, könnyebb szerelni mint az MZ-t, mert átgondoltabb szerkezet. Minden passzol a helyére.
Több a csavar, cső, meg csatlakozás benne? Igen, de attól hogy több a csavar már nehezebb valamit szerelni? Nem legfeljebb hosszabb ideig tart.
Én az agyváltós bringám szétszedésével kezdtem a szerelést. Aztán anyám legnagyobb megrökönyödésére felújítottam a szobámban a Simsont.
Aztán a 120-as Skodámat generáloztam. Amikor megvettem az Fastrát arra is azt mondták ezt már nem fogod magad szerelni, ez nem olyan mint a Simson. De, pont olyan volt. Azt is megcsináltam. Ugyan ez a szöveg volt a Hondámnál, meg Priusnál is, és mindig azt látom hogy minden gépet pont ugyan úgy kell szerelni.
A kompexitás növekedésétől sem kell hasra esni. A legkomplexebb gép is egyszerű, jól ismert mechanizmusokból áll. Annyi hogy mindig csak egyre kell koncentrálni.
Fene tudja.... egy etz vagy simo menne, de egy bármilyen mostani motorral meg se próbálkoznék.
De azért az r1 blokk kinyuvasztását nem biztos olyan alázattal venném mint a tulaja
Hát nem tudom....kb 100ezer km Fjr-ezés után ültem át Gtr-re,szerintem jobb a Kawa több dologban mint a Yamaha.Természetesen van amiben az Fjr veri,de összességében szerintem jobb a Kawasaki.
Az autó,motor szerelőket is többnyire a vègkifejlet a cèl (legyen már kèsz) èrdekli leginkább...az oda vezető út már kevèsbè.Ez mèg a szakmai ismeretek hiányától is jóval fontosabb èletrèszlet.
Biztos hogy összerak egy kosárban elérakott motort napnyugtáig, de mint látható nem tévedhetetlen. Meg aztán néha eléggé nincs tisztában műszaki megodásokkal.
Pffff.......Fasza........ezt irtam asszem pont neki régebben, amikor azzal nyekergett hogy mindenki milyen okos de közbe nála (is) nincs nagyobb isten a szrelésben. Aztán valamire irtam hogy féynezik magukat, aztán ha meg elbasznak valamit akkor bocs, de nem tehetnek róla, már akkor is szar volt mikor idehozta.
hááát, nálam biztos, hogy jobban ért hozzá, de fetrengek egy-egy sztorin.... szegény srácot nagyon sajnáltam, akivel rálocsoltatott az r1-re pár kilót, de nem hallotta meg a csapágyat és szétlőtte a blokkot tiltáson
De majd csak holnap lesz vege.
Tegnap szedtem szét, pucoltam ki és raktam össze a Prius teljes EGR rendszerét. Kipufogótól a szívószelepig le kellet bontani, mégis azt mondom, könnyebb szerelni mint az MZ-t, mert átgondoltabb szerkezet. Minden passzol a helyére.
Több a csavar, cső, meg csatlakozás benne? Igen, de attól hogy több a csavar már nehezebb valamit szerelni? Nem legfeljebb hosszabb ideig tart.
Én az agyváltós bringám szétszedésével kezdtem a szerelést. Aztán anyám legnagyobb megrökönyödésére felújítottam a szobámban a Simsont.
Aztán a 120-as Skodámat generáloztam. Amikor megvettem az Fastrát arra is azt mondták ezt már nem fogod magad szerelni, ez nem olyan mint a Simson. De, pont olyan volt. Azt is megcsináltam. Ugyan ez a szöveg volt a Hondámnál, meg Priusnál is, és mindig azt látom hogy minden gépet pont ugyan úgy kell szerelni.
A kompexitás növekedésétől sem kell hasra esni. A legkomplexebb gép is egyszerű, jól ismert mechanizmusokból áll. Annyi hogy mindig csak egyre kell koncentrálni.
De azért az r1 blokk kinyuvasztását nem biztos olyan alázattal venném mint a tulaja
jo munkahoz ido kell.
Nekem meg van mellette picit mas,es tobb dolog,nem csak a szereles,bar nem latszik.