Én grafitot reszeltem le
Valami hegesztő-vágó pálca volt grafit bél és vékony réz köpeny kb 5-6mm vastag lehetett
A rezet le lehetett fejteni róla olyan vékony volt
Utána a 2 pontos váltóból 4pontos lett ha 5pont a maximum
Mi az hogy az autópálya nem ér? Akkor az évi 16000 Km-em azonnal a felére redukálódik. Legalábbis a tavalyi szezonom biztosan DE majd az idei más lesz :-D
Tényleg fogalmam sincs mennyi lehet az átlag. Ha egész napra számolom akkor tuti a béka feneke alatt lenne az átlagom én most úgy tiszta nyeregben töltött időt számoltam. Mert egy napi 400 Km-es kör simán lehet akár 10 óra is. Úgy csak 40 az átlagom de a 10-ből legalább 6-ot nem a nyeregben töltöm. Hanem körbe nézek ott ahova mentem. Így már máris 100-as az óránkénti átlagom. Mert amikor megyek akkor csak helyenként csúszik le a sebesség mérő a 2 karakteres tartományba.
Én hagyom az adalékokat. Ott van még a polcon, lehet beleöntöm a ktm-be, ugyis olajcsere következik. Pár száz km alatt ha a fáradt olajjal újra olyan lesz a váltó mint az újjal akkor hinni fogok neki
Nekem simább járást eredményez mindegyik gépemben amibe töltöm, főleg a rezgés csökken no meg volt egy 1000-es sv amiben amikor először láttam mértünk kompressziót 8 körül volt és elkezdte a srác javallatomra az adalékot beletenni, kb 3 olajcsere után két év múlva újra mérés és akkor már mindkét henger 10 körülire változott anélkül, hogy bármit is csináltunk volna vele .
Kevesled vagy sokallod? A 100-as átlagot csak a könnyed számolás miatt mondtam. Szerintem az egész szezonos normál üzemű átlagom olyan 70-80 között lehet. Mert persze megy az ember 200 felett de is de nem huzamosabb ideig. Aztán jön a városban szarakodás 40-60-al ha durva a forgalom és az átlagom máris zuhan. Ennyi lehet kb az átlag.
Aztán meg mégis mi a f*sznak? Tavaly is lenyomtam 16.000 Km-t kb. Az százas átlaggal és 160 óra a nyeregben ami közel 1 hét. Oké hogy sokat tudok pofázni de mégis miről lehet ennyit beszélni?
De az kölcsön utifuti volt. Nekem sajna nincsen sajátom. Amúgy nem fűtünk a kocsiba mert nő a fogyasztás. Minden feleslegesen elpazarolt forinttal egyre kevesebb jut szezonban a motorba való benzinre
Valami hegesztő-vágó pálca volt grafit bél és vékony réz köpeny kb 5-6mm vastag lehetett
A rezet le lehetett fejteni róla olyan vékony volt
Utána a 2 pontos váltóból 4pontos lett ha 5pont a maximum
Én hagyom az adalékokat. Ott van még a polcon, lehet beleöntöm a ktm-be, ugyis olajcsere következik. Pár száz km alatt ha a fáradt olajjal újra olyan lesz a váltó mint az újjal akkor hinni fogok neki
Ha valakinek szófosása van simán mehet.