MXC gondolom mond valamit...1987 a 125 ötösöm szarrá kopva csörrzörr...de olyat megy......a 250 esem patent na azmeg nemis ragozom ( volt pár blokk zárványos öntéshibás,tudom) DE a 250 SX olyan hegyes motor hogy japóban párja nincs.Talán a rizsszemes 250 yz elöl poweres volt pariban az sx-el....a 450 és az 525 traktorokról nem is irok....nekem is picit savanyú a szőlő de jók éskész.
a kétezres évek elején készült ktm motorok az csoda hogy még mennek.......
régen volt a sok japó nehéz vas, ezek elmentek olvasztott libazsírral is, még akkor is ha az összes csapágy lógott, még 6 bar végnyomás mellett is némi füsttel el lehetett téblábolni vele a mezőn
aztán átült a nép a ktm motorokra és ugyanúgy voltak szervizelve mert ugye minek vegyünk motorex olajat 3500-ért amikor van hamis castrol 800ért is
aztán kiderült hogy mégsem....... és szar a ktm
amúgy többet kell költeni rá, de valamit valamiért az exc525 kb 120 kiló és 60 ló az xt600 kb 170 kiló és 45 ló
Tehát a KTM nem hogy jó nagyon jó !Az RFS blokkosok 8-10 (gazdásak) kereskedősek ezer órával aztán valakin csattan az ostor totál generál négyszázé oszt kezdődik újra a folyamat.Tehát a K ölts T öbbet M otorra és a B ele M inden W ackot jól hangzik de koránt sem igaz.
Azt leginkább azé csinálják igy, mert union belül nincs vám meg áfa meg ilyenek, ezzel tisztába vannak. Oda meg valahogy eljuttatják hajón, repülön. Vettünk már ugy drága müszert hogy vámmal mindennel számoltunk, aztán az is valami eus cimröl jött tele kinai irással.
nincs avval sok gond
csak 1000motorból 999 nem kicsit hamis
durvább óraállások vannak mint az autóknál
megveszi az ember 100-200 órával és 6-800 van benne aztán persze hogy szar a ktm, ráadásul a sufnimesterek nem kis kárt okoznak az otthoni szervizekkel
Ezt még nem hallottam, de nagyon jó!
régen volt a sok japó nehéz vas, ezek elmentek olvasztott libazsírral is, még akkor is ha az összes csapágy lógott, még 6 bar végnyomás mellett is némi füsttel el lehetett téblábolni vele a mezőn
aztán átült a nép a ktm motorokra és ugyanúgy voltak szervizelve mert ugye minek vegyünk motorex olajat 3500-ért amikor van hamis castrol 800ért is
aztán kiderült hogy mégsem....... és szar a ktm
amúgy többet kell költeni rá, de valamit valamiért az exc525 kb 120 kiló és 60 ló az xt600 kb 170 kiló és 45 ló
csak 1000motorból 999 nem kicsit hamis
durvább óraállások vannak mint az autóknál
megveszi az ember 100-200 órával és 6-800 van benne aztán persze hogy szar a ktm, ráadásul a sufnimesterek nem kis kárt okoznak az otthoni szervizekkel
másról miről lehetne társalogni télvíz idején?
Lám lám a bmw!!!!!??
legyen már teljes az a lista