Amúgy én is kibaszottul rühellem. főleg ha még meg is van locsolva olajjal vagy gázolajjal valami döglött roncsból. Vagy épp esett és olyan jól van megépítve a körforgó hogy baszik lefolyni róla a víz. ez persze mind dühít. De maga a kicsiszolódás ellen nem hiszem hogy sok mindent lehet tenni. Mondjuk ha picivel nagyobb lenne a sugaruk. Meg a többi szar ami még zavar mint vízmegállás meg hasonlók azo nem lennének talán nem zavarna a kicsiszolás sem.
Erről beszélgettünk Bálványoson mi is már a kijárókkal mert ott is tükör az aszfalt. Rájöttünk hogy nem tudsz ellene tenni. Szentül hittem hogy más az aszfalt minősége egy körforgóban de be kell látnom hogy nem így van. A körforgalmak sugara végett a nagyobb járművel abroncsai a szűk ív miatt iszonyatos csoszoló hatást produkálnak. ezért síkosodik el olyan hamar minden körforgalom. Főleg ha mondjuk némi teher forgalom is van rajta. Itt nem csak a nyergesekre gondolok hanem a sima árúszállító duplakerekesekre. Ha már hallani a gumit nyekkenni fordulás közben akkor az már erősen csiszol. És itt nem a külső illetve belső kerék közötti difire gondolok hanem csak a sima nagy felületű teherabroncsokra.. Ez az ami kicsiszolja tükör simára a körforgót szerintem kb 1/5 idő alatt azt a részt mint a körforgó előtt 100 méterrel az egyenest. Ez ellen nem hiszem hogy sok mindent lehetne tenni. Legalábbis én a logikus reakciót erre nem látom.
Valaki kitalálta hogy ilyesmi helyeken fel kell marni az aszfalt felületét hogy jó érdes legyen.
Ez a valaki motorral tuti nem ment még ilyen felmart úton. Előszőr azt hittem defektem van.
Nem tudom minden típúson így érezhető, de nállam kígyózik tőlle.
Tényleg nagy a dögvész itt.
Na legalább a hüvelygombáról értekezzünk, mert unatkozok
Apropó, hétfőn körforgalomban sikerült megcsúsztatnom a motor elejét. Nem döntöttem túlzottan, mert még a lábtartó sem ért le, szépen íven voltam, semmi hirtelen mozdulat, de egy pillanatra megindult. Gondolom valami olajfolt, a fehér aszfalton. Nem kicsit fostam be, de szerencsére újra megtapadt, így nem estem el.
Nem lehetne előírni, hogy kereszteződésekbe, és körforgalomban, legalább normális aszfalt minőség legyen kötelező?
Újpesten a piacnál, Templom utcánál van olyan fehér aszfaltos kereszteződés, hogy beraktam a kocsit sebességbe és nézem miért nem megy a kocsi, kiderült pörög a kerék de nem tapad, pedig semmi extrém időjárás nem volt.
Ha ilyen kiugróan szar tapadású felület miatt elesek, akkor én vagyok a hibás, mert "nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem" ?
A főnök egy gané.Berendel reggel egy órával előbb és elvárja hogy egy órával később menjek.
És nem hagy üzenőfalazni.............fasz kivan vele.Most is baszogat.............
