akkor csak én nem vagyok valódi motoros, de én megvárom a jó időt, amikor már az aszfalt is melegebb.... csicska vagyok, hogy ilyenkor motorozzak. amikor olyan fiatal voltam mint Te, akkor még halhatatlan voltam
Egységesen mnden hengerben 2,5 bárral van kevesebb a gyári értéknél.
Picit lomha lett tőle,kevés a power,sok állás után kínszenvedés az indítás,ha befogom a kipufogót simán leáll fél percen belül,vagy annyi se.
Szeretem ha toppon van valami,nem kinézetre mert az egy lefosott kilóméterkő,hanem belül.
A jó hír hogy nulla mókolás,minden gyári,sehol egy gányra utaló dolog,minden csavart én nyitottam meg először,piros sziló mentes.
Ez annyira rossz, hogy nem lehet használni?
Nem lehetnek letapadva gyűrűk? Valami blokktisztítót próbálj meg bele rakni. A mester is használja (Mannol). Hátha működne a dolog.
Egy veszteség mérést csinálok,de a kompresszor szar.Így csak tüdőből menne.Meg egy szelephézagot.
De igazából még egy gyűrűzés is anyagárban 100e felett jön ki.
És tengernyi meló tengernyi elbaszási lehetőséggel.
Egy bontott blokk ha jó a kompót benne akkor könnyebb,kevesebb pénzből.
ha én le gipsy-zek egy cigót akkor megsértődik
ez meg ilyen csatorna
Picit lomha lett tőle,kevés a power,sok állás után kínszenvedés az indítás,ha befogom a kipufogót simán leáll fél percen belül,vagy annyi se.
Szeretem ha toppon van valami,nem kinézetre mert az egy lefosott kilóméterkő,hanem belül.
A jó hír hogy nulla mókolás,minden gyári,sehol egy gányra utaló dolog,minden csavart én nyitottam meg először,piros sziló mentes.
Nem lehetnek letapadva gyűrűk? Valami blokktisztítót próbálj meg bele rakni. A mester is használja (Mannol). Hátha működne a dolog.
De igazából még egy gyűrűzés is anyagárban 100e felett jön ki.
És tengernyi meló tengernyi elbaszási lehetőséggel.
Egy bontott blokk ha jó a kompót benne akkor könnyebb,kevesebb pénzből.
Addig még nem látod, vagy mérsz, csak találgathatsz.