Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komplex dolog ez. Aki nem tapasztalta nehéz elmagyarázni, mert mindenre tudtok egy ellenpéldát:
-Keveset fogyaszt? A diesel Fiat Pandám is ennyit fogyaszt.
-Megbízható? Láttam olyat ami többet ment el.
-Gazdaságos? A Suzuki Swiftemet olcsóbb fenntartani.
-Kényelmes? A Jaguárom kényelmesebb.
Viszont összességében a Toyota ezt egyben tudja.

Toyota hibrid rendszere elképesztően tartós és megbízható, valamint nagyon alacsony az üzemeltetési költsége, miközben ezek a kicsinyített turbós, meg a commonrail dieselekre ez annyira nem jellemző. Igen tudom én is láttam olyat ami elment kurvasokat, de ez a kivétel, a HSD-nél meg ez az alap. Én alapvetően ezért vettem, mert minden más alternatíva jóval szarabb, és még csak nem is olcsóbb. Ehhez képest ez még ~2literrel kevesebbet is fogyaszt mint a fele olyan erős, és viszonylag gazdaságos autó hírében álló Astrám, csak ez még jól is megy a kisebb fogyasztáshoz.
Volt hogy 2.7liter/100km-es fogyasztást produkáltam úgy hogy keresztül autóztam Budapesten, és ez csak egy sima hibrid, nem plugin. Oké ez nem általános, jól jött ki a közlekedés ritmusa, de a Fiat Panda jó ritmussal sem tud kevesebbet fogyasztani. Átlagban én 4,5literrel járok a városban, ahol az Opel 6,5litert evett, és sok rövidtávon összejött a 7-8liter is városban, ennek meg 5km után, hideg motorral indulva, már 5liter az átlaga. Visszafelé meleg motorral meg 4literrel jövök már.

Tehát csak fogyasztás miatt, főleg újonnan nem érdemes hibridet venni, a Fiat Panda helyett.
Viszont ha akarsz venni egy CH-R-t, akkor ~4-500ezer csak a különbség a két változat között. Ennyit akkor is bőven megér a HSD hajtás ha egy cseppel sem fogyaszt kevesebbet.

Persze ehhez el kell fogadni hogy a benzinmotor fordulatának nem sok köze van a gázpedálhoz és a sebességhez, de ha nem ragaszkodsz ehhez a régi autós beidegződéshez, lényegesen optimálisabb és kényelmesebb ez a rendszer.
Igen, pirostól indulva nem fog elkaparni a kerék, meg nem érzed a gyorsulást, meg lassan éled fel a nyomaték. Viszont ezzel a lassú reakcióval is bőven előbb elindulok mint ahogy a legtöbb autós megtalálja az 1-es fokozatot, és sikerül felengednie a kuplungot.
Vicces nézni, hogy induláskor nekem kell várni, amikor megtalálja a fokozatot, akkor hirtelen meglódul előttem, és elhúz, miközben én egyenletesen gyorsulok, aztán amikor váltania kell akkor meg elfogy a kraft, miközben a HSD vígan húz töretlenül és egyenletesen különösebb erőlködés nélkül.
Pontosan ezert mondom hogy a lent vazolt plugin hibrid lenne a nyero egy autoban minden.Messzire brnzinnel ingázni villannyal,nem kell berelni nem ket autot tartasz stb.
Ha nem harmincmilla hanrm 4-5-6 ujonnan siman venek egyet.
http://www.pestrent.hu/?gclid=...
50 ezret csak kibír a nép...gondolom ennyi a casco önrésze
Szerintem célszerűbb bérelni mint 2 autót tartani pár hét miatt
De még ha akár duplája is akkor is ha mindent összeszámolsz az értékvesztést is akkor mindenképp megéri
A bokkeno a kaukcio.Van a sielni,nyaralni koltsegvetes melle ket kilod hirtelen?
Mondjuk nekem nem gond van par kocsi amit elkothetek barmikor ket hatom hetre.
Sielni nyaralni kell bérelni egy dobozos valamit egyterű vagy kisbusz stb 8-10 ezer naponta a biztosítás meg a kötelező árán el lehet menni évente 2 hetet a bérléssel
A gázosított hummer veri a prius+gázt
Ez jo,de szolj mar a totyoeknak hogy valami vallalhato format csinaljanak mar,mer ami most megy naluk design vonalon az vallalhatatlan.
A chr az hibrid egyltalan?
Amugy zold rendszam csak azoknak jar ami x km-t megtehet tisztan villannyal.Nem ugrik be mennyi.
Altalaban alapbol feszult.
Mindenkire ugrik.
Ahelyett hogy emelne a szinvonalat,de csak gyulolkodik.Utalja a forumot,meg DDT re is ugrott a minap pedig ra nehez ugrani.
Ez van.Merem az idot mikor er ki godollore.
Amúgy jó, mert a pótkerék helyére be lehet tenni a tartályt, tehát helyet sem vesz el a csomagtartóból.
Fillérbaszásnak nincs határa kérdezd Ini mestert.
Amúy Laci, világosíts fel haverom vett egy chr-t vagy mi a neve, egy ronda toyota csapotthátú terepjáró.
Nem kapott rá zöld rendszamot természetesen, nincsen semmilyen kedvezmény rá. Így miért olyan jó az a hibrid? Sokkal kevesebbet nem eszik mint egy hagyományos benzines autó
Jaaa, akkor azért ilyen feszült mert nem bírja a kritikát?
Komoly?
Amúgy van aki gázosította a Priust
Ha ingyen van kiafenet erdekel hogy mivel megy?
Akkor emelte amikor a kebelbaratja szetszopatta heti rendszeresseggel.
Azota csak hoborgo vizesnyolcas.
Nezz ra a galeiai alatt a kommentekre.
Nekem meg ingyen kéne, de az élet kegyetlen
Ha nem lennel ilyen punci hetfon 10 kor ott lennel.
Mondjuk ket lehetoseg van.Ha valami kis gyurt ninzsa vagy lenyomsz mint a belyeget,akkor siman felnyomlak a yardon testi sertesert es jarhatunk birosagra.
Ha nyuzuge vagy akkor en aslak el es megint jarhatunk birosagra.
Szoval siman gyere,most.Ha nincs kocsid a HEV megallo sincs messze nem kell gyalogolnod.
Ez most az a rész amikor emeled a fórum színvonalát, vagy az majd később jön?
Valóban? Várd meg a jó időt,zsíros fasz!
Gyere nyugodtan, gödöllői minden nap megtalalsz.
Bar szerintem annal nyulbelabb vagy.
Te büdös,halszagú disznó.Unatkozol,ezért reagálsz arra,amihez közöd sincs!Baszogatni max.téged baszogatnálak kétszer állba,csak,hogy érezd a törődést.
Nem,A legtobben heti ingazassal jarjak arra eleg a 100 km,de hetvegen be kell ugrani a nagyihoz,elvinni a csemetet a matraba sielni,nyaranta elugrani egyhetre valahova,esetleg havi egyszer videki kikuldetes,Ez ha egyben egy autoval megoldhato es nem kerul tobbe mint a mostani kozepes benyas akkor sikitva vennek.
De ezt a kovetkezo tiz evre csak a tesla tudja.Annyiert meg nem.
ujonnan kene ennyier,nem valaki lerugott szara ,es ha lehet cng vagy lpg kene a benzin helyett.