ezt kedvelem a népben
az automata olajozó az ugye szar, mert az összes spray huszár ezt állítja
meg 1 perc mire lefújom meg évi 2x20 perc mire megtakarítom
de amikor takarítni kell akkor mindig megy a sírás hogy jaj most mivel jaj most hogy jaj most a tökömsetudja mi szokott még lenni a rinya tárgya
kamagra nagytételben 700ft, kicsiben 1000
persze jó helyről kell venni
aztán 50 évesen is le lehet gyúrni 2 menetet egymás után, bár a 2.-ban a lövés már nem garantált, és egy pulzusméró karórára érdemes beruházni ami vinnyog 170es pulzus felett
Na, a Trophy-t be kéne vezetékelni az ETZ-vel együtt, az etkón az első féknyerget szét kéne szedni, kitisztítani, ugyan ezt a hátsó dobbal. Ezen kívül volna az ETZ alá egy kis bölcső váz hegesztési munka. A Gilera-n be kell építeni az új benzin pumpát, összerakni a félig szétszedett gépet meg a többi apróság.
Elhozom neked tréleren ezt a triumvirátust, március elején meg gépátvétel nálad, de mind kész legyen ám.
Te amúgy baromira nem vagy egy találekony gyerek már meg ne haragudj. Minek kell aztatni? Fogj egy ecsetet, fogkefet, petroval atsikamikalod, persze a nagy halom trutyit kipiszkálod előtte akár csavarhúzóval, utána meg ráfújsz brigéciolt és leöblíted vízzel. Ez azert nem egy NASA technika.
És mondom még egy tippet, Kawa kepei közt nézd meg a lánctisztító kefét, pillanatok alatt meg lehet vele pucolni a legtrutyisabb lancot is. Nem tesz tönkre semmt, se a brigi se a petro. Én nagytakarítás után be szoktam vastagon olajozni amit utána letörlök róla.
Gumikesztyűt használj.
Jajj Lali hát nem teccik ééééérteni. Ezzel baszom el az időt míg végre megjön a tavasz. Valamit csinálni kell különben felkötöm magam a gerendára tavaszig.
Mi lenne ha lefosnád és csak motoroznál? Amit fakanállal le tudsz túrni 2 perc alatt, azt letúrod, a többivel foglalkozzon a tarka lófasz, felülsz és hajtod, azért van.
Én most pl azzal vagyok bajban hogy nem találom az oldalvas csavarját a retek alatt mert le kéne venni aztán beáztatni akkor gázolajba de nem látom a csavarjait. Mert ott ahol az oldalvas rögzítve van ott van rés a lánckerék burkolaton és mikor eléri a retek a kritikus tömeget ott kíván távozni de ott meg pont az oldalvas rugója van. Az már annyira ragad hogy még ugyan fel tudja húzni a vasat a rugó de olyan lassan mintha valami vemhes csiga lenne. De ezt úgy is lehet értelmezni hogy nem felcsapódik a vas mint az állat hanem mint ahogy a minőségi konyhabútornál szépen óvatosan felhajlik szépen komótosan csattogás meg koppanás nélkül.
Na ez a beszéd. Láttad volna régen a motorjaimat, tömbökben állt rajtuk az olajsár itt-ott, amikor elérte azt a tömeget, akkor szépen lesett róla a dzsuva tömb.
Maradjunk annyiban hogy én ismerem a pályát, az olyan kemény mint a beton, töri a bütyköket és szép fekete nyomokat hagy a gumi. Ott felesleges arra a motorra ehez a tempóhoz a bütykös gumi, sokkal keményebb terepeken mennek azzal a gumival.
mondjuk a többsége szuri lesz, pár hetes penicilin kúra, van valami tutibb szer is rá csak az sokkal drágább
az automata olajozó az ugye szar, mert az összes spray huszár ezt állítja
meg 1 perc mire lefújom meg évi 2x20 perc mire megtakarítom
de amikor takarítni kell akkor mindig megy a sírás hogy jaj most mivel jaj most hogy jaj most a tökömsetudja mi szokott még lenni a rinya tárgya
persze jó helyről kell venni
aztán 50 évesen is le lehet gyúrni 2 menetet egymás után, bár a 2.-ban a lövés már nem garantált, és egy pulzusméró karórára érdemes beruházni ami vinnyog 170es pulzus felett
Ötperc 5000.
És vettem kettenmaxot.
Elhozom neked tréleren ezt a triumvirátust, március elején meg gépátvétel nálad, de mind kész legyen ám.
Egy életre megunod a baszakodást a motorokkal!
Csak kérdezem.
És mondom még egy tippet, Kawa kepei közt nézd meg a lánctisztító kefét, pillanatok alatt meg lehet vele pucolni a legtrutyisabb lancot is. Nem tesz tönkre semmt, se a brigi se a petro. Én nagytakarítás után be szoktam vastagon olajozni amit utána letörlök róla.
Gumikesztyűt használj.