Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ő legalább jobban át tudja helyezni a súlypontot
Lehet azért fejlődni a malaccal is ha akar.
Nekem ha süt a nap, azaz napközben mindig le van hajtva, aztán néha még egyszer odanyúlok hogy lehajtsam és akkor jövök rá hogy már lent van
Este vagy felhős időben van csak felhajtva. Régebbi sisakomon nem szemüveg volt, hanem külön sötét plexi, de macerás volt cipelni a víztisztát is, egy túrán meg gyakorlatilag megoldhatatlan kihívás nem összekarcolni, meg még rakosgatni is.

Amúgy nekem teljesen jól bírja a szemem a dinamikus fényváltozást, csak simán kényelmesebb ha nem kell hunyorogni.
Jó hát én is így értettem de a viszonyítási pontokat is picit közel keresem. Na mindegy a lényeg hogy rá mutattak erre a hibára és kezelni próbálom.
Tudom spicbe fel és majd a bakancs helyett a lábtartó alatt a koptató ér le. Bár a hondán inkább a kipufogó ér le elsőnek. Vagy legalábbis majdnem egyszerre ér le az is.
Nem teljesen így van, folyamatosan kell keresni, és váltani a viszonyítási pontokat.
Mondtam már neked olvasd el a motoracer-en a pályasulit
Minden kérdésedre választ kapsz
Főleg hogy ha a bakancsod ér le akkor tudhatod, hogy szarul csinálod
De ne bánkódj. Az első bakancsom orra nekem is kilyukadt
Azt kurva jó volt. Ez nagyon adta.
Nekem ez ugye az első ilyen élményem volt. Nagyon tetszett de hát mint ahogy soha senki semmiben. Elsőre nekem is volt benne mit változtatni. De nagyon tetszett. Valahol szar is kicsit mert amióta ez megvolt és megtapasztaltam hogy milyen jó úton szép helyen csodás vonalvezetésen kanyarogni azóta kissé sajnálom idehaza elpacsálni az üzemanyagot.
Jóvan, hát ezek amatőrök, úgy én is tudom dönteni hogy megtámasztom a térdemmel, nehogy felboruljon
Szasztok!
Itt minden csendes
Nem tudom, nem készült róla kép. Egy képem van ami még ezer éve készült, amikor próbálgattam a kanyarodást
A nagy visszafordítókban konkrétan felfelé menet már azt nézem mi jön szemből lefelé a másik oldalon.
Nem nem. Marad. Mert amúgy nagyon kedvelem hogy alulról dózerként tol a nyomaték. Ezt nagyon kedvelem benne.
Nem véltlen vettem azt amit vettem.
Ha én ne legalább a motorka tudjon kanyarodni.
És még a fagyizó előtt is kurvagyönyörű.
Megyek is. Pl ez Osztrák út is ebből a szempontból jó volt. Kaptam pár instrukciót utána. Hogy pl válasszak távolabbi fókuszpontot mert az szebb egyenletesebb kanyarívekhez vezet. Amúgy nagyon tetszett nagyon imádtam. Persze a helyi Rossikat elengedtem hogy had menjenek mert hát persze sokkal gyorsabbak voltam nálam. De örvendezve konstatáltam hogy azért olyan nagyon sokan nem előztek meg mikor haladtam. Ez volt a konklúzió a végén hogy kicsit, olyan 20-25%-al távolabbra próbáljak fókuszálni mert egy picit közelre nézek a kanyargós szakaszokon. Nem fordítom elég korán a fejem a nagyobb visszafordítókban.
20 év távlatából mondom,fog romlani.
Viszont első rangú órás vagy ékszerész lehetett volna belőled, még lupe sem kellet volna neked
Az a durva, hogy eddig nekem 4centitől végtelenig volt jó a látásom. SMD processzort szabad szemmel forrasztottam, de most már a telefont is csak nyújtott kézzel kezdem látni
Szerintem meg alapból el kéne adni a faszba, ha olyanokon gondolkodik, mit gyorsan kanyarodás
amikor a T4-et ölbe vettem,akkor döntöttem szerintem 270-et is...
Igazából felesleges.Az a nehéz tehén alatt olyan szinten máshogy fog működni egy 50 kilóval kisebb hegyesebb villaszögű gépre tervezett futómű hogy csak szenvedni fog.
A nagyobb súlyú pilóta miatt egy progresszív rugó max és talán sűrűbb olaj.
Ha ezt megoldotta és már tényleg inge-gatyája leér akkor kell eladni a picsába és vanni jobbat.Komplett.
Az ami segít az vicces de menni,menni,menni.Nem autópályán siofok-budapest közt,meg nem a betanult kedvenc helyen.Hanem ismeretlen kanyargós terepeken változatos körülmények közt.És ha csdak átlagos tehetség meg fog jönni a rutin.
Agyturkászon nem gondolkodsz?
Mé ne
m7rr a Te gumid
Aztán azóta visszaszereltem a gyárit, ésmár azzal is tudok annyit dönteni