Akkor még egyszer fussunk neki te nagyon okos 20- éve autószerelő ! A kerék csapágy mikor kezd szarrá menni nyilván a jó kenéstől , először kezd morogni , szól mint egy búgócsiga . Már ilyenkor illik kibaszni a picsába ! Aztán jönnek az okos autószerelők , nem szar az , majd kiforrja magát . Aztán elérkezhet az álltalad okosan megfogalmazott " támolyog a kerék " , na akkor nagy szarban vagy ha ép nem itthon történik , hanem útközben , pl. kamionon elpattanik a kúp csapágy ház és hirtelen megnő a hézag ! Na ilyenkor te nagyon okos még eltudsz ficánkolni egy parkolóig vagy szervízig . De még egyszer írom te nagyon tapasztalt 20 éve szerelő csúcs faszom : fékezéskor nem fog " támolyogni " hanem valamilyen oldalra befeszül Álltalában haladási iránnyal ellentétes oldalra ugye a fékezés miatt , és NEM kóvályog nem csinál ilyenkor semmit , és főleg nem lüktet a pedál tőle ! Te csúcs szerelő !
ha kezdőként vesz nagymotort megéri elmenni tréningre, ha a "szamárlétrán" mindig lépdel felfelé semmi értelme sincs mert összeszed annyi faszságot útközben hogy azon nincs az a tréning ami segíteni fog
igaz még én se voltam és nem is fogok menni mert nekem nincs értelme, de ha egy friss jogsis vesz egy valamilyen motort akkor én tuti javasolnám neki, ha másért nem akkor azért mert onnan gyorsabban összeszdi a mentő mint bivalybasznád után a 2 kanyarban lévő kukoricásból
gazdaságilag amúgy egy jó nagy faszság a szintek betartása, és ha belegondolunk mindenkép faszság
aki idióta az a 250esen is idióta,képes kihalni még egy romet kadetten is.....legalább az ezresen gyorsabban megvan a temetés aztán a szülők megspórolnak egy csomó felesleges főiskolai félévet, vagy épp még pont kivégzi magát miután árván maradna utána pár gyerek
most lehet köcsög vagyok, de azért érdekelne mennyi haláleset volt a relatív gyorshajtás miatt. szóval aki szereti a gyors meneteket annak ezt is bele kell számítani
a fékbetét cseréről meg annyit hogy el se tudod képzelni mennyi idióta van, vagyis szépen mondva műszaki analfabéta. ezek inkább ne cseréljenek ki semmit.max a kotont a pénztárcába minden hétvége előtt
Látom jópárat megcsináltál már. Nekem ne is hozd ide! Olyanok vagytok, mint az eü dolgozók az orvosnál.
Ha nem láttál még ilyet, az nem az én hiányosságom.
Kínosan ügyelek hogy ne adjak tanácsot.
Főleg egy Királynak.
Hogy nézne ki,hisz mindent tudsz..................csak autót és motort választani nem.
Vagy a csajok döntötték el mi legyen?
Adhatsz tanácsot. Hallgatom kíváncsian.
Bar te meg Zoli nem arról vagytok híresek hogy értelmes tanácsokat osztogatnátok
Például ilyen tekintetben a stílusa ellenére sokkal többre becsülöm Tasit, dodort vagy Cápát.
Kutakodva a netes világban a nagytöbbség csak a közhelyes szarokat puffogtatja:
Vegyél kezdőként nagymotort majd belejössz. Menj vezetéstechnikai tréningre, fékbetétet nehogy ki merj cserélni mert meghalsz. Vágottslickrl szintén meghalsz menj gyári kipufogoval jolnevelt birka modjára st... Csak az hal meg aki gyorsan megy meg ilyenek...
Persze hogy azt mondja, mert ha ilyen tartós cuccod van, még kiderül hogy sok pénzért milyen szarokat árulnak.
Nekem pl elszakadt a tenyerénél úgy hogy 3* voltam vele, sima kuplungolást nem bírta. MugenRace, és nem is volt olcsó.
A gagyi olcsó B Star kesztűm meg azt is kibírta, hogy többször estem benne.
igaz még én se voltam és nem is fogok menni mert nekem nincs értelme, de ha egy friss jogsis vesz egy valamilyen motort akkor én tuti javasolnám neki, ha másért nem akkor azért mert onnan gyorsabban összeszdi a mentő mint bivalybasznád után a 2 kanyarban lévő kukoricásból
gazdaságilag amúgy egy jó nagy faszság a szintek betartása, és ha belegondolunk mindenkép faszság
aki idióta az a 250esen is idióta,képes kihalni még egy romet kadetten is.....legalább az ezresen gyorsabban megvan a temetés aztán a szülők megspórolnak egy csomó felesleges főiskolai félévet, vagy épp még pont kivégzi magát miután árván maradna utána pár gyerek
most lehet köcsög vagyok, de azért érdekelne mennyi haláleset volt a relatív gyorshajtás miatt. szóval aki szereti a gyors meneteket annak ezt is bele kell számítani
a fékbetét cseréről meg annyit hogy el se tudod képzelni mennyi idióta van, vagyis szépen mondva műszaki analfabéta. ezek inkább ne cseréljenek ki semmit.max a kotont a pénztárcába minden hétvége előtt
Ha nem láttál még ilyet, az nem az én hiányosságom.
De azt felesleges venni mert nem jössz ki árban.Keress egy profi lakatos céget.
Tudod disznók elé......
Főleg egy Királynak.
Hogy nézne ki,hisz mindent tudsz..................csak autót és motort választani nem.
Vagy a csajok döntötték el mi legyen?
Bar te meg Zoli nem arról vagytok híresek hogy értelmes tanácsokat osztogatnátok
Például ilyen tekintetben a stílusa ellenére sokkal többre becsülöm Tasit, dodort vagy Cápát.
Kutakodva a netes világban a nagytöbbség csak a közhelyes szarokat puffogtatja:
Vegyél kezdőként nagymotort majd belejössz. Menj vezetéstechnikai tréningre, fékbetétet nehogy ki merj cserélni mert meghalsz. Vágottslickrl szintén meghalsz menj gyári kipufogoval jolnevelt birka modjára st... Csak az hal meg aki gyorsan megy meg ilyenek...
Nekem pl elszakadt a tenyerénél úgy hogy 3* voltam vele, sima kuplungolást nem bírta. MugenRace, és nem is volt olcsó.
A gagyi olcsó B Star kesztűm meg azt is kibírta, hogy többször estem benne.