Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van már új aangil telivíred, he?
Szí szí Senyorítá!
Rengeteg emberkének dönörű.
Csáó ámígósz!
A henger hiányos varacskosdisznód csak neked szép
Elhiszem, hogy fog, bar Anyumnak csak + fele romlott, O se mai csirke mar... De azert igy megis jobb bar a mutet utan 2 nappal mentem 17 orazni es reggel 4kor keltem. Negyed 5ig sirtam, hogy nem tudok menni dolgozni, mert nem talalom a szemuvegem es uristen hogyan fogok igy vezetni, vagy barmit csinalni... Aztan kinyitottam a csipas szemem es az ora latvanyatol elfogott a rohogogorcs, hogy milyen pancser voltam...
Az viszont valo igaz, hogy kurva nehez volt megszokni, hogy mar nem tudok ugy fokuszalni az apro betukre, mint elotte......
de nyugooodt!!
Az egy rohadt jó leírás.
Azért kell, hogy a nagy testet fel tudja cipelni a hegyre.
Én nem erről a plasztikázott hornetről vartyogok.
Hát igen. Ezért kell az 1000+ os motor a legtöbb ridernek. Ha kanyarodni nem tud, legalább egyenesben tudjon egyenlíteni
haver 10-esén a hasidom ...280-nál...
vagy a "Motorozás mesterfokon"-t
Azok nem sárga-feketék?
ahha
a piros?
A cbr-es
ölég baj az,nem?
melyik vagy te?
Ja, csak mondjuk az a legjobb amikor vak vezet világtalant
Kihajolok oldalt és a motor beesik a kanyarba.
De a drótkötélpályán is én vagyok a leggyorsabb.
van egy pont ami után ha még gyorsabban akar menni az ember a legegyszerűbb megoldás a motorcsere átépítgetni is lehet de nem lesz feltétlenül olcsóbb pláne ha a te motorodról van szó ami nem igazán kanyarvadász valljuk be , a bandit sokkal jobban dönthető de egy cbr600f3-f4 simán megeszi kanyarban ha tud a zsoké