Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7.62-es egyéb bármi más nem jó, csak a tokarev?
Neked is Jocó! El mert telón írok azt aprók a bötűk az ujjaim meg böckök.
Áh elég egy 7,62-es tokarev.
jaaaaa
mondjuk a többsége szuri lesz, pár hetes penicilin kúra, van valami tutibb szer is rá csak az sokkal drágább
Szép jó estét István ! Elbacctad a helyesírást B+!?
Füstölő bacca meg.
Meg füdtölőbe is jó kesz 15kiló házikolbász 15kiló szalámi fent lógnak füstön. Ugyanennyi bratyómèknak is.
Koma, én a nemi betegségből kigyógyító gyógyszerre gondoltam...
ezt kedvelem a népben
az automata olajozó az ugye szar, mert az összes spray huszár ezt állítja
meg 1 perc mire lefújom meg évi 2x20 perc mire megtakarítom
de amikor takarítni kell akkor mindig megy a sírás hogy jaj most mivel jaj most hogy jaj most a tökömsetudja mi szokott még lenni a rinya tárgya
kamagra nagytételben 700ft, kicsiben 1000
persze jó helyről kell venni
aztán 50 évesen is le lehet gyúrni 2 menetet egymás után, bár a 2.-ban a lövés már nem garantált, és egy pulzusméró karórára érdemes beruházni ami vinnyog 170es pulzus felett
ininek drágább... ő 2 percért fizet ennyit
Szaxi 3, szexi 4, komplett 5...gyógyszer 10.
Az van minden bevezető úton.
Ötperc 5000.
csaj
Mondjuk a gumikesztyűből a sárgát is megeszi idővel,de az eldobható lefoszlik petróra.
És vettem kettenmaxot.
Na, a Trophy-t be kéne vezetékelni az ETZ-vel együtt, az etkón az első féknyerget szét kéne szedni, kitisztítani, ugyan ezt a hátsó dobbal. Ezen kívül volna az ETZ alá egy kis bölcső váz hegesztési munka. A Gilera-n be kell építeni az új benzin pumpát, összerakni a félig szétszedett gépet meg a többi apróság.
Elhozom neked tréleren ezt a triumvirátust, március elején meg gépátvétel nálad, de mind kész legyen ám.

Egy életre megunod a baszakodást a motorokkal!
Esetleg egy önbizalomfokozó tréning?
Csak kérdezem.
Te amúgy baromira nem vagy egy találekony gyerek már meg ne haragudj. Minek kell aztatni? Fogj egy ecsetet, fogkefet, petroval atsikamikalod, persze a nagy halom trutyit kipiszkálod előtte akár csavarhúzóval, utána meg ráfújsz brigéciolt és leöblíted vízzel. Ez azert nem egy NASA technika.
És mondom még egy tippet, Kawa kepei közt nézd meg a lánctisztító kefét, pillanatok alatt meg lehet vele pucolni a legtrutyisabb lancot is. Nem tesz tönkre semmt, se a brigi se a petro. Én nagytakarítás után be szoktam vastagon olajozni amit utána letörlök róla.
Gumikesztyűt használj.
Jajj Lali hát nem teccik ééééérteni. Ezzel baszom el az időt míg végre megjön a tavasz. Valamit csinálni kell különben felkötöm magam a gerendára tavaszig.
Mi lenne ha lefosnád és csak motoroznál? Amit fakanállal le tudsz túrni 2 perc alatt, azt letúrod, a többivel foglalkozzon a tarka lófasz, felülsz és hajtod, azért van.
Mi baj a forgáccsal ha sok összegyűlik faszán be lehet vele gyújtani
Én most pl azzal vagyok bajban hogy nem találom az oldalvas csavarját a retek alatt mert le kéne venni aztán beáztatni akkor gázolajba de nem látom a csavarjait. Mert ott ahol az oldalvas rögzítve van ott van rés a lánckerék burkolaton és mikor eléri a retek a kritikus tömeget ott kíván távozni de ott meg pont az oldalvas rugója van. Az már annyira ragad hogy még ugyan fel tudja húzni a vasat a rugó de olyan lassan mintha valami vemhes csiga lenne. De ezt úgy is lehet értelmezni hogy nem felcsapódik a vas mint az állat hanem mint ahogy a minőségi konyhabútornál szépen óvatosan felhajlik szépen komótosan csattogás meg koppanás nélkül.
Na ez a beszéd. Láttad volna régen a motorjaimat, tömbökben állt rajtuk az olajsár itt-ott, amikor elérte azt a tömeget, akkor szépen lesett róla a dzsuva tömb.
Maradjunk annyiban hogy én ismerem a pályát, az olyan kemény mint a beton, töri a bütyköket és szép fekete nyomokat hagy a gumi. Ott felesleges arra a motorra ehez a tempóhoz a bütykös gumi, sokkal keményebb terepeken mennek azzal a gumival.
Lesznek lesznek de legalább nem gyógyul oda mint ez a teflon tartalmú rettenet.