Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baszki az a szuszka amit veszel odabasz! El fogom kunyerni, de lesz egy jó napod az S2R-el...
Hogy lenne barátom szerencsèd, hogy cimbi vagy!
Kocsog BéjeMWééés
Azééé nincs harakuszi
Félelmetesek néha, de a Thalia-sok se jobbak, kb én vagyok az egyetlen aki úgy nyomja a Renault-nak, mintha Alfa Romeo lenne.
A szutyukisok.
Kik more?
Papírhuszárok.
Haver, ennek semmi értelme, de azért király.
Eleve nem szeretem ezeket az első kerék hajtásos Swifteket a nyomatékszegény 1.3-as sor4-el, ami ezekben is van.
Laller. Ez az amit a múltkor emlegettem. :-D Ez a közlekedésnek az egy nyomsáv után a második leghatékonyabb módja szerintem :-D

http://youtu.be/QuUa_ADZJms
Miért vagy meglepődve, az ingyenélőknek is meg kell élni valamiből !
És nem ám védett helyre teszik.Le a kerek ele a lökhárítóba.
Tuti a bontos maffia miatt.
ez csak hiszti
ha mindenki venne mint az állat a fizetés is jobb lenne
szerinted miért nem veszek az astrára? 10 éve kb ennyit akartak kérni érte, pedig hegyekben állt akkor is ezekhez már a cucc
rabló banda mind
A Honda bontosok rablók.8 rugó egy ablakmosó tartály.
Akkor előbb a főnökével kell beszélni egy jobb fizuért, addig marad az öreg romok hekkelése.
Anettkával mi történt?
ki kell baszni az ócskáshoz aztánvenni egy újat, és felordít a gazdaság szekere
Hááát, lehet, hogy csak hengerfejes lett, de az egy ilyen öreg gépnél sok minden mást is magával húzhat főleg ha nem először lenne bontva.
Oh, az még semmi blokk cserét igénylőt nem sejtet, valószínűleg semmi komoly baja nincs.
No igen, de ha lenne egy blokk ennyiért ami jónak ígérkezik akkor talán egyszerűbb lenne, a javítás is legalább ennyibe kerülne. Jövő héten nézem meg, hogy mi is a baja mert csak telón mondta, hogy elkezdte kinyomni a vizet alapjáraton egy kis meghajtás után.
Azt a sor2-est viszonylag olcsón fel lehet javítani, az még nem olyan horribilis, mint a sor4-esek. Ha öregségi tönkre menetel van, akkor általában egy dugó sor és hengerfej tömítés csere megoldja, de aki a szelepszár szimmeringeket is cseréli, plusz esetleg egy vezérmű lánc szettet is újít benne, az már több, mint gondos gazda.
Haver Gpz-je valójában egy Ex500 Ninja, aminek a blokkja teljesen megegyezik vele, asszem 89-es.
Mikori? A haveré elég öreg és úgy fest blokkproblem lehet vele így lehet, hogy jobb lenne neki megvenni és áttenni mint javítgatni a vénséget. Persze majd ő dönt csak vázolnám a lehetőségeket.
Van, van Sanyi bácsi, ráadásul így papír nélkül szerintem 70 körül el lehetne hozni. Ráadásul nem hiányos, nincs szétverve, indul, megy.