Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább a 400-at.
Azt láttam,meg bomlik a hayabusa.
Akkor a lom CBR is viheti a 250-et.
Könnyedén viszik. Csak le vannak szabályozva.
Nem tudom látszik-e a link de Dodor nemrég le gps-te az RSV4RF-et és valami 307-8-at ment.
https://www.facebook.com/Dodor...
Mintha valahol olvastam volna erről. Motor esetében a szélterhelés nagyon lényeges. főleg azért mert ugye mi magunk is a szél által terhelt felület vagyunk. Mi pedig lágy részként nem igazán illünk bele az összképbe. Van aki kissebb vagy aki nagyobb vagy szélesebb vagy rövidebb a keze vagy hosszabb a lába. Megpróbálom kiszámolni mekkora a szélterhelés kilóban nagyjából 300-nál a motor orrán. Csak kicsit utána kell olvassak.
A szórás inkább lefelé van. A nullszéria válogatott alkatrészekből készül ezért tökéletesebb mint a nagy sorozatú blokkok.
A széria benzinpumpa nem nyom 3bar-t csak 2,8-at, a szelep nem nyit ki 4mm csak 3,95-öt, a gyújtás nem 270 foknál történik csak 269,7-nél stb. Ez mind csökkenti a teljesítményt.
Ritka hogy úgy álljon össze szériaszórás, hogy az több teljesítményt adjon.
Akkor az a kérdés mé nem viszik könnyen a 300-at a jóval erősebb szupersportok.
Áttétel,vagy ennyit számít a légellenállás a +20 km/h hoz?
Valakinek van tapasztalat az XPD nevű márkával. Én még nem találkoztam vele. De formailag és méretileg kifejezetten tetszetős számomra a link alatti csimma. no meg telán kellően nagyot is gyártanak a lábamra. Egy használt Forma csizmám van ami 47-esként most jó a lábamra.
Szóval valakinek valami tapasztalat a márkával kapcsolatban. vállalható vagy halott ötlet? Mert árban egész barátságos.

https://www.fc-moto.de/epages/...
Igen ez a lóerő mérés engem mindig is basztatta az agyam. Mert gondolom nem minden egyes blokkot bemérnek hanem papíron a felhasznált anyagok és mondjuk 10 blokk tesztmérése alapján kapnak egy számot aztán onnantól kezdve minden blokk olyan erő és kész. Gondolom azért a legyártott X ezer blokkból azért lehet szórás fölfele lefelé rendesen. mondjuk +-10 Le-t el tudok képzelni. Bár ez gondolom a többi márkánál is így van.
Zoli azért azt ne feledd hogy szerintem a mai napig top 10-es sebesség szempontjából az XX a sorozat gyártott motorok ösz ranglistáján. Ha az új nagy fejlesztések miatt ki is tolták már a TOP 10-ből akkor is ott van még a közelében és egy lassan 10 éve nem gyártott motorról beszélünk. Nem busa vagy ZZR1400 hogy a mai napig gyártanák. Nem tudom mikor futott ki a típus de szerintem 2010-ben már nem volt gyártásban az meg már 7 éve volt.
A karbis talán erősebb is volt 164 volt a gyári adat de a Hondánál ez semmit nem jelent. Az injektorost a Hayabusa elleni teszten 151-el mérték be.
XX-ben asszem 160 +pár lóerő van. Az egy picivel erősebb Lóban mint a 11-es és egy kicsivel kevesebb nyomatékban.
Így van. Ha jól tudom óra szerint. (Ami ugye túlmér nem kicsit alapból is) gyárilag is le lehet akasztani a digitális műszerfal sebességmérőjét. Azaz 299-et de a mutató XX-eken túl is fordul a bűvös 300 Km/h-án Az enyém gyári mért eredménye ha jól tudom 256 Km/h volt. Persze az órám többet mutat ennél. De hogy mennyit tud pontosan mutatni azt nem tudom mert idomok hiányában csőrös sisakban miután az óra elhagyta a 250-et felrázza a menetszél a sisakomat és a közeli pontok képe elmosódik így nem tudom pontosan hova mutat a mutató.
A fenetudta,mennyi ló van abban?150?
Az x11?
Az XX meg 286km/h bemért végsebességgel büszkélkedik.
Óra szerint simán megy annyit. 250 a valós.
Az XX se megy annyit.Talán egy gsxr 1000.
Nem vagy Te egy bonyolult ember az fix.
Ezt most nem értem. Tényleg próbálom értelmezni. Miért is baj hogy magasabb sebességben forgatom ki. Mitől károsabb 3-ban a 9500-as fordulat mint 5-ben. Hiszen a blokk ugyan annyit forog. A vízpumpa is, az olajszivattyú is. a Primer tengely fordulata is azonos. Egyedül a szekunder tengely fordul sokkal többet és a kihajtástól hátrafelé van nagyobb mozgás. Szóval ezt a HSZ-edet nem értem. Persze csak akkor nem ha ezt tényleg normál HSZ-nek szántad, Ha csak sima beszólás akkor mindegy. Nem keresem benne az értelmet.
Ne kacagjatok ki. Az XX-es cimborák is mindig kikacagnak Nincs 6. sebességem nekem csak ennyit megy. Szégyenlem is magam nagyon De hát ki akartam próbálni.
270et szimóval mentem.......még akkor is ha hátrafelé indítottuk be
270.
Igen, ha 5.ben forgatod ki az sokkal sokkal károsabb mintha ezt 3.ban vagy 4.ben teszed... te be a szobába és ne használd, akkor biztos nem megy el belőle az erő.
vegyél egy Y2K-t...
Jól megy a malac most is. De ha nem muszáj akkor nem hajtom ki belőle az összes erőt. Mert jó érzés hogy tudom hogyha nagy tempónál bajba kerülök és csak gyorsítva lehet menekülni akkor még mindig van szufla. Ezért pl eddig csak egyszer csutkáztam el a végéig 5-ben. Volt még benne egy nagyon kevés. Olyan 9500-as fordulatnál járhatott a fordulatszám mérő 5.-ben és a sebességmérő meg olyan 270-et mutathatott. De ott már nem azzal volt a bajom hogy ennyivel haladok. Bár szélterhelés volt. Hanem az hogy nincs már benne tartalék. Jobban szeretem azt amikor még van benne tartalék ha kell.