Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok cihopata kergeti egymást....
Annyinál adja le az öreg V2 is R-es veztengellyel
1997-ben
A csóri motorka 9000 környékén adja a max powert.Szóval passz.
Szerintem teljesen mindegy, így én így szoktam meg.
Nem tudom mennyire kell erőltetni a kuplungolást 10-12 ezres fordulatszámok környékén.
Én meg igen.
Fontos?
Vagy akasszam szögre a sisakot?
Amúgy tervben volt a gyorsváltó.De majd csak akkor ha tollasabb leszek.Végülis 150e nem a világvége.Lehet utólag is.
Mondjuk én utcán se használok bizonyos fordulatszám felett.
Az az utcai közember aki nagy ritkán feltéved a pályára.
Szerintem ti összekeveritek a pályázás azon formáját ahogy ti csináljátok.(csak pályagép,utcán nem,melegítő és az összes kellék) és azokat az utcai emberkéket akik ki szeretnék próbálni milyen forgalom nélkül relatíve gyorsan menni.
Attól hogy valakin púpos bőrruha van nem biztos hogy pályamotoros is.
KB mint régen a Mersz estéken felmerészkedő egyszeri halandó.
Ki a f@...-om használ még kuplungot felfelé váltásnál, főleg pályán???
Hát nekem 2:24 volt Pannónia ringen az első nap legjobbja.
Valahol 2.20 környékén a második nap és bukás után fel is adtam az időeredmények hajszolását
Pedig azajó amikor kis sebesség van.
Hungaroring. 2:30.2:40. Nem szeretem a kis pályákat.
Saccra az első pályanap.
az hungaroring volt?
Az első mért, vagy sac/kb. az első? Először a 4. pályanapomon mértek nekem időt. Az 2:18 volt. Ebből kiindulva az első pályanapomon 2:30-2:40 között mentem.
Már nem.
Ehhez nem kellene egy olyan motor amire rá lehet aggatni
Neked mennyi volt életed első időeredménye nagypályán?
Mindenki jöjjön pályázni aki AKAR pályázni és tudja, hogy ez mit jelent.
Amúgy ha valaki nincs amatőr versenyszinten KB így ne is nézzen a pálya közlébe se?
Mondta a fene hogy jó,a motorka viszont csúcs na.
Én itt csak túrázást látok.
Ez a pályázás!!
http://youtu.be/NX27EHg1P-U
Aut hiszed nem volt ra példa? Mágnesként bontom az ilyen egyéneket :D
Csak hogy ne nőcis,pofavizites hanem pályás is legyen videjóban.

http://youtu.be/Mm_U8kg9cFk
Ahhoz kell csúcs topaság hogy azért kössek ki árokban mert más felé van megfelelési kényszerem.
Mire én odaérek addigra összekaparnak téged.
Nem tanultál volna azzal a gurulással semmit. Mindenki örülhetett volna ha esés nélkül hazamegy
Semmit nem tudok, amit itt bárki ne tudni, ha nem is gyakorlatban, de elméletben biztosan.

Amúgy meg akárki akart tanulni, és adtam neki tanácsot úgysem fogadta meg. Általában a kiülésnél már elakad a a dolog. Legviccesebb válasz az volt, hogy "dől a motor anélkül is".
Ennyit a dologról úgy általában.