Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira nem kell belelendülni. Alá kell tenni egy cbr gixer, vagy valami hasonló bontott futóművet, ahogy anno én a TL alá. Aztán mindjárt sima ügy volt 50 fokot dönteni
Nem tudom megnézni de gondolom ez az a felvétel mikor a srác leteszi a sisakot is az aszfaltra esés nélkül :-D
Igen gondolkodom egy Wilbers rugókészleten előre. De elég borsos az ára és még úgy érzem nem értem el a jelenlegi első telók teljesítőképességeinek határát. Ha végre elérem meg összejött rá az ára meg lesz az is. Amúgy ezen kattogok hogy mi legyen gumi terén. Ez a Power 3 tetszett idén lehet hogy abból beszerzek egy originál készletet. De nem tudom. Új lesz az biztos meguntam ezt a halom gumicserét. Csak még azt nem tudom pontosan melyikre esik a választás.
Én a fagyit élvezem.............nagyon.
Egyiktől se,mire észreveszem vége és azon töprengek miért fekszek hasmánt.
Sok ember álmodozik erről, de csak páran tudják ezt, ezen belül is talán Maki az egyetlen aki ennyire látványosan, és elmebeteg szinten bír motorozni.
amit vasárnap esőben műveltek dovival. Nem normális. ha én szárazon tudnék úgy dönteni
Jó persze különböző motor különböző testalkat más futómű meg minden. De azért jó lenne ha közelebb állna a tudásom hozzájuk mint ahogy most áll. Minél jobban haladok minél technikásabban annál jobban élvezem.
az mindegy...a fontos az,hogy 4 évesen esett először...most meg huszon,harminc,negyvenévesek...
és ebből áll az élete. persze tehetség nélkül nem menne,de szerencsére az is van...
a malac futóművét fel kéne hozni, felgumizni,aztán azzal is lehetne 45-50 fokot dönteni...
beijedni? melyiktől ijedsz be jobban,ha a lábtartód leér,vagy a könyököd,vállad?
Akárhányszor megnézem nem hiszem el.
Nameg csak szólok hogy a malac és az sbk motorok lábtartó magasság különbsége akkora hogy ha a malac a tankon fekszik nekik akkor se ér le a lábtartójuk.Tehát beijedni se tudnak.
Ezenkívül mind ilyen leviféle gizdaméretek.
Szóval van helyük még lelógva is fektetni.
Te egy jó nagy bukógombaként funkcionálnál.
de a kedvencem ez.... utolsó kör utolsó kanyar,első hely...van vér a faszában

https://www.sportmotor.hu/vide...
Attól még jó lenne tudni ilyen szinten. 3 betű ide vagy oda. Gondolom nem azért ilyen gyorsak mert a három betűtől ők lesznek az isten. alapból is nagyon gyorsak és kiabszott technikásak. Jó lenne ennek a technikának csak egy részét birtokolni.
De nekik van hárombetűsük, szóval Te tuti nem élveznéd Ráadásul pont a múltkori közvetítésben mondták, hogy kanyaronkén állítható az elektronika. Mekkora királyság
'szinte'
Amugy fogalmam sincs, hogy akkor epp hogy lenn volt a napszemuveg... De ott nem is attol fuggott
Azért jó lenne így tudni De én még azon is meglepődök mikor játszadozós napon aznap először leér a bakancs koptatója az aszfaltra. Olyankor először mindig meglepődök. Aztán már nincs utána gond vele de az meg ez olyan messze van egymástól mint Makó nem is Jeruzsálemtől hanem inkább a Holdtól

https://www.sportmotor.hu/vide...
el is gombáztad a nyustyu kiscsajt a Békásban
Pont a műtét miatt kell a sima víztiszta,amint beérek egy relatíve sötétebb erdős részre szart se látok.


( megyek faszom meetingre, majd gyüvök)
Ő ha valamennyi észt el is eresztett a fejem nem gond így is maradt bőven elég de ha ez így folytatódik lemegyek a gumishoz aztán megkerestetem fele a defekt forrását.
Kiverte a biztositekot
2014.02.04. -6 dioptria + eltero cilinder mindketton. Meg optikus ismerosom nem ajanlotta, mert arra alapozott, hogy meg tanulok es nem szultem, amik ugye ujra ronthatjak a latast. Bevallaltam. Eddig nem vettem eszre, hogy romlott volna, de viszont sotetben azota nem szeretek vezetni. Szerintem valamennyire a szemuveg javitott a faradt szememen is, de jelenleg ugye onmagara van utalva...
Regen is fenyerzekeny volt, csak mutettel sokkal rosszabb lett, de ez emberfuggo. Anyumnak tobb mint 10 eve csinaltak, neki nem volt ilyen problemaja. Egyik baratnomnek is most csinaltak, neki sincs.
Viszont eg es fold, mert nekem kb 10-15 cm-es latotavolsagom volt, utana mar osszefolytak a dolgok...