Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már csizma, azt mondjátok meg, ez hogy a tökömbe védi meg a bokát? A nadrágban van egy protektor amihez csatlakozik a csizma ?
Vannak jó térdprotkok.
En se találom sajna
Térd off
Előbb pusztulnál meg egy survivor epizódban.
Az vagy te

Taschival mi van ? Nem is találom meg facebookon. Csak igy itt reagalva Zoli ak hogy ne írjak 3hsz-t
Jaj persze
Zsirizom...
Akkor en közel tökéletes vagyok. Bar ezt eddig is tudtam.
Akkorén művészi vagyok.
Speciel a vádlimon egy deka sincs.Azt a TV néző izomra tartogatom.
Azt mondja egy két művész hogy a tökéletes férfi alkatnak ugyanolyan vastag a nyaka-felkarja-vádlija
Egyetlen egyszer maradtam az út szélén a Simsonnal, de akkor az alsó tűgörgős kosár feladta a harcot a 40 fokban a 4. óra üveghangon túrázás közben, 80-nál egy hatalmas dörrenés, iszonyatos csattanás, satuzott a hátsókerék, a blokk összeállt.
Levettem a hengerfejet és ami görgő darabokat ki bírtam szedni, azokat kihajítottam, a többi, mint a sündisznó tüskéi, úgy álltak ki a dugó tetőből és a hengerfejből, 3-4 betört a henger és a dugó közé, áttörték a gyűrűket és felszántották a hengerfalat.
Eztán már be lehetett rúgni, mondom kibüfizte a felesleget, sok olajjal elmegy ez a csapszegen forogva is, de már nem bírt berobbanni...na mondom, ennek itt a vége.
Amúgy nem csak nekem hiányzik a taschi videó adag.
A zsirodat ne keverd ide. Hacsak nem vagy szétkoxolt testépitő akkor normál esetben nem lenne akkora karod és lábad amire nincs motoros ruha.
Ez tény. Rohadt jól ment a gép.
Egyszer poénból kimentem Ago-val (akkor valami CBR900-asa volt szénné tuningolva ha jól emlékszem) egy gyorsulási versenyre a H.ringre. Aztán ha ott voltam be is neveztem, és a szoci kategóriát meg is nyertem igaz összesen 3 ellenfelem volt. Két ETZ250, meg egy Jawa Mustang amire nitró volt szerelve
Az alpinestars szerintem pon az ilyen tepsitalpúaknak való bele voltam szerelmesedve a ktm-es smx6-osba de amelyik hosszra jó volt abban szélességre elfért mégegy láb.
A vanucci a másik...
Mé te is a pokkarú-pókábúak alrendjéhez tartozol?
Ne keverd ide hogy nyomorék testalkatod van. Nem vagy motorra való
Ehh faszom,voltam a lajosban a teljes készletet felpróbáltam a 90%-ába bele se ment a lábam.
Azt kihoztak valami alpinstar csukát abba nehezen belegyömöszöltem,mre beleértem ott már csónakáztam mert 49-es volt.
Olyanok ezek a szarok mint a kocsicsomagtartó.Nem bent szűk hanem a bejárat.
Végül egy vanucci VTB da grande lett a nyerő.
Azt kifejezett nagy vádlira tervezték és két oldalt zipzáros.
Figyelj, legalább nem kellett félned, hogy megszorul a Jawa, volt elég hézag.

Ilyeneket mi is csináltunk az aranykorban, vagy 10 éve, gumipókkal javított Simson kuplung, mert nem akart visszazárni, Jawa Mustang blokkot a drót fogta a helyére, Simson első lámpa helyén jóféle ledes fejlámpa (jobban világított, mint a gyári), karbi és légszűrő közötti gumi szívó csonk teljesen szigetelő szalagból kimodellezve (igényesssen körbetekergetve), lukas gumi kitömve gallyakkal és fűvel, stb-stb.
Mindent megoldottunk mi is.
Cnc esztergán csinálsz nekem egyet?
Ugyan már, rohadt jó műlábak vannak már
A bokát az egyik legnehezebb összerakni az orvosoknak. Eldöntheted mid törjön.
Dögöljek meg ha nem az eladó volt.
Nekem is van, persze hogy nem.
Csak Zoli megjegyzése kapcsán jutott eszembe egy régi kolléga aki vett valami gagyit és el is törte vele bokáját mert az viszont túl merev volt. Igaz a gyerek is elég béna volt, mert egy 250-es valami V2-ese volt és berúgáskor visszarúgott neki, akkor törte el.