Én azt nem erőltetném. Igaz endurosoknál de láttam olyat ami elég jól megkoptatta a krómszárat. Egy nirmális motoron bogár sem kerül a krómszárra akkor nem értem miért kell az a védő :D
11-ben vittem Bregyóhoz a 600ast. abban is gyári volt még...ki se akart folyni...
a Vezér megkapta idén,azt egy darabig most nem kell. került rá neoprén védő is,bízom benne,hogy nem lesz egy ideig dolgom vele
Minden évben cserélem a teló olajat ésmindíg fekete büdös lötty lesz belõle . A hátsóba is érdemes néhanapján a csere , nálam két évente , ahogy a fékfolyadékok is .
Hát amit szétkaptam abban meg volt a mennyiség. A gyári szimmering akkor kezdte elfosni magát, szóval sok nem folyt el. De amilyen állagú volt. A trágya lé ahhoz képest kívánatos
Hú ne is mondd. 2 éve mikor szétszedtük a saccra (mert fejből nem tudom mennyi megy bele) 4,5 deci teló olaj helyett találtam a szárakban kb 1 deci méz halmazállapotú valamit. Akkor 13 éves volt a malac de az tuti hogy a gyári teló olaj volt. Kicseréltem és kaptam egy új motort.
Nekem már az van benne. Viszont mivel nem érzem hogy tohonya vagy túl libegős lenne az eleje így szerintem hagyom majd jövőre. Minek szétszedni azt ami rendben van.
Lófasz sincs a nagykönyvben.
Én most lecserélem aztán engem kiszolgál. Ennyi.
Lehet a gyári golyóscsapágyakat is kicserélem kúpgörgősre. Nem tétel. Ha már szét van szedve az eleje. Igaz még nem rossz...
A nagykönyv szerint nem árt ha cseréled.
Az enyémhez szerintem sosme nyúltak, mert a csavarok érintetlenek. semmi leverődés nincs rajta. Vagy nagyon ügyesen szerelték.
a Vezér megkapta idén,azt egy darabig most nem kell. került rá neoprén védő is,bízom benne,hogy nem lesz egy ideig dolgom vele
Én most lecserélem aztán engem kiszolgál. Ennyi.
Lehet a gyári golyóscsapágyakat is kicserélem kúpgörgősre. Nem tétel. Ha már szét van szedve az eleje. Igaz még nem rossz...
Az enyémhez szerintem sosme nyúltak, mert a csavarok érintetlenek. semmi leverődés nincs rajta. Vagy nagyon ügyesen szerelték.
Nem látom a 25 fokot. Valami más országban vagyok, mint ti.