Nyomtasd ki ezt, és akaszd ki a tárgyaló ajtajára, amikor nem lát senki...esetleg kiemelő filccel jelöld azokat a sorokat amit leginkább problémának érzel
12 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk
1. amikor a vezető megbeszélést szervez, pedig más módon is lehetne kommunikálni (visszaél az emberek idejével)
2. nem közös problémamegoldásra használja a megbeszélést, hanem egyirányú információátadásra
3. olyanok is ott vannak, akiket nem érint, így fölöslegesen töltik ott az idejüket
4. nem készít napirendet (ezért nem hatékony az időfelhasználás)
5. nem időben kezdi a megbeszélést, ezzel azokat bünteti, akik időben odaértek
6. nem fejezi be az adott időkeretben a megbeszélést, amivel a résztvevők időbeosztását tönkreteszi
7. nem hallgatja meg mások véleményét, vagy lehurrogja az ellenvéleményt
8. saját maga formál véleményt először, és ezzel befolyásolja a résztvevőket
9. nem kéri számon, amiben korábban megegyeztek
10. nem hoznak döntéseket, levegőben hagynak ügyeket, problémákat
11. nem állapodnak meg akciótervben: nincs feladat, felelős, határidő. Vagy egyik sincs, vagy valamelyik hiányzik
12. nem készül emlékeztető a megbeszélésről, a megállapodásokról
Úgy néz ki van innen kiutam jelenleg. Viszont hülye sem vagyok mivel már november van és a kiutam is kellően rugalmas így a decemberi karácsonyi dellát már nem hagyom itt a mocskoknak. Azt még kipréselem belőlük. Mert ennyi szopás után ezt megérdemlem.
Van elég gond,de a főnök nélküli lét megfizethetetlen!
Nem tudok elkésni,nyilván átszervezéssel,de akkor megyek s oda amikor s ahová akarok (meg amikor megtudom oldani ),NEM UGAT SENKI !
Dióhéjban ennyi
Ez a valaki motorral tuti nem ment még ilyen felmart úton. Előszőr azt hittem defektem van.
Nem tudom minden típúson így érezhető, de nállam kígyózik tőlle.
Na legalább a hüvelygombáról értekezzünk, mert unatkozok
Apropó, hétfőn körforgalomban sikerült megcsúsztatnom a motor elejét. Nem döntöttem túlzottan, mert még a lábtartó sem ért le, szépen íven voltam, semmi hirtelen mozdulat, de egy pillanatra megindult. Gondolom valami olajfolt, a fehér aszfalton. Nem kicsit fostam be, de szerencsére újra megtapadt, így nem estem el.
Nem lehetne előírni, hogy kereszteződésekbe, és körforgalomban, legalább normális aszfalt minőség legyen kötelező?
Újpesten a piacnál, Templom utcánál van olyan fehér aszfaltos kereszteződés, hogy beraktam a kocsit sebességbe és nézem miért nem megy a kocsi, kiderült pörög a kerék de nem tapad, pedig semmi extrém időjárás nem volt.
Ha ilyen kiugróan szar tapadású felület miatt elesek, akkor én vagyok a hibás, mert "nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem" ?
És nem hagy üzenőfalazni.............fasz kivan vele.Most is baszogat.............
Nem rossz
egy teljesül általában a 12.
12 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk
1. amikor a vezető megbeszélést szervez, pedig más módon is lehetne kommunikálni (visszaél az emberek idejével)
2. nem közös problémamegoldásra használja a megbeszélést, hanem egyirányú információátadásra
3. olyanok is ott vannak, akiket nem érint, így fölöslegesen töltik ott az idejüket
4. nem készít napirendet (ezért nem hatékony az időfelhasználás)
5. nem időben kezdi a megbeszélést, ezzel azokat bünteti, akik időben odaértek
6. nem fejezi be az adott időkeretben a megbeszélést, amivel a résztvevők időbeosztását tönkreteszi
7. nem hallgatja meg mások véleményét, vagy lehurrogja az ellenvéleményt
8. saját maga formál véleményt először, és ezzel befolyásolja a résztvevőket
9. nem kéri számon, amiben korábban megegyeztek
10. nem hoznak döntéseket, levegőben hagynak ügyeket, problémákat
11. nem állapodnak meg akciótervben: nincs feladat, felelős, határidő. Vagy egyik sincs, vagy valamelyik hiányzik
12. nem készül emlékeztető a megbeszélésről, a megállapodásokról
Nem tudok elkésni,nyilván átszervezéssel,de akkor megyek s oda amikor s ahová akarok (meg amikor megtudom oldani ),NEM UGAT SENKI !
Dióhéjban ennyi