Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyennek semmi keresnivalója nagy motoron. Elhiszem kihagyott pár lépcsőfokot és csodálkozik ha szájraesett.
Szombaton előttem is hirtelen felbukkant egy traktor, csak épp nem 30-al voltam egy kanyarban hanem 130-al.
Itt meg se kanyar, de bedöntés. Nem is értem hova dobta a motor.
Fura mód lehetett lapon fékezni Majd kikerülni
Elbénázta,megúszta,örüljön!
Tény,hogy innen egyszerű megoldani a szitut,de kétségtelen,hogy ez egy egyszerű kikerülési manővert kívánt!
Ez sajna csak egy bukkanó a motoros evolúció rögös útján
https://hegylakok.hu/2017/10/o...
Barki barmit mondd, azert itt durvan gyerekesen mart bele a fekbe. Teny, hogy egy cseppet sem ment gyorsan, de ez tulijedt volt szerintem.
Ez a felig kijonnek a motoros ele szerintem szinte mindennapos szitu.
Most ez nem is vészes. Nincs mellé semmi önpolír, a képek is jó minőségűek. Szerelmes azért nem lettem persze.
Csâ.
Innét elfele.
Merre?
Megfordult a fejembe, hogy lépek asszem...
Lepj mar tul ezen Te ven kecske igyal meg egy sort, vagy esetleg kettot
Na, születőben az újabb okádék most már napisz@r lesz!
Semmi ha nem lett volna kocsink megtartottam volna magunknak. Nagyon lelakott volt.
Na epp most gondolkodtam azon, hogy el e vittek.
Amugy meg mi baj lehetne?
Na elvitték a Fusiont remélem nem lesz macskazsák.
nekem nagyon bejött az lc4, persze a huskyt meg se közelíti terepképesség terén, de ahová én akarok menni oda bőven elég
bár ezt a kemény terep témát meg is untam, jövőre nem is tervezek vadabbat a murvás úttól
legszivesebben lecserélném egy régi levegős 350esre aztán csak nézelődnék erre-arra
Nem tudok olyan élethelyzetet elképzelni (terepen),hogy egy LC4-et válasszak egy EXC helyett
Mert ha extrém a hely akkor EXC kell,ha meg nem annyira akkor az EXC is jó
Mindamellett nem kötekedni akarok mert neked is van már elég km a seggedben csak elmélkedek!
Én még semmivel sem mentem (magamhoz képest) ilyen jól mint ezzel az öreg EXC 450-el
Na még egyet ,aztán abbahagyom
http://youtu.be/it5jQNNmqDI
Oh yesss,király vagyok.
Leáll kapcsolóra.
A trükk hogy valszeg a kapcsoló is testel a vázhoz közvetlen és mivel csak lógott az a test nem volt meg.
Amint helyire raktam a kapcsoló csövét leáll.
Mondom hogy király vagyok?
Há hogyne.
Mostmár csak ótvarszar halálszar helyett.
igen az nagy hátrány mert nem mindig oda fordul ahová már az előző motorjaimmal megszoktam + a pakolós z-ben kb 2 perc alatt elfogy minden erőm
de mentem exc csapattal ahol nem volt nagyon technikás a feljáró lazábban felmentem mint ők, azért a lomha-nehéz motor(+utas) is előnyös mert csak tolt mint a tank, ezek mert farolgattak kapartattak egész úton, én meg a 3 mázsa feltti össztömeggel egyes negyedgáz és röhögtem rajtuk
Nem vonom kétségbe az LC4 erejét,de itt elvérzett volna a nagy súly s tengelytáv miatt!
Én sem szeretem az extrém lefeléket de dolgozom rajta,no meg a muszáj nagy úr,ha arra kell menni,arra kell
1:40-től érdekes.

http://youtu.be/9bNPCYVw340;t=42s
Most így fűnyírás után a tokomig fenyotus,füves vagyok nem is akarok ilyet látni.
amúgy aszfaltról ilyen helyeket nemigen fog senki sem látni
pl:
ezt se sikerült 200 forintból lemosni
jók is ezek a felfelé menetek, csak lefelé ne kelljen menni.......lefele nagyon utálom
amúgy az lc4 is nagyon jól megy a felfelékbe nyújtottam az áttételen jó sokat aztán kettesbe is őgy tol felfelé mint a mozdony aztán ha kurva nagy gebasz van még mindig tudok visszakapcsolni
többnyire egyterű a box, de pl a ténérén 2 terű volt, de ott is egyből a szivacsra megy a víz hiszen ott szív