Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mit tud vagy mire képes?
"Már egy hete csak a MAMI-ra
gondolok mindig, meg-megállva.
Pink motorral a teremben,
dolgozott a Cicával, dolgozott serényen.
Én még őszinte Cica voltam,
karmoltam, nyávogtam.
Hagyja a Nankang gumit másra.
Heidenau kell a Zümi lábra! .." este költöttem tanulás után, már nagyon be volt állva az agyam
Na kíváncsi leszek. De frankón. Bár továbbra sem kívánok télen motorozni de ez amúgy érdekel.
"háj de nyau" nap lesz
Ugyan ugyan. Még nem mondok fel és nem is megyek fel BP-re mitől lenne nagy nap ?
jaja, mint a rágógumi vagy nem tudom mi

holnap nagy nap!!!
Cica te magad is érezted hogy milyen a jobb abroncs. Emlékezz csak mikor aránylag friss volt a Power 3-as a malacon. Te akkor mentél is vele pár kört és ugye milyen fura volt? Tapadt.
Pedig a Power 3 sem egy űrtechnika.
Na ez akkor nem rossz eredmény.
Menetkész tömeg szerintem
Szerintem ez a menetkész tömeg.
Azért ez irreális félelem :)
Egyrészt a sima sötét aszfalttal nincs problémám, az nem fényesedik ki, de ezek a fehér murvás aszfaltok durván jobban csúsznak.
Léteznek növelt tapadású aszfaltok. Jobb helyeken ilyet használnak a stop táblák előtt, körforgalmakban.
Igaz hogy jobban kopik a gumi, de nincs is váratlan tapadás vesztés olyan helyen ahol amúgy pont hogy jobb tapadás kellene.
Angolosok.

A Mass in running order:187 kg az mit is jelent pontosan?
Kéne valami jó ügyvéd aki egyszer szarrá pereli precedens értékűen a közút kezelőt, amikor az útviszonyok nem megfelelőek.
Ha meg nincs deffiniálva mit kell teljesítenie az út kezelőjének, akkor az államot beperelni.
Legtöbb motorom nekem is borzasztó instabil, de a CBR-en észre sem lehet venni. nem tudom mit csináltak vele, de az teljesen stabil marad mindenféle úthibán.
Legutóbb amikor azt éreztem hogy valami rángatja a motort alattam, akkor olyan nyomvályúban mentem, aminek függőleges volt az oldala
Szerintem motor és gumi válogatja, hogy mennyire sz*r a felmart aszfalton menni. Anno a kis 125-ös csopperemmel (Metzeler gumikkal - más nem nagyon volt abban a ritka méretben) egyenesben, 60-nal menni is kész életveszély volt menni rajta annyira rágatta a motort jobbra-balra, a GS500-zal a Pilot Street Radialokkal 100-as tempó is sokkal kevésbé tűnik vészesnek. Nem szeretem, de nem is zavar túlzottan.
friss jogsival meg öreg gumival azért más dolog

Egy ismerős reklamált nagy erőkkel hogy életveszélyes a felmart aszfalton motorozni, zabálja az autógumit stb... Azt viszont nem tudta felfogni hogy a heti rendszerességű baleseteket ezzel tudták csak gyorsan megoldani. Akkor csináltam neki egy videót hogy halál nyugodtan fordul a motor azon az aszfalton az ott megengedett duplájával is, de inkább nem töltöttem fel, tanulván a debreceniek egykerekezős videóiból
Marmint *a Dunloppal sokmindent atertekeltem
1 szezonnal a hatam mogott ijeszto volt, de a Dunloppal sokmindent utana
Viszont fater Hondajat mikor elovettem sok ev utani allasabol, akkor volt 10 eves, gyari Michelinnel. Nem is tudom mi van rajta pontosan, talan valami Pilot Road II. Na mindegy, meg mantraztam is magamban, hogy ovatosan menjek majd vele. Ahham, valahol a pilis kornyeken voltam haverral, mentunk mint az okor, felreallunk, lebasz, hogy bassza meg, figyeljek jobban es ne dontsem ennyire a feher aszfalton, mert csak a labtarto szikrazasat latta. Mindezt ugye a regi gyari gumival. Es nem csuszott meg. Egy pillanatra sem. Ugyanezt eljatszottam meg hazafele is az Erzsebet hid elotti S kanyarban. Annyira jol ment az a szar, hogy egy csepp felelmem sem volt... Azota inkabb nem mentem a CBF-fel
Most fater rendberakatta, szoval jovore szerintem veszek ra egy uj gumiszettet, igy a 14. szuletesnapjara ennyit megerdemel szegeny.
nankang se semmi, főleg sbs fékbetéttel , bár nem panaszkodhatom végül is, jégen is túléltük
aki endurozott egy keveset is az nem lepődik meg az ilyen felmart aszfalton :) ahol eddig 130cal fordultam, ott a felmarton most csak 100zal. Nem szabad félni tőle.
itthon az aszfalt önmagában szar, nem kell túlgondolni, egyszerűen szar. A környező országokban, románoknál miért nem csúszik az aszfalt? Miért tudnak olyan aszfaltot csinálni ami sok évesen is csak repedezik de nincs szarrá kopva annak ellenére hogy drasztikus a teherforgalom rajta? Míg nálunk, pl mecseknádasdi szerpentin 4 év alatt 4x aszfaltozták újra mert életveszélyesre kopott, egy kis eső és az autók estek be az árokba.
Ez a felmarás dolog nekem is visszás kicsit. Alapból nekem az vele kicsit a bajom hogy szinte látam magam előtt ahogy egy ilyen felmart körforgalomban mintha egy reszelővel dörgölném az abroncsot. És mindig a bal oldalát. Mivel nem kevés a körforgó kis hazánkban így esélyes hogy ez a hatás látható torzulást okozna az abroncsokon. Azaz eltolódik a hegye, ha sok ilyen körforgalom lenne hirtelen.
Sokaig fostam a felmarastol, mert anno a szaros Michelin gumi ugy maszott ide oda, a kb 10 km-es kanyargos montenegroi uton, hogy szivem szerint odabasztam volna a tengerbe a motort es felulok valaki moge.
Aztan felkerult mas gumi es rajottem, hogy csak a Michelin szar