Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi. Én sem tudom hogy fogom. Mindig adott motor, adott szitu határozza meg.
Lényeg hogy a markolatot tartod, hogy a gázt stabilan fogjad fékezés közben is, és a fékkart húzod oda és nem a markolatot és a fékkart szorítod egymáshoz.

Amúgy meg tök jó idő van. Ha sikerült vagy ma vagy holnap előszedem a motort és megyek motorozni
A tököm tudja mi lapul náluk a fészerben. Meg hogy van e egyáltalán olyan ami egyben van. Majd jól megsasolom.
Azért ajánlott mert fékidőben a reakció időd lényegesen rövidebb lesz és hamarabb kialakul a fékhatás. A mai motorokon meg elegendő is a két ujj által bevitt erő. Viszont némely vez.tech. tréner meg épp hogy nem ajánlja a kétujjas megoldást, egyrészt mert ha vészfékezés esetén mégis több kell akkor utban lehetnek a helyén maradt ujjak másrészt meg balesetnél a fékkar levághatja az ujjakat. Mindenesetre beidegződésre hajlamos a dolog, mert nekem már a kesztyűm is ugy áll hogy két ujja egyenes marad :) pedig hosszu egyenes utakon felesleges rajta tartani.
Egy egyszerű őskövület 350-es légkalapács is megteszi, nyáron megjavítgatod és egész télen hemzseghetsz vele a földeseken. Meg a jégen, hóban motorozás is jó móka, ha nem kényszerből csinálod, csak forgatod a vasat kedvedre.
Na kaptam a méretemben mofa kesztyűt faja marhabőr, vőmnek meg vettem ónerba a vörsöny autójába scottot.
Körbe kéne túrnom a szomszédban vagy Jani haveromnál hátha van valami lom ami mozgásra képes.
Kéne valami téli dzsuva túró disznó neked, amivel járhatod a somogyi földutakat. Kurv jó a terepen motorozás, és egészen fitten tart tavaszig.
Igen is Mikor lesz már TAVASZ ?
Ne is mondd. komoly motor megvonási tüneteim kezdenek lenni. Egyre ingerlékenyebb vagyok. Ideje lenne már hogy jöjjön a tavasz. pl már megint az időjós oldalakat bújom hátha hirtelen össze kell raknom valamelyik hétvégére a malacot. Pedig tiszta ratak nincs fent a kuplung mechanika nincs fent a farok burkolat. De minden nap az időjóst bújom hátha. (lehet az udvarból nem tudom kihozni a malacot mert hátul van és a füge fa meg a cseresznye fa alatt kéne kihoznom ahol most pl az a csúszós sár van mindenhol.
Nem, nem vagy megszólva, csak megint túlkombinálod.
Szerintem engedd el a témát és úgy kevésbé lesz fájdalmas.
Huuu de tél van bazzz...
Ne terelj!
Mély levegő, és gondold át hogy mit akarsz elérni amikor leírsz neki valamit.
Ha dühből írsz bárkinek, az nem fogja a kívánt hatás elérni, hiszen védekezésre kényszeríted.
Hát persze hogy meg az ellenkormányzásoso technika. Mert amúgy ez dög nagy tehén baszik nélkülie tempó esetén fordulni. Amúgy a fék készenlét esetében szerintem (Mert nem tudatos) De kb úgy van a kezem ahogy leírjátok. De ebben nem vagyok biztos. Reflex szerű mozdulat ez nálam de hogy 1 vagy két újjam van akkor azt nem tudom. Most pl a lávfék tudasoabb használatát szeretném elsajátítani. De ez most kb fingfűrészelés mert Márciusig kb úgy sem fogok motoron ülni. Ha ez a téma év közben lenne mondanám hogy megyek egy kört és jobban odafigyelek mikor hogy áll a kezem de msot ezt nem tudom megcsinálni csak a homályos emlékeimben kotorászok.
teljesen mértékben egyetértek :)
Nem ez a lényeg.
Lényeg hogy fékezz úgy ahogy kényelmes, mert ahogy legjobban uralod a gépet az a legjobb technika.
Ugyan akkor ne zárkózz el a fejlődés elöl, arra hivatkozva hogy nem vagy GP pilóta.
Minden plusz tudás segíti a túlélést, esetleg még élvezetesebbé teszi a motorozást.
Nem attól fogsz fejlődni, hogy közlöd, hogy elmész pályázni majd egyszer valamikor.
Van amit ott érdemes kipróbálni, de annak hogy a mutató és a gyűrűs ujjadat kezded használni a fékezéshez aztán nincs akkora jelentősége, hogy ezt ne kezdhesd el bármikor kipróbálni, vagy gyakorolni, és végkép nem a GP pilóták tudása ez, hanem hétköznapi apróságok. Bármikor kipróbálhatod milyen így fékezni.
Főleg hogy ha jól tudom nem dobfékes a motorod.
A rossz szokásokat meg csak úgy vetkőzheted le, ha odafigyelsz rá és folyamatosan alkalmazod. Ha hasznos akkor úgy is tudni fogod hogy ez a tudás neked kell, és pár hét alatt átszoksz, ahogy az ellenkormányzásra is...ugye az már megy?
Nekem sincsen bajom. Csak sokszor azért vagyok megszólva mert amúgy én azzal a rutinnal amim van én úgy oldok meg valamit ahogy. Ami nem feltétlenül az ajánlás. Csak azt nem értem sokszor hogy ez miért baj. Én elfogadom hogy pl hogy a kreszt megszegve teszem azt cikázok a forgalomban a sebességhatár felett mert én így érzem magam biztonságban így érzem azt hogy kontroll alatt tartom az eseményeket. Nekem ez eddig bejött. A két elcsúszásomon kívül nem volt soha balesetem pedig ha minden egy nyomsávos járművön töltött időmet összeadom akkor az kb 8 év és olyan 100-120.000 Km. Van hova fejlődnöm de ezt a fejlődést már nem hiszem hogy szakkönyvek forgatásával érem el, még akkor sem ha igen hasznosnak találtam azokat amiket olvastam.
de biztos!!! :) csak én megbeszélni is tudom, nem pedig, na hagyjuk és meg van beszélve :) ez nekem nem megy.... vagy megbeszélem és jutok vmire, vagy nem, és nem tisztázott dolog
Te nem szoktál kitalációkból merítkezni Gergővel szemben? Csak kérdezem...
nem, nem muszáj; csak rühellem, mikor kifordítja a mondataim, meg mást képzel bele , meg mellé épít még 400 körítést, néha sok, elnézést.
akkor bal index ( de ez csak szokás...hogy vmi villogjon)
Srácok, muszáj egymást bántani?
Ha bajotok van akkor privátban célszerűbb lenne megbeszélni, meghallgatva és elfogadva a másik nézőpontját, a felesleges vádaskodást mellőzve, "én üzeneteket" küldve a másiknak, mint teljesen független és lényegtelen témában egymásnak esni.
Nekem pl nincs.
sorok között vészvillogót szoktak , akinek van
Amúgy igazad van szerintem nem fékezek helyesen. Nem hiszem hogy amúgy hogy okosabb vagyok a témában másoknál. Ha így hangzott elnézést. A helyesebb technika miatt amúgy szeretnék is eljutni pályára mert ott azért jobb az ilyen beidegződésektől megszabadulni mint közúton.
jelentenek*