Azért amikor megjelentünk valahol és 7-8 TL be volt indítva akkor volt ott csodálkozás
Igaz még mos tis van tl-em, szóval ha arra vágyom, akkor puffogok.
Nem tudom nekem a V2 valahogy sosem jött át. Oké a hangját irigylem azt az öblös hangot. Az nagyon tetszik. Egyszer mentem egy TL1000-el de pl az nekem nagyon rázott. Nem tetszett. De amúgy tudom hogy mennek mint a mérgezett egér. De valahogy a V az nem jön át. Pl a VFR1200-at is sokan szidják pedig az ha jól emlékszem keresztben V4 de azt mondják az is ráz veszettül.
Jó ha veretősebb hangulatom van én is néha 3-ból vagy 4-ből indulok el a lakott után de 5-ből is elmegy. Mondjuk nekem a gyári dobokkal így se úgy se mondhatnám hogy olyan velőt rázó hang lenne. Olyan 7000-7500-tól már van némi hangja de odáig meg csak úgy sima haladásnál ritkán pörgetem el. Hiszen nálam asszam 9500-tól vagy 10500-tól már kezdődik a piros zóna. A fordulat tartomány felső harmadát csak ritkább esetekben használom.
amúgy van egy jó haverom, kollégám. Nagy ritkán fordulunk egy kört és miután megállunk állandóan azzal basztat hogy tele a töke azzal hogy visszalassítunk kirándulós tempó esetén lakotton 60 környékére. Majd mikor vége a lakottnak elkezdünk gyorsítani. Én ugye eltekerem a gázkart 5-ben és bár nem mondom hogy letépi a fejem a hirtelen jelentkező gyorsulás de gyursolok. Ő jön a CBR 600-al mögöttem és már gangol is vissza, mert 5-ben 60-ról nem sok minden történik ha gázt ad. Ezért vissza 4-be de nem kizárt hogy háromba majd gyorsítás. Persze kanyarban azzal a jó kis masinával ott esz meg ahol akar. De ezért mindig lebasz hogy steptáncolhat egész nap én meg jól el vagyok kb 50-től a végéig 5.-ben. Mindennek van előnye meg hátránya is.
Szard le,
Akinek ezrese van megmagyarázza, hogy miért nem jó a hatszázas, akinek meg hatszázas van megmagyarázza miért felesleges az ezres.
Amúgy valóban felesleges az ezres, de akkor is kell és kész De csak azért mert mélyebb a hangja.
Meg is fogom nézni. mindig szeretek okosabbtól tippeket halgatni vagy ellesni. Mondjuk van sikerélményem van ugyanis a környéken egy srác akivel össze szoktam futni Bálványoson de egész nyárón nem találkoztam vele Hétfőn viszont igen és meg lettem dcsérve hogy mennyit fejlődtem az uccsó találkozás óta. Jól esett.
Hát valahol igazad van. Szeretem a tempót és a kanyar technikámon van még mit csiszolni. De lelkes vagyok és fejlesztem magam ahogy csak tudom. Egyszer majd biztos összejön az hogy megy egyenesen is de nem érzem úgy hogy kanyarnál mintha kidobnám az ekevasat. Bár szerintem azért annyira nem szar a technikám de inkább tanulok tovább és tovább, sose szeretném azt érezni hogy már mindent tudok. Mert szerencsétlen elhunyt jóbarátom szerintem akkor esel majd először igazán nagyot mikor elhiszed magadnak hogy te már tudsz motorozni. Én ehhez tartom magam. (Nem nem motorral együtt távozott a barát, hanem betegség)
Igaz még mos tis van tl-em, szóval ha arra vágyom, akkor puffogok.
3000 alatt az is döglött.
Elég egy körforgó 3-as és lefullad.
Akinek ezrese van megmagyarázza, hogy miért nem jó a hatszázas, akinek meg hatszázas van megmagyarázza miért felesleges az ezres.
Amúgy valóban felesleges az ezres, de akkor is kell és kész De csak azért mert mélyebb a hangja.
S-es feketét meg nem akartam.
Így valami sitnyik a hátán hozza le.Ez időbe kerül.