Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt mindenkinek.
Meg mindig megy a régen jobb volt vernyogast?

Hüppphüpppp.......menten elkezdek sirdogalni.
Már nem fognak. Dobd el azt vegyèl újat a mai szemlèlet már. Mindent zártra csinálnak persze kompatibilis szinte az összes típushoz bármely területet nèzzük. Fogyasztó társadalom a szakik ideje lejárt. Max csak basszaki!
a bowden is tud nyúlni annyit hogy érezni lehet a váltón
a nyári 40 fokban, meg a téli mínuszokban változik a hossz annyit hogy utána kell állítani
érdemes egy jobb minőségű külső-belső bowden cuccokra beruházni
Ne sajnáld, hulladék minőség volt az.
Lehet kapni pár ezerért ugyan olyan jó váltót.
Unokatesóm úgy járt a bőrszíjjal, hogy mire beakasztotta a bokáját (egy végigvedelt kártyázás után), észre sem vette, hogy már megfordult a kereszteződésben. Aztán csak tekert, míg a szomszéd falu meg nem lett.... a másik irányban...
Retro országúti versenybringám van, bőr szíjas klipsszel, patkófékkel, és króm molibdén vázzal
Tavaly gondoltam veszek egy új versenybringát, de 200ezer alatt nem találtam olyat ami közelítőleg tudná azt a minőséget mint a 25 éves.
Ezek a mostani bringák szépek, meg könnyűek, merevek....és eldobhatóak. Ráadásul csapágyat sem tudnak normálisat csinálni. Mégis mennyibe kerül manapság egy bringa amin nem szorul vagy darál a tetszőlegesen kiválasztott csapágy? Komolyan nem értem, pedig nekem minden csapágy kónuszos, nem is zárt ipari csapágy.
Szóval fogtam felújítottam 50ből és majd körülnézek 10 év múlva, hátha addig megtanulnak normális bringát csinálni a kínaiak.
Kilóért vettem egy 10 évest
Devecser már Ozora
Az enyém 30 sem volt. Még az előző bringához vettem... Jó 5 éve
Pontosan ! Devecser hajnal 4-6-ig vannak jó vételek.Adásvételivel beirt vázszámmal célszerű vásárolni.Vannak akik erre specializálódtak,korrekt bringákat adnak korrekt árért papirral számlával.PL maxi-bike.hu a srác folyamatosan kijár kis haszonnal adja tovább a bringákat,garancia,számla evidens.
Elszámoltam magam: 15-16 évig volt meg a vasvázas Csepel monti....
Nekem előtte egy elég drága 26-os Csepel montim volt (se sárvédő, se semmi), annak konkréten 20 éves korában eltört a hátsó villája egy nagyobb kátyúba döccenéskor. Utána lett ez. A Csepelnek viszont 20 évesen is jó volt a váltója - én barom, hogy miért nem mentettem le róla kidobás előtt!
a többségét külföldről lopják, senki sem talál rá
de az olcsókat úgy lomizzák össze, az olcsók java része ingyen vagy fillérekért megvan nekik
Így van, ezek a Cross-ok a legjobbak. Nekem egy KTM Life van, 28-as vékony kerék, alu váz, könnyű vele haladni...
ott veszed észre hogy milyen egy márkás gép amikor eltekersz vele mondjuk 50km távot
pl a csepel 40 ezres is sokat bír, a váz szerintem az életbe nem megy tönkre annál se, de azért egyik eleme se olyan mint egy 200+ ezresnek(ami igazándiból nég nem is nagy összeg)
Már egyáltalán nem bringázom, szóval hót mindegy... ...számla nélkül úgysem mernék venni semmit, nehogy rám fogják hogy loptam.
igazándiból egy ilyesmivel már el lehet menni bárhol:
http://www.bicyclewebshop.com/...
ezek a praktikeres csodák kb nem valók semmire sem, ha csak 60 ezer van rá akkor el kell menni a devecseri piacra és 40 ért venni egy idősebb márkás cuccot a maradék 20ból meg rendbe lehet szedni
gyereknek múltkor vettem ott egy régi merida dakart 15ért, ülés kelett rá meg markolat, plusz kicseréltem rozsdamentesre a bowdeneket
karácsonyra meg kapott 2 gumit rá, bár még elment volna vele sok évig de ha már mindenki új gumival tolja ne maradjon ki szegény gyerek
Váz, kerekek, hajtás nagyon bírják, viszont a Shimano Shift-Grip (vagymijafaszom ) váltói már új korukban is szarok, beállíthatatlanok voltak...
Az enyémen is vannak sárvédők meg csomagtartó. Sőt, dinamós világítás is. Valami kínai kacatokból Esztergomban lapátolták össze. A debreceni Praktikerben 60 ezerről volt éppen leárazva 39-re, így vettem, a kocsiban hoztuk haza.
Kb 35 éve nem ültem ilyenen.
azokat a hagymányos "régifajta" formájúakra szokták mondani, csomagtartó sárvédő stb minden kacatokkal