emlékeszem egyszer voltam kint középiskolai osztálytársammal Olaszba ilyen olyan alkatrészekért bontva. Délután 5 előtt egy picivel értünk oda az uccsó bontóba ahol egy E30-as BMW motorért mentünk. Aktivitel közölte a bontó gazdája hogy van egy naki de benne van a kocsiban aminek szarrá van törve a háta. de 20 perc múlva szár. Ha ki tudjuk venni ennyi idő alatt elvihetjük. Mivel a kihívás az kihívás azért vállaltuk. Ádi leemelte a platóról a Benzines nagyfelxet. Mert amúgy autómentőzik és néha kellenek ilyen szerszámok naki. Berántotta. Majd tűzfal mögött kettévágta a bömbit kb 10 perc alatt. És a kerekein kigurítottuk a platós kocsiig sőt még az ár negyedét le is alkudta mondván nem 20 csak 10 perc alatt végeztünk. A többi alkatrész meg grátisz mondván nekünk csak a motor kell és örüljön nagyon hogy a többi használhatatlan szemetet is levisszük. Váltó első futómű lökhárítók minden. Az egy jó biznisz volt. Azóta asszem egy ilyen hobbi ofroad masinában lakik már a blokk váltóval együtt. Egy ilyen beazonosíthatatlan szamuráj méretű csővázas izét hajt. Megy is vele mint a meszes egér.
Igen,persze.Felejtsük el hogy tegnap kaptam számlát róla oszt annyi.
Fórumon más bemondása übereli a saját kézzel megélt tapasztalatot.
Fura egy világ a netes.
Erről jut eszembe nekem még mindig áll az udvarban egy 650-es törött Burgmann ami várja az új gazdáit. A blokkja is ép meg egy halom idom meg az elektronika meg egy halom használható része van. Sajna fater összetörte de pont a villanyaknál kapta el a traktort szóval még a telók sem görbültek meg a fékeke fognak meg minden. Csak alul a hídváz elhajlott de nem kicsit. A blokknak annyi baja van hogy az injektor sor és a blokk közötti kötőelem eltört így így az nincs rajta de maga a blokk sértetlen. Meg az üléstől hátrafelé csak a csúszásnyomok vannak de effektív mechanikai sérülése nincs a váltó is megúszta. Most is benne van az olaj meg minden. Ha kell valakinek valami belőle keressen nyugodtan. Asszen a faráról egy takaró elemet vittek eddig el de az valami elenyésző pici szar semmi több. Minden más meg van. (Még a fékcsövek sem sérültek a fék azóta is fog csak az első kerék nem ér le a földre
Francokat, még a saját motorodat sem bonthatod.
Régen nem úgy megy hogy megveszel egy halom roncsot, szétszeded és számláért kiárusítod az alkatrészeket.
Ne is mond. Itt is Kockára voltak fagyva a kocsik és akkor köd volt mellé hogy alig láttam ki a kocsiból. Nem tudtam eldönteni hogy a szélvédő újrafagyott vagy a köd miatt nem látok semmit sem.
Ja, régen a bontó kilóra adta, vittem a szerszámot azt kibontottam magamnak.
Most meg úgy adják mintha új lenne. Elmentem a márkaszervizbe és megvettem a zsírpapírost ugyan annyiért, mert ők meg szórják ki az öreg szarok alkatrészeit, hogy ne foglalja a helyet a polcon.
Munkatársam küzd vele de nem találja
Aztán vaktában kell tapogatni
Fórumon más bemondása übereli a saját kézzel megélt tapasztalatot.
Fura egy világ a netes.
Régen nem úgy megy hogy megveszel egy halom roncsot, szétszeded és számláért kiárusítod az alkatrészeket.
Most már több az adminisztráció egy kibontott alkatrészre mintha gyártana egy újat.
De ez is csak értünk van.
Ha lesz szuszka azt, vagy a fullánkost...
Most meg úgy adják mintha új lenne. Elmentem a márkaszervizbe és megvettem a zsírpapírost ugyan annyiért, mert ők meg szórják ki az öreg szarok alkatrészeit, hogy ne foglalja a helyet a polcon.