Jó egy fasztarisznya kocsisnak én is beszólok nem kicsit. Bár ehhez a szinthez nagyon el kell basznia valamit. De pl az őznél nem volt mit tenni alig 2 pillanat volt és nem állt meg hogy elbeszélgessek vele a közúti közlekedésről. Mert amúgy balról érkezett alsóbbrendű útnak minősülő dzsindzsából. Szóval nekem volt vele szembe elsőbbségem
ilyen helyzetbe én is csak akkor kerülök ha valami rajtam kívülálló helyzetben megszorulok. Pl egy bunkó parasztul előző kocsi megszorít vagy egy őz átszalad, mert bár szeretek haladni de annyi reális helyzetfelismerésem azért van hogy ilyen remegősen adrenalindús helyzetbe nem keverem magam. volt rá ugyan példa mikor elnéztem egy kanyart és csak épp hogy be tudtam venni, ilyen előfordul nagy ritkán de általában nem vállalom magam feleslegesen túl. Bár az jóleső érzéssel tölt el hogy ez a szint néha már van olyan magasan hogy mikor megállok jön a szöveg hogy "3 kanyarral korábban az azért egy igen necces sztori volt" Pedig nem csak az aki kérdezi annak ez a szint lentebb van mint ahol én még jól éreztem magam. Ebből szűröm azt ki hogy annyira szarul azért nem megyek. Persze fejlődni mindig van hova.
érdekes, mert ha nekem van valami necces helyzet és nem törik el semmim akkor csak vigyorgok az egészen, igazándiból inkább a nyugalom önt el hogy végre nem kell megint gipszben feküdni hetekig
ellenben ha valami nagyobb kár van akkor felbaszom magam és egy bicskával nekimennék a 3. japán hadtestnek is olyan állapotba kerülök
pár éve madnem megvertem egy mukit aki kijött elém aztán le kellett a motort tenni az oldalára és elgörbült a lábtartóm
Látod nekem ez a bajom. Nem hat rám az adrenalin akármilyen forgalmi helyzet van.
Nem egészséges dolog ez. Oda kell figyelni, hogy ne kockáztassak, mert a félelem már nem tart vissza.
Az ám. Betojok néha nem is kicsit. Mint a múltkor mikor az őzike átrongyolt előttem. Akkor is beszartam rendesen. Meg is kellett állnom hogy lenyugodjak meg elszívjak egy nyugtató cigarettát mert bár vigyorogtam mint a tejbetök de azért nagyon koncentráljak hogy ne remegjen az adrenalintól mindenem.
Tényleg fura.
Sebesség mérőknél vagy HAL érzékelő szokott lenni, vagy egy indukciós tekercs.
Lehetségesnek tartom, hogy az eredetinél úgy voltak az erővonalak, hogy a gyors polaritás váltást érzékelte, és még az is lehet hogy a polaritás váltás iránya sem volt mindegy. Ez amolyan zavarszűrés, hogy minden vacakot ne érzékeljen.
Mágnes pozíciójával és irányával lehetett volna szórakozni.
Sima reed csőnek csak az a lényeg hogy legyen mágnesesség.
Akkor viszont nem is célom megtanulni. főleg mert a sok sok ezer kilométert után már a gyári értéket úgy sem fogom tudni megközelíteni hiszen biztosan sokat veszített az eltelt 15 év alatt a malac az erejéből. Nekem ő így felel meg ahogy van. Teljesen feleslegesnek érzem a technika szétbaszását csak azért hogy elmondhassam hogy egy 13 évvel fiatalabb igen erős elektromos sportkocsit le tudok gyorsulni a pirosnál. ennek nem látom értelmét.
Én is jártam már így egy oldaltámasz jeladóval. Az erős nem vezérelte csak a gyári, ami ki volt gyengülve már, kénytelen voltam megrendelni 3euroert a gyarit a KTM-től.
