Nem, ott is kötelező a rendes ruha, de a CB-vel a Hringen fűtöttem el a fékfolyadékomat egyszer. Azóta használok mindenhova 5.1-eset.
Kakucson csak a gyávák fékeznek
Szerintem számít a tárcsa anyaga,a gyári mintha színter lett volna.
De tudja fene,mint mondtam angolok,azok a csirkelabat is alubol csináltak.
Viszont tényleg nem kopott,és EBC vel olyat fogott hogy a plexin csattantak a szemgolyoim.
Szóval én nem aggódtam ilyeneket,csak megtanultam a fékkar belső véget húzni, ketujjal fékezni különben belealltam mint a gerely az aszfaltba,és szar látvány a fagyizó előtt átbukni a kormányon majd a gép is rajtam landol.
Így nem lehet menozni a sunak előtt.
Mint irtam kedves Levente, a fék nem erősségem, viszont érdekel a téma már csak azért is, hogy ne mindig a megszokott de elfogadható dolgot tegyem bele. Most más van benne, olyan amiről keletkeztek itt felvetések és jobbnak látom én is, de a tárcsán is van nyoma. Éppen Brembo SC. De erről nem kívánok vitát nyitni, viszont aki hajlandó értelmeset irni annak a meglátása érdekelne.
Tegyed a platinumot csak bele... annál szarabb betét nincs a világon, az nem fék hanem lassító betét..,
Brembo szintert kell bele rakni, sa, sc... ennyi a titok. Nem eszi a tárcsát, nagyon nagyon ritkán nyikorog.
Kakucson csak a gyávák fékeznek
De ha levettem a zoknikat volt 12 is.
De tudja fene,mint mondtam angolok,azok a csirkelabat is alubol csináltak.
Viszont tényleg nem kopott,és EBC vel olyat fogott hogy a plexin csattantak a szemgolyoim.
Szóval én nem aggódtam ilyeneket,csak megtanultam a fékkar belső véget húzni, ketujjal fékezni különben belealltam mint a gerely az aszfaltba,és szar látvány a fagyizó előtt átbukni a kormányon majd a gép is rajtam landol.
Így nem lehet menozni a sunak előtt.
Brembo szintert kell bele rakni, sa, sc... ennyi a titok. Nem eszi a tárcsát, nagyon nagyon ritkán nyikorog.
http://youtu.be/1drG5uZbbQY
http://youtu.be/3wu_9W2jAxk
A többi motorkam meg riszalt ugyis,úgyis.