Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégén minden harmadik kanyar vízfoltos volt, mert nem száradt fel az árnyékban. Ennek így nincs értelme.
Megpattanok időben azt Tagorén találkozunk.
Nem tudom milyen motor. De az eleje annak tetszik a leginkább.
15:00-kor indulunk egèrrel remèlem jön ekecs is.
2005 körül amikor bejött az ezres, akkor csorgattam rá a nyálam, csak ugye akkor elvakult egyhenger meg v2 hívő voltam.
2004-2007-ig voltak ezek a hegyes lámpások. A 2006-07-es kicsivel szebb már.
Rosszul mondtam a 2003-as széria.
Hát én még próbálkozom de amint eltűnnek a napi 18-20 fok közeli csúcs hőmérsékletek akkor megyek és szétszedem a malacot és végre kitakarítom rendesen.
Gondolom. Amúgy láttam azt a masinát rettenet gyönyörű. Nagyon tetszetős darab. Nekem mondjuk a legainkább az a nagyon hegyes lámpával szerelt SBR tetszik igazán. Asszem az a 2006-os vagy melyik generáció nem tudom de az nagyon tetszik.
Én már elengedtem az idei szezont. Örülök, hogy túléltem. Majd jövőre folytatom.
Vezér? Mármint a cbr?
Füred. Ha kiadja az idő akkor Mencshely ring. Vagy még meglátom. Ha kiadja és időben meg tudok pattanni akkor lehet fordulok egy Cseszneket is ha nincs túl nagy forgalom.
Én du megyek.
Bár rég láttam de valahol a közelben van egy SP1. Fogalmam sincs milyen dobokkal de az is iszonyatosan szól.
a szép az,hogy a Vezér is ilyen. na nem áll kerékre 6-ban 60-nál,de simán motorozni lehet vele
motorozni akarok, cicafarkamat má' ebbe az állandó ülésbe itt
kuplungkar csavar, vízpumpa fedél csavarja, rendszámtábla, kipufogóvég volt amit konkrétan elhagytam, a többi csak kilazult.
tudom - tudom!!
az SP2 vitt mindent a brigádban a Leo Vincsikkel
Nem arra céloztam hogy neked mindig idomcsavart kell pótolnod. Csak arra hogy a Honda nem hagy el ilyeneket
A V2 hangját kibaszottul irigylem. Van itt a közelben egy leszerelt Angol rendőr egy gyönyörű Ducati 848 streefighter-el. Minden ami csak ízléses rá van locsolva két olyan termignoni dobbal az oldalán hogy az valami gyönyörű. 2-2,5 km-ről halljuk ha jön. Nem vagyok az olasz márka pártján de az valami gyönyörű masina.
Pfff. Sosem hagytam még el csavart. Amit beletekertem az ott is maradt. Sőt (Bár ezt úgy lehet értelmezni hogy olyan vagyok mint a csiga). De kb 3 hétig kerestem idehaza a tank éléra való kis gumi gecit mert a jobb oldalon nem volt mire kiderült hogy ott van a vezláncfeszítő patron mögött csücsül a blokkon. 3 hét alatt nem hagytam onnan el