Egyetlen egyszer maradtam az út szélén a Simsonnal, de akkor az alsó tűgörgős kosár feladta a harcot a 40 fokban a 4. óra üveghangon túrázás közben, 80-nál egy hatalmas dörrenés, iszonyatos csattanás, satuzott a hátsókerék, a blokk összeállt.
Levettem a hengerfejet és ami görgő darabokat ki bírtam szedni, azokat kihajítottam, a többi, mint a sündisznó tüskéi, úgy álltak ki a dugó tetőből és a hengerfejből, 3-4 betört a henger és a dugó közé, áttörték a gyűrűket és felszántották a hengerfalat.
Eztán már be lehetett rúgni, mondom kibüfizte a felesleget, sok olajjal elmegy ez a csapszegen forogva is, de már nem bírt berobbanni...na mondom, ennek itt a vége.
Ez tény. Rohadt jól ment a gép.
Egyszer poénból kimentem Ago-val (akkor valami CBR900-asa volt szénné tuningolva ha jól emlékszem) egy gyorsulási versenyre a H.ringre. Aztán ha ott voltam be is neveztem, és a szoci kategóriát meg is nyertem igaz összesen 3 ellenfelem volt. Két ETZ250, meg egy Jawa Mustang amire nitró volt szerelve
Az alpinestars szerintem pon az ilyen tepsitalpúaknak való bele voltam szerelmesedve a ktm-es smx6-osba de amelyik hosszra jó volt abban szélességre elfért mégegy láb.
A vanucci a másik...
Ehh faszom,voltam a lajosban a teljes készletet felpróbáltam a 90%-ába bele se ment a lábam.
Azt kihoztak valami alpinstar csukát abba nehezen belegyömöszöltem,mre beleértem ott már csónakáztam mert 49-es volt.
Olyanok ezek a szarok mint a kocsicsomagtartó.Nem bent szűk hanem a bejárat.
Végül egy vanucci VTB da grande lett a nyerő.
Azt kifejezett nagy vádlira tervezték és két oldalt zipzáros.
Figyelj, legalább nem kellett félned, hogy megszorul a Jawa, volt elég hézag.
Ilyeneket mi is csináltunk az aranykorban, vagy 10 éve, gumipókkal javított Simson kuplung, mert nem akart visszazárni, Jawa Mustang blokkot a drót fogta a helyére, Simson első lámpa helyén jóféle ledes fejlámpa (jobban világított, mint a gyári), karbi és légszűrő közötti gumi szívó csonk teljesen szigetelő szalagból kimodellezve (igényesssen körbetekergetve), lukas gumi kitömve gallyakkal és fűvel, stb-stb.
Mindent megoldottunk mi is.
Nekem is van, persze hogy nem.
Csak Zoli megjegyzése kapcsán jutott eszembe egy régi kolléga aki vett valami gagyit és el is törte vele bokáját mert az viszont túl merev volt. Igaz a gyerek is elég béna volt, mert egy 250-es valami V2-ese volt és berúgáskor visszarúgott neki, akkor törte el.
Taschival mi van ? Nem is találom meg facebookon. Csak igy itt reagalva Zoli ak hogy ne írjak 3hsz-t
Zsirizom...
Levettem a hengerfejet és ami görgő darabokat ki bírtam szedni, azokat kihajítottam, a többi, mint a sündisznó tüskéi, úgy álltak ki a dugó tetőből és a hengerfejből, 3-4 betört a henger és a dugó közé, áttörték a gyűrűket és felszántották a hengerfalat.
Eztán már be lehetett rúgni, mondom kibüfizte a felesleget, sok olajjal elmegy ez a csapszegen forogva is, de már nem bírt berobbanni...na mondom, ennek itt a vége.
Egyszer poénból kimentem Ago-val (akkor valami CBR900-asa volt szénné tuningolva ha jól emlékszem) egy gyorsulási versenyre a H.ringre. Aztán ha ott voltam be is neveztem, és a szoci kategóriát meg is nyertem igaz összesen 3 ellenfelem volt. Két ETZ250, meg egy Jawa Mustang amire nitró volt szerelve
A vanucci a másik...
Azt kihoztak valami alpinstar csukát abba nehezen belegyömöszöltem,mre beleértem ott már csónakáztam mert 49-es volt.
Olyanok ezek a szarok mint a kocsicsomagtartó.Nem bent szűk hanem a bejárat.
Végül egy vanucci VTB da grande lett a nyerő.
Azt kifejezett nagy vádlira tervezték és két oldalt zipzáros.
Ilyeneket mi is csináltunk az aranykorban, vagy 10 éve, gumipókkal javított Simson kuplung, mert nem akart visszazárni, Jawa Mustang blokkot a drót fogta a helyére, Simson első lámpa helyén jóféle ledes fejlámpa (jobban világított, mint a gyári), karbi és légszűrő közötti gumi szívó csonk teljesen szigetelő szalagból kimodellezve (igényesssen körbetekergetve), lukas gumi kitömve gallyakkal és fűvel, stb-stb.
Mindent megoldottunk mi is.
Csak Zoli megjegyzése kapcsán jutott eszembe egy régi kolléga aki vett valami gagyit és el is törte vele bokáját mert az viszont túl merev volt. Igaz a gyerek is elég béna volt, mert egy 250-es valami V2-ese volt és berúgáskor visszarúgott neki, akkor törte el.