Hát van bajom tudom jól. De készülj ilyen körülményes barom vagyok egész télen. De mondom hallgatok a jó szóra. Rozzant fakanál van elég. Beszerzek egy adag gázolajat. (Vagy szívok le anyám kocsijából nem ám majd az enyémből fogy ) Aztán pacsálok én majd össze vissza mindent vele. olyan faszaa lesz tavaszra enni lehet majd róla :-D
Kibebaszottul betyár bitang pusztulatosan kurva komplikált gyerek vagy Te, barátom!
1. túlfújni a láncot anyag pazarlás, mert úgyis le fogja dobálni és a lánc újra fújási periódust sem tudod kitolni vele. Anyag és pénz pazarlás.
2. a láncvédőért már szétszedtünk, de a lényeg, hogy amiatt is most szívsz
3. megkérdezted volna Lali komádat, akinek úgy 15 éven át mániája volt a menthetetlen, belvizes pincékből előkapart, tyúkszar fényezésű motorok újjá építése, akkor már rég megaszondta volna a tutit és 1-2 lityi gázolajjal meg forró vízzel és egy euro-s boltban vett fakanállal mindenhonnan letúrhattad volna a kulát a gépsárkányról.
Csak éppen mutasd meg neki a sprét akkor is ledob kicsit de egész keveset. azt a kúrva láncvédőt meg tedd szépen vissza nekem elengedtek a műanyag tartófülek, egyből vittem hegesztetni nem ám, hogy az ülés alatt is olajpettyek lesznek.
Ekecs. Majd pattintok egy fotót neked róla ha még világosba hazaérek. Szerintem neked a pumpáson nincs összesen ennyi dzsuva. Tudom nem verseny és szégyenletes, de a szezon első felében az utcánkban még nem volt rendes aszfalt és akármikor befújtam a láncot és elindultam az út retkét az azonnal összeszedte és bebaszta az első lánckerékhez. Amióta leaszfaltoztak észrevehetően tisztult a malac amúgy.
Mert lusta disznó vagyok. Amúgy alapjaiban a retek fő oka az hogy túlfújom a láncot és a felesleget ledobja a lánc és mivel a szememet meg bántja a láncvédő burkolat ezért az nincs fent. Mondjuk főleg az első lánckeréknél a burkolat alatt dobja le a nagyját viszont azt meg nem szedem le szezon alatt. Mert lusta vagyok és bármikor rajtra készen kell állnia a malacnak. Szóval főleg a lustaság az indok viszont annak magyarázatára 1000+1 okot tudok kreálni de a lényeg hogy lusta vagyok.
sietni a takarítással meg szereléssel nem szabad mert ha idő alatt kész leszek még a végén eluralkodik rajtam a téli depresszió. Csak szépen lassan óvatosan.
Várj, félreértés van, az én motorjaim mindig koszosak, nincs is para, ha zavar, lerúgom róluk magas nyomásúval.
Geri báttyának próbálok segíteni, 2 lityi gázolajjal a kőkorszaki mamut szart is leáztatom bármiről, a forró víz meg megint ugye segít a fellazításban.
Sárga kupakos brigó a gyengébbik simán jó bekened dolgozik a kémíjja egy 20 percet majd slaggal finoman levereted, ezt ismételve addig míg tiszta nem lesz a lánc+ stb... a végén áttörölöd ronggyal szárazra az mehet fel a noje réteg olaj.
2L ? Ember ennyi naftával benyomok egy födémet ! A többi helyénvaló , azzal a különbséggel , hogy nem mossuk vízzel , csak ronggyal letöröljük ha már lejött az összes retek ! De miért hagyod így eluralkodni a káoszt ?
Nekem is csak azért kellett mert nem akart rendesen csukódni a bejárati ajtóm és egy pihentebb pillanatomban befújtam lánckenővel. Na az egy ritka barom ötlet volt. Mert sokkal rosszabb lett így vettem egy flakon Wd40-et hogy le tudjam takarítani. Ritka hülye gondolat volt. De saját hibáiból tanul legjobban az ember.
Benzinkúton kapható gázolaj, meg egy rossz ecset, átkened, hagyod ázni, majd forró vízzel lemosod...addig ismétled, amíg el nem fogy a kula. Amennyit itt áttárgyaltuk, annyi idő alatt 2 liter gázolajjal meg is lenne oldva, csak pár kört kell vele futni, mire több rétegben feloldja azt, amit a drágalátos gazdája miatt feldobált a lánc, mert ugye a láncvédő zavarja a vezetésben.
ááá a múltkor hogy a teflonnak utánajártam feladtam a dolgot. Marad a rozzant másra nem jó lapos csavarhúzó meg kis spakli kombináció a nagyjára meg a brigós petróleumos ecsetes ápolás. Amúgy is van pár lassan kidobásra ítélt ecsetem idehaza. Gyorsan felére vagy harmadára levágom a szálait akkor frankón lehet súrolni is vele de mégiscsak nagyobb felület mint egy fogkefe. Aztán hajrá. Szerintem ez lesz a szisztéma. Dobot meg leveszem aztán azt is valami finomabb ronggyal átdörgölöm aztán szerintem arról is lejön.
Nekem úgy van megoldva hogy a bovden az első lánckerék burkolatba fut be ott van a kar amibe be kell akasztani és az nyomja meg befelé a rudat. Mivel levettem a burkolatot a takarítás végett, így most folytonossági hiány van a kuplung szerkezet meg a kuplung kar között. Tehát vanni van csak lelkes húzogatás ellenére sincs örömteli végkifejlet
1. túlfújni a láncot anyag pazarlás, mert úgyis le fogja dobálni és a lánc újra fújási periódust sem tudod kitolni vele. Anyag és pénz pazarlás.
2. a láncvédőért már szétszedtünk, de a lényeg, hogy amiatt is most szívsz
3. megkérdezted volna Lali komádat, akinek úgy 15 éven át mániája volt a menthetetlen, belvizes pincékből előkapart, tyúkszar fényezésű motorok újjá építése, akkor már rég megaszondta volna a tutit és 1-2 lityi gázolajjal meg forró vízzel és egy euro-s boltban vett fakanállal mindenhonnan letúrhattad volna a kulát a gépsárkányról.
Néha én sem értelek téged.
sietni a takarítással meg szereléssel nem szabad mert ha idő alatt kész leszek még a végén eluralkodik rajtam a téli depresszió. Csak szépen lassan óvatosan.
Geri báttyának próbálok segíteni, 2 lityi gázolajjal a kőkorszaki mamut szart is leáztatom bármiről, a forró víz meg megint ugye segít a fellazításban.