Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy én is kibaszottul rühellem. főleg ha még meg is van locsolva olajjal vagy gázolajjal valami döglött roncsból. Vagy épp esett és olyan jól van megépítve a körforgó hogy baszik lefolyni róla a víz. ez persze mind dühít. De maga a kicsiszolódás ellen nem hiszem hogy sok mindent lehet tenni. Mondjuk ha picivel nagyobb lenne a sugaruk. Meg a többi szar ami még zavar mint vízmegállás meg hasonlók azo nem lennének talán nem zavarna a kicsiszolás sem.
Erről beszélgettünk Bálványoson mi is már a kijárókkal mert ott is tükör az aszfalt. Rájöttünk hogy nem tudsz ellene tenni. Szentül hittem hogy más az aszfalt minősége egy körforgóban de be kell látnom hogy nem így van. A körforgalmak sugara végett a nagyobb járművel abroncsai a szűk ív miatt iszonyatos csoszoló hatást produkálnak. ezért síkosodik el olyan hamar minden körforgalom. Főleg ha mondjuk némi teher forgalom is van rajta. Itt nem csak a nyergesekre gondolok hanem a sima árúszállító duplakerekesekre. Ha már hallani a gumit nyekkenni fordulás közben akkor az már erősen csiszol. És itt nem a külső illetve belső kerék közötti difire gondolok hanem csak a sima nagy felületű teherabroncsokra.. Ez az ami kicsiszolja tükör simára a körforgót szerintem kb 1/5 idő alatt azt a részt mint a körforgó előtt 100 méterrel az egyenest. Ez ellen nem hiszem hogy sok mindent lehetne tenni. Legalábbis én a logikus reakciót erre nem látom.
múltkor volt egy ilyen eset, és azt hiszem azt hozták ki, hogy "nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett" ....
Valaki kitalálta hogy ilyesmi helyeken fel kell marni az aszfalt felületét hogy jó érdes legyen.
Ez a valaki motorral tuti nem ment még ilyen felmart úton. Előszőr azt hittem defektem van.
Nem tudom minden típúson így érezhető, de nállam kígyózik tőlle.
Tényleg nagy a dögvész itt.
Na legalább a hüvelygombáról értekezzünk, mert unatkozok

Apropó, hétfőn körforgalomban sikerült megcsúsztatnom a motor elejét. Nem döntöttem túlzottan, mert még a lábtartó sem ért le, szépen íven voltam, semmi hirtelen mozdulat, de egy pillanatra megindult. Gondolom valami olajfolt, a fehér aszfalton. Nem kicsit fostam be, de szerencsére újra megtapadt, így nem estem el.

Nem lehetne előírni, hogy kereszteződésekbe, és körforgalomban, legalább normális aszfalt minőség legyen kötelező?
Újpesten a piacnál, Templom utcánál van olyan fehér aszfaltos kereszteződés, hogy beraktam a kocsit sebességbe és nézem miért nem megy a kocsi, kiderült pörög a kerék de nem tapad, pedig semmi extrém időjárás nem volt.
Ha ilyen kiugróan szar tapadású felület miatt elesek, akkor én vagyok a hibás, mert "nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem" ?
Nem jobb az se, legkényelmesebb jó helyen alkalmazottnak lenni :)
Vald, be hogy te vagy a főnöke
Legalább tanul valami hasznosat is
Ja, mint anno a seregben. Ott volt ám sok-sok vörösdiplomás. Ami kerek volt azt vinni kellett ami szögletes azt gurítani
Legyen elég annyi hogy állami cég vagyunk. Szerintem ezzel mindenre megadtam a magyarázatot.
Akkor? Ki tartja a farkát a sggében?
amúgy ezzel már tisztában van mert a cégnél kivétel nélkül mindenki utálja. Beosztottak kollégák felettesek. mindenki.
Na~na
Most már letojom.
Hát..... Max azzal lesz tisztában hogy annak tartják. De ez csak ok a megtorlásra sajnos
Ó az szerencsére nem jár ide. Nem motoros. Legalább itt békén hagy.
A főnök egy gané.Berendel reggel egy órával előbb és elvárja hogy egy órával később menjek.
És nem hagy üzenőfalazni.............fasz kivan vele.Most is baszogat.............
legalább tisztában lesz vele, mekkora sz@r
Vigyázz, lehet a főnök is olvassa a fórumot!
12/11.
Nem rossz
egy teljesül általában a 12.
Nyomtasd ki ezt, és akaszd ki a tárgyaló ajtajára, amikor nem lát senki...esetleg kiemelő filccel jelöld azokat a sorokat amit leginkább problémának érzel

12 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk

1. amikor a vezető megbeszélést szervez, pedig más módon is lehetne kommunikálni (visszaél az emberek idejével)
2. nem közös problémamegoldásra használja a megbeszélést, hanem egyirányú információátadásra
3. olyanok is ott vannak, akiket nem érint, így fölöslegesen töltik ott az idejüket
4. nem készít napirendet (ezért nem hatékony az időfelhasználás)
5. nem időben kezdi a megbeszélést, ezzel azokat bünteti, akik időben odaértek
6. nem fejezi be az adott időkeretben a megbeszélést, amivel a résztvevők időbeosztását tönkreteszi
7. nem hallgatja meg mások véleményét, vagy lehurrogja az ellenvéleményt
8. saját maga formál véleményt először, és ezzel befolyásolja a résztvevőket
9. nem kéri számon, amiben korábban megegyeztek
10. nem hoznak döntéseket, levegőben hagynak ügyeket, problémákat
11. nem állapodnak meg akciótervben: nincs feladat, felelős, határidő. Vagy egyik sincs, vagy valamelyik hiányzik
12. nem készül emlékeztető a megbeszélésről, a megállapodásokról
Úgy néz ki van innen kiutam jelenleg. Viszont hülye sem vagyok mivel már november van és a kiutam is kellően rugalmas így a decemberi karácsonyi dellát már nem hagyom itt a mocskoknak. Azt még kipréselem belőlük. Mert ennyi szopás után ezt megérdemlem.
Van elég gond,de a főnök nélküli lét megfizethetetlen!
Nem tudok elkésni,nyilván átszervezéssel,de akkor megyek s oda amikor s ahová akarok (meg amikor megtudom oldani ),NEM UGAT SENKI !
Dióhéjban ennyi