Nekem ha süt a nap, azaz napközben mindig le van hajtva, aztán néha még egyszer odanyúlok hogy lehajtsam és akkor jövök rá hogy már lent van
Este vagy felhős időben van csak felhajtva. Régebbi sisakomon nem szemüveg volt, hanem külön sötét plexi, de macerás volt cipelni a víztisztát is, egy túrán meg gyakorlatilag megoldhatatlan kihívás nem összekarcolni, meg még rakosgatni is.
Amúgy nekem teljesen jól bírja a szemem a dinamikus fényváltozást, csak simán kényelmesebb ha nem kell hunyorogni.
Tudom spicbe fel és majd a bakancs helyett a lábtartó alatt a koptató ér le. Bár a hondán inkább a kipufogó ér le elsőnek. Vagy legalábbis majdnem egyszerre ér le az is.
Nem teljesen így van, folyamatosan kell keresni, és váltani a viszonyítási pontokat.
Mondtam már neked olvasd el a motoracer-en a pályasulit
Minden kérdésedre választ kapsz
Nekem ez ugye az első ilyen élményem volt. Nagyon tetszett de hát mint ahogy soha senki semmiben. Elsőre nekem is volt benne mit változtatni. De nagyon tetszett. Valahol szar is kicsit mert amióta ez megvolt és megtapasztaltam hogy milyen jó úton szép helyen csodás vonalvezetésen kanyarogni azóta kissé sajnálom idehaza elpacsálni az üzemanyagot.
Megyek is. Pl ez Osztrák út is ebből a szempontból jó volt. Kaptam pár instrukciót utána. Hogy pl válasszak távolabbi fókuszpontot mert az szebb egyenletesebb kanyarívekhez vezet. Amúgy nagyon tetszett nagyon imádtam. Persze a helyi Rossikat elengedtem hogy had menjenek mert hát persze sokkal gyorsabbak voltam nálam. De örvendezve konstatáltam hogy azért olyan nagyon sokan nem előztek meg mikor haladtam. Ez volt a konklúzió a végén hogy kicsit, olyan 20-25%-al távolabbra próbáljak fókuszálni mert egy picit közelre nézek a kanyargós szakaszokon. Nem fordítom elég korán a fejem a nagyobb visszafordítókban.
Viszont első rangú órás vagy ékszerész lehetett volna belőled, még lupe sem kellet volna neked
Az a durva, hogy eddig nekem 4centitől végtelenig volt jó a látásom. SMD processzort szabad szemmel forrasztottam, de most már a telefont is csak nyújtott kézzel kezdem látni
Igazából felesleges.Az a nehéz tehén alatt olyan szinten máshogy fog működni egy 50 kilóval kisebb hegyesebb villaszögű gépre tervezett futómű hogy csak szenvedni fog.
A nagyobb súlyú pilóta miatt egy progresszív rugó max és talán sűrűbb olaj.
Ha ezt megoldotta és már tényleg inge-gatyája leér akkor kell eladni a picsába és vanni jobbat.Komplett.
Az ami segít az vicces de menni,menni,menni.Nem autópályán siofok-budapest közt,meg nem a betanult kedvenc helyen.Hanem ismeretlen kanyargós terepeken változatos körülmények közt.És ha csdak átlagos tehetség meg fog jönni a rutin.
Lehet azért fejlődni a malaccal is ha akar.