érdekességképp
egyik ismerősnek feltettünk egy elektronikus km meghajtást, de a féktárcsába való csavar elvesződött valahol
van itthon hatlapfejű m8 alu csavarom ennek a fejébe betettem egy kis kocka neodinium mágnest ami sokkal bikább volt mint a gyári(a husky csavarhoz néztük össze) és mégsem vezérelte a reed csövet, a miértjére azóta se jöttem még rá
a sima mágnes ami jóval gyengébb vezérli de az erősebb meg nem.....
örök rejtély marad
Ha nem fér el a gyári, akkor venni kell a barkácsboltban valami lapos neodímium mágnest. Az elég erős is, meg lapos is tud lenni.
Gondolom valami sima érzéketlen reed relés vacak, sima gyenge ferrit mágnessel. Azok ilyen hisztisek.
Jah a gyári gyorsulást tuti nem érem el. Attól tartok is egy kicsit. Elvileg valami 2,8 s/100-at adott meg a gyár. Ha minden igaz. Azt nem akarom elérni. Nem hiszem hogy kontrollálni tudnám ha mondjuk állóból kiemelné az orrát nem tudok kerekezni. Vagy hirtelen egy aszfalthullámban megszaladna a hátulja. Azt sem biztos hogy megfogom. Gyakorlom az igaz. De ehhez még idő kell. Csak ugye a meglévő tudás általában elég a sima autók esetén a győzelemhez de ehhez az I8-ashoz meglehetősen kevés volt. Mikor már elrúgtam a 2-est utána már nincs gond megy a nyelezés meg a kuplung nélküli váltás de addig azért kissé darabos vagyok. Meg meglehetősen gyorsan történnek az események.
az a mágneses cucc béna, a motoron van az érzékelő 2-8mm közel kell lennie a mágnesnek, szóval egy átlagot veszünk 5mm
a fogaskerék meg kb 2 centivel van előrébb a motor burkolattól
havernál még kb elfér, bár lehet ott is csiszolni kell az oszlopból mert valamiért nem érzi a mágnest lehet túl messze van, lehet azért nem tudtuk első körben beálítani, utána meg ránk esteledett
szerintem ez simán megér egy hátba rúgást......
ellenben ha valami nagyobb kár van akkor felbaszom magam és egy bicskával nekimennék a 3. japán hadtestnek is olyan állapotba kerülök
pár éve madnem megvertem egy mukit aki kijött elém aztán le kellett a motort tenni az oldalára és elgörbült a lábtartóm
Nem egészséges dolog ez. Oda kell figyelni, hogy ne kockáztassak, mert a félelem már nem tart vissza.
polaritás csere volt, az sem segített
Telóra már vannak jó gyorsulási verseny appok.
Sebesség mérőknél vagy HAL érzékelő szokott lenni, vagy egy indukciós tekercs.
Lehetségesnek tartom, hogy az eredetinél úgy voltak az erővonalak, hogy a gyors polaritás váltást érzékelte, és még az is lehet hogy a polaritás váltás iránya sem volt mindegy. Ez amolyan zavarszűrés, hogy minden vacakot ne érzékeljen.
Mágnes pozíciójával és irányával lehetett volna szórakozni.
Sima reed csőnek csak az a lényeg hogy legyen mágnesesség.
ahogy kaparva sem hivatalos.
pár kuplungot lehet ki kell nyírni hozzá,hogy megtanuld
szóval ez kizárt
egyik ismerősnek feltettünk egy elektronikus km meghajtást, de a féktárcsába való csavar elvesződött valahol
van itthon hatlapfejű m8 alu csavarom ennek a fejébe betettem egy kis kocka neodinium mágnest ami sokkal bikább volt mint a gyári(a husky csavarhoz néztük össze) és mégsem vezérelte a reed csövet, a miértjére azóta se jöttem még rá
a sima mágnes ami jóval gyengébb vezérli de az erősebb meg nem.....
örök rejtély marad
Gondolom valami sima érzéketlen reed relés vacak, sima gyenge ferrit mágnessel. Azok ilyen hisztisek.
a fogaskerék meg kb 2 centivel van előrébb a motor burkolattól
havernál még kb elfér, bár lehet ott is csiszolni kell az oszlopból mert valamiért nem érzi a mágnest lehet túl messze van, lehet azért nem tudtuk első körben beálítani, utána meg ránk esteledett