Jó duma
Váltós, manuális géppel nem egyszerű jó időt gyorsulni. Egyszerűen be kell gyakorolni nagyon, hogy a gyári gyorsulási értéket megközelítsed.
A villanyosok ebből is előnyben vannak, mert ott semmi ilyesmi gépészkedés nincs csak padlózza és hajszál pontosan tudja az elméleti gyorsulást.
szóval kelleni fog az a mágneses biszbasz
akkor ez azt jelenti hogy nekem ilyen sosem lesz mert nincs annyi helyem az oszlopnál hogy elférjen a mágnes hiszen az kicsit kilóg a fogasléchez képest(a fogasléc még kb elfér) akkoriban nem is gondoltunk ilyen "extrára"
mondjuk én alapből a 230v 1200kg motort válasznanám nem sokkal drágább
Villyanymotor
Lenyomja a padlót megjelenik a kerekeken a maximális teljesítmény, és azt 0-tól a végsebességig tartja.
Prius gyengébb, de azért azzal is szoktak pislogni a népek hova tűntem igaz, ilyenkor kikapcsolom a fogyasztás mérőt, mert nem bírom látni
Ja és elvileg leállítja, de az ilyen "bebaszódás" funkció rövidtávon kinyírja a gagyi mechanikát...igen, gagyi, hiába drága a szerkezet.
Riasztók, kapunyitók mintha más világban élnének.
Ha nem kapunyitónak hanem antenna forgató motornak veszed, akkor ugyan ez kb 1/10 áron megkapható...csak persze az nem tolókapura való.
Átlagos szerkezeteknél van egy mechanikus végállás kapcsoló, ezt annyival a vége előtt kell felrakni, hogy lendületből meg motor lassítással a gumi ütköző megfogja a kaput.
Én úgy vettem ki, hogy a mágneses érzékelő a pontos megállítás miatt van.
De lehet hogy tévedek. Ha csak mágnes van akkor az a mechanikus végállás kapcsoló helyett van, tehát fel kell tenni, leoldott motor mellet be kell neki tanítani a kapu előre hátra tologatásával hogy hol van, de ennek a tanítása lépésről lépésre elég jól le van írva a doksiban, csak sok minden van egymás után, aminek nagy része neked nem kell.
Nézd a főcímeket és csak arra koncentrálj.
Szóval ha a végállás érzékelők meg vannak működnek, akkor úgy működik ahogy írtad. Annyi hogy gomb nyomogatásra nyílik-megáll-csukódik, de szerintem ez így jó. Ha a megállást ki akarod hagyni, és egyből csukódjon, akkor DIP1 ON-ra kell kapcsolni és így lesz.
Hihi
én idén kora tavasszal jártam így egy I8-assal. Nem is tudtam mi az. Piros lámpánál motorral megálltam mellette és úgy döntöttem hogy meggyalázom. De úgy otthagyott mint az állat. Fogalmam sincs mennyire lehet erős de 5-600 Lóerő tuti kijön azokból a villanymotorokból.
egy opel ampera mögött mentem fel a pályára.gondoltam,majd lenyomom,ha ürül a belső sáv. hát baszki ,mind a 150-160 lóerőt odabasztam,akkor is úgy nyúlott el előlem,mint egy kibaszott motor
Hát a szombatom nekem is szarul kezdődött. Pályán a szarul tárolt télinek használt salak krossz abroncsom 130-nál felrobban. Épp hogy meg tudtam fogni a járgányt. De ezen kívül egész jól telt a hétvége. Szóval most mehetek téli abroncsot nézni mert abból a készletből ez már a 3. vesztett abroncsom szóval már nincs belőle egy tengelyre elegendő abroncsom. Amíg jó volt addig nagyon jó volt de most a pótkerék ami fent van az hagyján hogy nyári és a jobb oldalra volt gumizva és nekem meg a bal oldalon van fent de a méret sem egyezik szóval így a Ford kényszer pihenőn van. Míg nem találok legalább egy tengelyre elegendő téli abroncsot. (Nekem mondjuk a nyári is megfelelne de anyum is használja ő meg télen a téli abroncsot preferálja.
Amúgy ha nem akarunk mágneses érzékelőt akkor lassítás nélkül becsuk és ennyi?
Érzi a többlet terhelést és kikapcsol?
Elég annyi hogy gomb nyom és nyit majd másik gomb nyom becsuk
Nem kell extra hogy kocsi után becsukjon
Az a,lényeg ha valami van az infra útjában ne csukódjon be
Az se lényeges ha becsukáskor infra megszakításkor nyíljon ki
Távirányító programozás.
Alap funkciókhoz a P1-es gombot nyomd meg amíg nem kezd el villogni, akkor megnyomod a kulcson a kívánt gombot, és egy hosszabb LED villanás jelzi hogy rögzítette.
Ugyan ez a P2-nél is, pl a kiskapu funkcióhoz, de azt akkor a DIP-en be kell állítani, meg betanítani a mozgás időzítését neki, ez a leírásban benne van.
Kulcsot törölni a P1-es gomb 15 másodpercnél hosszabb nyomásával lehet.
hú b+ ezt nem tudom neked elmondani egyszerűen
Alapvetően ha a DIP kapcsolókat OFF-ra teszed, az alapvető funkciók működnek.
Extrák programozása a macerás.
Pl van a kiskapu funkció hogy valamelyik gombra csak kicsit nyitja ki. DIP 3 és 4 ON-ra.
Illetve a lassítás funkció ami a vége előtt lelassítja a motort, DIP9 ON
Ezeknek lehet még értelme, de ezekhez be kell tanítani. A mágneses végállás érzékelő is ekkor fog működni.
annyi minden kacat van benne hogy ihaj
be kell állítani a 2 végállást, van 2 mágnes de első körben nem jöttem rá miért nem áll meg ott
akkor be kell állítani hol kezdjen el lassítani
végül a rádiós részt összetanítani a távirányítóval, amihez még magyar leírás sincs
kocsi riasztót nem egyet bekötöttem már ott nem kellett ennyit buzerátorkodni a beállításokkal
Váltós, manuális géppel nem egyszerű jó időt gyorsulni. Egyszerűen be kell gyakorolni nagyon, hogy a gyári gyorsulási értéket megközelítsed.
A villanyosok ebből is előnyben vannak, mert ott semmi ilyesmi gépészkedés nincs csak padlózza és hajszál pontosan tudja az elméleti gyorsulást.