Egyébként én csak simán kisodrodtam éjszaka kanyarban, átestem a motor felett a hátamra. A legkirályabb, hogy aki arrajárt autoval az se állt meg, hiába integettem. Egyedülrángattam ki a motortés toltam vissza az akkori barátnömékhez.
Egyébként én csak simán kisodrodtam éjszaka kanyarban, átestem a motor felett a hátamra. A legkirályabb, hogy aki arrajárt autoval az se állt meg, hiába integettem. Egyedülrángattam ki a motortés toltam vissza az akkori barátnömékhez.
Nem is az a gond, hanem ha nem veszik észre. Páran haltak már meg belsö vérzésben ugy, hogy haza küldte az orvos. Galád dolog. Nekem se repedt meg csak a lép, a burok nem. Bementem ügyeletre, mert azé fájtam itt ott. Doki haza küldött hogy csak felületi. Két hét mulva reggel mint akit hasba szurtak. Felálltam elsötétült minden. Orvos ki, azt mondta gyomorrontás, estefelé szoltam anyámnak orvos vagy reggelt nem érem meg. Na akkor már mentö szirénával,azonnali mütét. Kb. utolsó elötti pillanatban. Nagyon komolyan kell venni esésnél, mert alattomos és nem mondig veszik észre. Kbarcikán halt meg igy egy motoros anno,zuzodások hazaküldték, lépburok nem szakadt csak napokkal késöbb. Belsövérzés, reggelre meghalt.
én a vasútoldali szervízúton akadtam fenn egy leásott sínvasban, szerencsére a szimó lábtartó olyan kritikán aluli fos volt hogy abban a pillanatban eltört és el sem estem
Lépeltávolítás bazkiiiiiii...a rage-et félre téve ez érdekelne, hogy hogyan lett összehozva. Kormányban akadt el a hasad mikor lerepültél, vagy mi volt? Nagyon parán hangzik.
Mindannyian megsinylettük hol jobban hol kevésbé. Haverom a gátoldalon lemenve akadt meg a füben lévö beton jelzököbe, mai napig a hasán a nyoma, én elmemtem mellette. Aproságok voltak azért nekem is. Aztán huszonévesen etz-vel csak sikerült összehozni egy lépeltávolitást.
Amikor ültem a dokinál és a bőröm alól csipesszel szedegette a kis kavicsokat, majd jó pár hétig alig hajlott a térdemen a bőr a sok seb miatt azért elgondolkodott az ember mennyire érdemes vagánynak lenni
Bizony ez igy van. Én is apám verhovináját csentem el 13 évesen, aztán anyám babettáját, ballagási pénzböl tizenéves simson, és bizony nagyon sok hülyeséget megcsináltunk, de még az azt követö peregyessel is:)
Amikor megvan az ember jogsija kell jó sok óra mire rutin is lesz ha ezt megszorzod kb 5ezer forintokkal akkor ennyiért senki csinálná meg a jogsit
Aki friss jogsis annak lehet megérné pár vezetési tréningre beiratkozni, de a határokat feszegető simsonos korszak mindenképp fog hiányozni a mai nemzedéknek
Ott azért megtanulta az ember ha hülye akkor fájni fog
Azért egy erősebb, nehezebb motor tud meglepetést okozni akkor is ha eszednél vagy. Lásd azt a szerencsétlent aki az R6 al kiegyenesitette a kanyart. Most már nem erzem a különbséget, de emlékszem Simson, Jawa350, CB750 váltáskor újra kellet tanulnom motorozni, szóval indokolt szerintem ez a rendszer. És elég alacsony az átképzési óraszám, emiatt kár problémázni. Az ára meg más téma, az sok, de nincs oktató annyit kérnek amennyit tudnak.
Hivatalos kalibrálás kell, vagy elég ha pontos?
Csak mert simán befogod a satuba, és egy erőmérővel (digitális halmérleg) megnézed hol kattan le, aztán mivel ismert az erőkar hossza meg az erő is, szépen kiszámolod hány Nm valójában. De ha nem hiszed el hogy pontos a mérleged azt is kalibrálhatod. Én így szoktam ellenőrizni a nyomatékulcsomat. Ha meg hiteles papír kell akkor 8000 nem drága.
Inkabb fater wartburgjaval vadasztam fácanokra folduton.
Aki friss jogsis annak lehet megérné pár vezetési tréningre beiratkozni, de a határokat feszegető simsonos korszak mindenképp fog hiányozni a mai nemzedéknek
Ott azért megtanulta az ember ha hülye akkor fájni fog
Csak mert simán befogod a satuba, és egy erőmérővel (digitális halmérleg) megnézed hol kattan le, aztán mivel ismert az erőkar hossza meg az erő is, szépen kiszámolod hány Nm valójában. De ha nem hiszed el hogy pontos a mérleged azt is kalibrálhatod. Én így szoktam ellenőrizni a nyomatékulcsomat. Ha meg hiteles papír kell akkor 8000 nem drága.
Azé jól fejbe baszta a haverját, igazi őstehetség.