belegondolsz ezek a dugók leszenek vagy 2 ezer, a töltő lehetett 4-5
a ctek meg volt kb 10 minden extrával asszem 5 éves garival
szóval vannak helyzetek amikor nem sokkal drágább a drágább
http://www.ripca.hu/termekek?P...
ilyen vakdugó mindegyikhez van, csak gondolom nem sokan veszik és azért nem tartanak a boltokban
azért eszméletlen milyen árakat kérnek
40-50 pénz egy saru..... amikor rendeltük kínából kb pár forintba jött ki, igaz ilyen buzi nagy 5000db-os tekercsekbe volt
ilyen forma 4 vezetékes nekem is van itthon pár darab, kettes nincs már egy sem
ha tudtam volna hogy ilyen drága többet hagyok itthon amikor lecsengett a kábelgyártás........
jó pár száz ilyen kacatot felsaruztam
azt a gumi biszbaszt ne tűzd bele a saruba hanem csak dugd rá a vezetékre tűzd rá a sarut majd told a fémig azt a kis sárga gumi szigetelőt és úgy dugd be a helyére
utána is be lehet nyomkodni de macerás, ha rátűzüd a sarura sok esetben elvágja mert elég lágy anyag és az ember szeret mindent túlnyomni
Ijesmi.Minnél vatagabb kell.Itt a 2,8-as.Ini megmondja jó e.De a gyári kábele a lidlis töltőnek se vastagabb egy mikronnyit se.
egy nyát két apát veszel (vagy fordítva) és lehet cserélgetni.A motorba meg rákötöd fixre szemes saruval.
Vágd le és köss rá egy vízmentes csatit.Vannak nagyobb verziók amik elbirnak vastagabb vezetéket.
A levágott másikat meg egy plussz csatival fel tudod rakni.
neked nem dugós a csipeszes vég??
nekem olyan hogy van a töltő madzag a végén egy dugó, és vagy a csipeszt dugom rá(kb 20 centis kábellal) vagy ezt az akkura köthető véget
a ctek meg volt kb 10 minden extrával asszem 5 éves garival
szóval vannak helyzetek amikor nem sokkal drágább a drágább
ilyen vakdugó mindegyikhez van, csak gondolom nem sokan veszik és azért nem tartanak a boltokban
azért eszméletlen milyen árakat kérnek
40-50 pénz egy saru..... amikor rendeltük kínából kb pár forintba jött ki, igaz ilyen buzi nagy 5000db-os tekercsekbe volt
ha tudtam volna hogy ilyen drága többet hagyok itthon amikor lecsengett a kábelgyártás........
jó pár száz ilyen kacatot felsaruztam
azt a gumi biszbaszt ne tűzd bele a saruba hanem csak dugd rá a vezetékre tűzd rá a sarut majd told a fémig azt a kis sárga gumi szigetelőt és úgy dugd be a helyére
utána is be lehet nyomkodni de macerás, ha rátűzüd a sarura sok esetben elvágja mert elég lágy anyag és az ember szeret mindent túlnyomni
egy nyát két apát veszel (vagy fordítva) és lehet cserélgetni.A motorba meg rákötöd fixre szemes saruval.
http://www.ripca.hu/termekek?CID=11145
a ctek nekem tök régóta megvan ahhoz adtak minden kacatot
mondjuk ebben a boltban csak dugó meg hüvely van, vakdugót nem láttam pedig tuti van valahol
ehhez van vakdugó is amit rá tudsz dugni és nem megy bele a víz
A levágott másikat meg egy plussz csatival fel tudod rakni.
nekem olyan hogy van a töltő madzag a végén egy dugó, és vagy a csipeszt dugom rá(kb 20 centis kábellal) vagy ezt az akkura köthető véget