Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél inkább versenylovat zsokéval együtt , aztán a lelátón nem ér baleset , csak a ló hátuljától legyél messze ha elrontotta a gyomrát !
"Próbáltam ezt a kressz betartós dolgot, de nem az én világom. "
Majd amikor a hulládat beletették a ládába akkor a tied lesz! Egyáltalán , hogy lehet ilyet normális mentalitással kijelenteni?!
Kisebb pályákon nem gondolkodtál?
Szeretem a Hringet, de pl. kecskemét és kakucsi pálya a kedvencem. Elég jól megmozgatja az embert és kell a technikás vezetés oda, miközben a teljesítmény nem igazán számít.
Neked mondjuk ezek a pályák nagyon kicsik, de Euroring sem rossz. Oda járnak 1000-es motorokkal.
majd én is akarok venni pályaidomot... vagy pályázásra motort, esélyes hogy inkább az utóbbi lesz
Hy ! Na végeztem , mára elég volt ! Jano nincs is ezzel semmi gond , és reméljük jó sokáig baszod a gyöpöt itt a fórumon ! Viszont én is sokaknak segítettem hogyan is kéne és micsodát . Van aki megfogadta és elég magas szinten űzi a vasat , van aki nem az lassabban halad , de a km egyszer meghozza a rutint , csak ne kergesd bele a rídereket a necces versenybe , mert ha elkottáz valamit és nem nevetés a vége örök életedbe bánni fogod ! Csupán ezért írtam hol és kik között lelnéd meg a kihívást ha ez késztet ! Egyébként szívesen gurulnék én is egyet veled , aztán meg hánynánk vetnénk az élet nagy dolgait egy szörp mellett !
tervezem a pályaidom beszerzését. megelőzve a bajt. meg ilyen protektorokét...
Pályáztam már vagy négy délutánt . Nagyjából a haladó csoport végére jó vagyok , bár az még a tl1000-el volt, ami egy bálna
Ok, kíváncsi vok mi lesz.
Azt a végén felevig csak balról fényképezés a motort.
Idén nem jutottam ki. Jövőre többet szeretnék, mert már utcán én sem forszirozom annyira, csak már alapból megszoktam ezt a tempót..
Jól tennéd, nem gondolkodtál még ezen?
Ezért voltak jók a mersz esték, amióta megszűnt azóta a hring közelében sem jártam pedig addig néha nézőnek is kimentem.
Ha annyit járnék ki a pályára, mint mondjuk rohoncra, akkor szerintem ott is tolnék pár embert
Nagyjából ennyi a tikok nyitja.
Más pályaszélesség, még nagyobb tempó, rá kell érezni, aztán megy az is.

Te nyertél, a tied a hosszabb
Tök jól gondolod, nem a Te világod, a Tiéd az alpján ahogy írsz a pálya lenne, amennyit motorra és szerpentinezésre költesz abból kijönne jó pár pályanap is, vagy 10 éve regeltem itt és akiket ismerek és hasonlóan gondolták ahogy írsz azok közül többen letettek a közútról és csak pálya van.
Én ezért vagyok kíváncsi milyen pályán. Kíváncsi vagyok hogy hova jönne ki az időm mert pont azért amit te is leírtál összehasonlíthatatlan a vezetésem másokkal. Amit jobban ismerek ott jól megyek az ismeretlen helyeken azért jóval lassabban. De mindenki máshogy közlekedik. Jövőre megpróbálok eljutni valahova hogy megkaphassam már végre a valóságtól a pofonomat és kiderüljön hol állok a fejlődésben jelenleg.
Megdönthetetlen érv hogy én vagyok a király a fagyizoban nem az olcsó János hondas.
Én már azt amit ti motorozás alatt értetek azt nem élvezem. Akkor akár maradhatok otthon is, vagy elmehetek barátnővel bicajozni . Azért kár lenne a cbr-en puposkodni
Próbáltam ezt a kressz betartós dolgot, de nem az én világom.
Mondjuk a mai nap termését olvasva Ekeccsel értek egyet (bár Ő is írogatja, hogy jól halad közúton), a közút nem pálya, aki ott "jól" megy annak általában pályán nem akaródzik valamiért (jó pár éves tapasztalat), ahogy gondolom az lehet, hogy vannak olyanok akiknek a félelemérzet kevésbé alakult ki és nekik nem számít, hogy hol csak teljesítsenek, oszt vannak akiknek igen. Volt haver nem egy akik mindenkit aláztak a mátrában, rohoncon vagy bárhol és amikor eljött egy mersz este anno (ezek jók voltak, nem túl nagy pénzért a túrabubusok is kipróbálhatták a pályát) akkor valamiért vagy lett más programjuk vagy feltartották azokat akiket "aláztak" a jó kis szerpentineken. Ezért nekem az semmit nem jelent aki közúton megy mint állat (néha én is nyilván, de büszke véletlenül sem vagyok rá), aki aszondja, hogy tud annak irány a pálya oszt bizonyítson, érdekes módon a közúti jóképűek általában ott esnek-kelnek és hát a köridő is hagy némi kívánnivalót maga után.
Igen....pont erről beszéltem, hogy nem izgat mi a véleményed a témában, mert annyi a lényeg hogy én élvezzem
Igen, lehet hogy nehéz követni egy Hondást egy lassú Trumphosnak , de ha egyszer megérted, rájössz, hogy tök felesleges a gyorsváltó számodra, akár akarsz kuplung nélkül váltani, akár nem.
Én mindig 2x megyek végig a jó szakaszon Másodszorra már a gmi is meleg. Dönthetem, nyelezhetem, nem csúszik meg
Emlékeim szerint a mátrában úgy sem okozott gondot a peremezés, hogy először voltam, utassal, kiránduló tempóban
Jó kis könnyű szakasz.
A helyedben nem tartom jó ötletnek, azé' ahhoz, hogy az jól működjön mindig ki kell forgatni rendesen erősen forszírozott tempóval, nem egy túrabarát eszköz....szerintem.
Visszatérve a gyorsváltóra, simán elveszi a gyújtást egy rövid időre, amikor kibillented a váltókart. Vagyis helyetted veszi el a gázt.
Előnye hogy ha jól van beállítva csak annyi időre veszi el, hogy pont a szükséges fordulatszám csökkenés történjen, így minimális időveszteséggel tudsz váltani.
Nem tudom mi lehet az időkülönbség, de némi gyakorlással nem lehet érzékelni a váltási időt manuálisan vissza ejtve a gázt sem.
De nehéz vagy cbr-eshez képest is.
Nincs még gyorsváltó,de az opció adott bármikor rá tudják tenni és nem utólagos hanem a gyári rendszer.
Ugyanez igaz gyári markolat fűtésre is amin nem bumszi markolatok,kábelek és egy nagy kocka panel külön hanem egy gyári vastagsagu gumi és abba integrált kapcsoló ami kijelez a műszerfalon.