Azokon én is nevetek, mert egy élettelen gépet magasabbra helyeznek, mint a saját szellemüket. Ez csak egy gép, csak és kizárólag parancsot teljesít, annak pedig fizikai kivetülése van, amikkel tisztában kell lenni. Ennek semmi köze a "nem bírok magammal" mellébeszéléshez.
Így van, rövidesen vége a benzingőzös világnak, itt a villamos és üzemanyagcellás korszak, addig legyen 1000-es gépem, míg lehet. Ha most elkezdek ranglétrázni, mire eljutok az ezresig, addigra vagy betiltják őket, vagy nem lesz hozzájuk benzin.
Akarok még pár robbanó motoros évet mielőtt jön a porszívó hangú korszak.
Ezért kell egy Alfa Romeo 2.0 TwinSpark (155 paci, olasz futómű és fék, fejedelmi vezetési élmény, mindez elérhető áron), meg valami 1000-es V2-es vaddisznó, legyen mit mesélni nyugdíjasan az unokáknak.
Jah hát persze. Imádom az erőt. De az első 1-2 komoly megijesztés után a gyermeki "Nekem aztán liter feletti vasam van és én vagyok az élet császára" jellegű világképből átfordultam a "Ez kurva nagy motor és megy is mint az állat ehhez mérten kell bánjak vele" Jellegű dologba.
Amúgy anyámnak az első 1 hónapban meg sem mertem mondani mekkora a motor mert vassal együtt baszott volna ki otthonról.
Mert az aztán tényleg jó ha a túlmotorizált géppel küzdesz mint lúd a jégen. Abból sokat lehet tanulni ám
Persze mindent meg lehet magyarázni. Az a kedvencem amikor mesélik, hogy azért vett ilyen erős motort, merthogy majd az erő kihúz a bajból, és hogy az biztonságosabb. Én is ezt adtam be anyámnak, de azért magunkat ne csapjuk be. Azért kell az erős meg nagy motor mert kurvajó
eleinte a malaccal én is szarul mentem. Csak el kell fogadnia az ember önérzetének azt hogy szarabb mint mások. Ha ez meg van akkor nyitott az ember a tanulásra. Így 3 szezon után tartok szerintem egy vállalható tudás szinten most a malaccal. Van hova fejlődnöm de már nem vagyok bántó horgony egy rutinosabb csapatban. Persze úgy még nem megy mint nekik de nem kell miatt 20-30 Km-enként cigiszünetet tartani hogy beérjem a gárdát. Most olyan 100-150 Km-en kapok egy 10 percet ha feszített tempóról van szó ami szerintem vállalhtó különbség.
Különben én azt vallom hogy egy öblös masina tiszteletre neveli a zsokét. A kicsiről kicsit nagyobbra majd még nagyobbra majd annál is nagyobbra jellegű váltogatás, bár hasznos tudást ad mert a vezetéstechnika szebben alakul ki de közben elaltatja az emberben a félelem érzetet így egyszer csak belekeveredhet az ember egy olyan helyzetbe a naggyal ahol kevés lesz a vezetéstechnikai tudás és durva peres van belőle. Míg aki nem lépkedett hanem egyből felült a nagy dögre nem megy ott annyira mert tudja a saját határait és azt is hogy az alatta lévő szerkezetben több van annál mint amit ő maga tud.
Nekem a Gilera-m meg az Etz-m is motor volt, nem néztem le őket. Szóval jöhet az 1000-es, tök mindegy min restartol az ember, nem jönnek vissza a kiesett évek. A Trophy nekem is hosszú projekt, egy kurva szabad hétvége kéne rá, hogy befejezzem, mert 95%-ban kész, de ennyi szabad időm sincs egyben.
A pinát még most is vadászom, az addig tart, míg járni tudok. Minden esetre ha tavasszal újra kezdem, nekem csak 2 év maradt ki, az is legfőképpen időhiány miatt. Az nem olyan ciki és jöhet valami jó nagy dög, 2 év kihagyás után kurva mindegy, hogy min nem tudok motorozni, mint írtam, az újrakezdés már nem lesz olyan.
Bár fura ezt tőled hallani, aki annyira akarta a szép új nagy motort, hogy 5 éven át csak képen nézegette őket és még egy válság Etz 250-et sem tartott a gyűjtögetés mellett, aztán meg egyből nagy gépre ült.
most ez van valami szórakozás nekem is kellett, mivel én nem voltam akkora pinavadász mint te viszont miután meguntam vettem motort mivel nem akartam olyan kemény lenni mint csoki az üvegtigrisből
Kicsit el voltam havazva egy 8-10 napot. Ja ma reggel megtaláltam az újrakezdésre alkalmas motort, ott az iregszemcsei motor neppernél, akit te is átcsesztél. Van egy Tűrhető Aprilia RSV 1000-ese, 740-re tartotta, de már csak a kézfogásomra és nézésemre 700-at mondott, amibe beleveszi nekem a műszakiztatást. Tavaszra lesz egy 600 is...
Na bár a számítást még nem találom meg nem olyan egyszerű kiszámolni de azt már tudom hogy a szélerő a sebesség növekedésének négyzetével emelkedik azaz. a 150 nél keletkező szélerő nem fele a 300 -nál érzett terhelésnek hanem a negyede. Tehát így példával érzékeltetve ha 150-nél a szembe szél 100 Kg tömegnek megfelelő erővel gátol bennünket akkor ugyan ilyen körülmények között ugyan itt 300-nál ez az erő már 400 Kg.
bemondta a tévé is
ennyi
Akarok még pár robbanó motoros évet mielőtt jön a porszívó hangú korszak.
Ezért kell egy Alfa Romeo 2.0 TwinSpark (155 paci, olasz futómű és fék, fejedelmi vezetési élmény, mindez elérhető áron), meg valami 1000-es V2-es vaddisznó, legyen mit mesélni nyugdíjasan az unokáknak.
https://www.fc-moto.de/epages/...
Van egy fekete 36-os méret meg egy teljesen fehér 49-es :-D
Amúgy anyámnak az első 1 hónapban meg sem mertem mondani mekkora a motor mert vassal együtt baszott volna ki otthonról.
Persze mindent meg lehet magyarázni. Az a kedvencem amikor mesélik, hogy azért vett ilyen erős motort, merthogy majd az erő kihúz a bajból, és hogy az biztonságosabb. Én is ezt adtam be anyámnak, de azért magunkat ne csapjuk be. Azért kell az erős meg nagy motor mert kurvajó
Bár fura ezt tőled hallani, aki annyira akarta a szép új nagy motort, hogy 5 éven át csak képen nézegette őket és még egy válság Etz 250-et sem tartott a gyűjtögetés mellett, aztán meg egyből nagy gépre ült.
illetve nyilván mérik,de nem úgy van,hogy legyártanak egy blokkot,aztán megmérik mennyi