Múltkor el kezdtem olvasgatni róla. És rájöttem hogy nincs is neki. Ha minden igaz ezeknek a spray-knek van teflon tartalma. Annak viszont nincs oldószere, azt csak levakarni lehet.
A láncsray trutyira lehet hogy tényleg a petro lenne jó. Soha nem próbáltam, de sok helyen hallottam. Amíg használtam effélét én sem találtam meg soha az oldószerét.
Jajja a nagyját azzal szedem le. Amúgy ilyenkor teljesen szét szoktam kapni az egészet. leveszem a dobot a gumi láncvezetőt meg mindent amit csak lehet. Aztán sika mika egész télen. Most az olajzóval talán tovább meg is marad a tisztasága.
a lejtőn, ahol túl is csúsztam, ott így is "bokalefosós" volt a szitu!
Mondjuk TKC70 helyett TKC80 esetében azért ott el tudtam volna fordulni, de attól még a 300kg, az 300kg marad...
Haverom (aki ugratgat a felvételen) 80kg, a motorja (Kawa 250 4T) 99kg. Na, ott már egész más a helyzet. Gyakorlatilag fele akkora tömegről beszélünk!
Én nem. Rühellem ha egy motor nem egyenletesen jár. Mindig görcsbe rándulok tőle, mert vagy a karbi, vagy a gyújtás beállítás nem jó
Ha már muszáj, akkor 1 hengeres minimum 4-500as sárpumpa
Nálam is ez lesz. Olajzó meg van igaz egyenlőre ilyen manuálisan adagolós de beépített cucc. Beszerelem megkapja a kenést azt kész. De ezt a Spray-t kiszedni egy tortúra. Először mindig ilyen sniccer vékonyságó valamivel vagy egy csavarhúzóval kiszedem a nagyját aztán kezdem a sikálást. Hetekig el vagyok vele mire úgy döntök hogy "Jó most a fasza"
Nekem valami jó fajta wax kéne. Homasitában van 1000 féle, de vagy van benne csiszolóanyag ami a matt fényezésre nem olyan jó, vagy nem írják rá rendesen mi van benne.
Vettem egy olyat amire ráírták, hoyg nincs benne csiszoló anyag, de ez meg annyit ér mint a szenteltvíz, kb, a víznyomok eltávolítására jó, de nem lesz tőle hidrofób a fényezés.
Olyan lötyi kéne mint az autómosókban az a nano polimer nevű parasztvakítás, mert az tényleg jó.
Én is így vagyok. 2-3 napig még megy a semmit tevés, de utána nem bírok a seggemen megülni, valamit kitalálok magamnak mindig.
Mondjuk már kitaláltam annyit, hogy nem hogy a nyugdíjas éveimre, de még 2 életre elegendő tervem van...aztán ha elfogytak, nyugodtan felakaszthatom magam
Nem tudom milyen a felderítési arány, de ők egész jól megélnek abból hogy kamerával járják a parkolókat és szűrik a lopott rendszámot: http://www.autovadasz.eu/
Ápropó valakinek nem kallódik egy CAR300 vagy CDR500 rádiója?
Opel gyári cucc.
Kinyiffant a bekapcsológomb,vagyis a hangosítás rész,és nem tudom javítani mert a poti tengely tört el,és nincs olyan ami tudná helyettesíteni.
Mondjuk TKC70 helyett TKC80 esetében azért ott el tudtam volna fordulni, de attól még a 300kg, az 300kg marad...
Haverom (aki ugratgat a felvételen) 80kg, a motorja (Kawa 250 4T) 99kg. Na, ott már egész más a helyzet. Gyakorlatilag fele akkora tömegről beszélünk!
Ha már muszáj, akkor 1 hengeres minimum 4-500as sárpumpa
Vettem egy olyat amire ráírták, hoyg nincs benne csiszoló anyag, de ez meg annyit ér mint a szenteltvíz, kb, a víznyomok eltávolítására jó, de nem lesz tőle hidrofób a fényezés.
Olyan lötyi kéne mint az autómosókban az a nano polimer nevű parasztvakítás, mert az tényleg jó.
Mondjuk már kitaláltam annyit, hogy nem hogy a nyugdíjas éveimre, de még 2 életre elegendő tervem van...aztán ha elfogytak, nyugodtan felakaszthatom magam
http://www.autovadasz.eu/
Opel gyári cucc.
Kinyiffant a bekapcsológomb,vagyis a hangosítás rész,és nem tudom javítani mert a poti tengely tört el,és nincs olyan ami tudná helyettesíteni.