Kiforgatni nem kell , de a gyorsaság lényeges. Ha már a motorfék terheli a váltót akkor nem jó.
A cbr-en minél gyorsabban váltok annál precizebb. Szinte észre se venni.
Egyrészt ki kell forgatni a motort, másrészt enyhén tolod a váltot, majd pillanatra elveszed a gázt és már át is ugrott, olyan simán amit kuplunggal soha nem hozol össze.
Jobb mint a DSG.
Semmi baj nincs a motorozásával a pilótának, teljesen jól tolja. Csak nekem volt furcsa, hogy felfelé használ kuplungot ilyen motoron... Utoljára 1 hengeres kétüteműn használtam. Sokkal élvezetesebb meg szerintem biztonságosabb is anélkül váltani... de ki hogy érzi.
Pályára meg gyertek minél többen, több csoport van, mindenki meg tudja találni a tempo szerintit.
Ahhoz hogy egy gyári gumiméretű motorról eltünjön a majré nem kell nagyot dönteni. Egy laposabb sporttúra guminál talán 30 fokot :D
Mondjuk én is olyanról vettem a cbr-t akinek három centi volt. De legalább megkímélt a motor :P
Utcán mindenki úgy menjen, ahogy mer és anyagi helyzete engedi. Ne másnak akarjon megfelelni, és másokat se veszélyeztessen. Hétvégén elgurultam Csesznekre, útközben pár motoros (gyorsaságiakkal) elhagyott, de nem érdekelt. A magam örömére motorozok, dinamikusan, de nem hülyén. Engem még a "majrécsík" vizslatása és fikázása tud felbosszantani. Ahogy Ekecselek is írta, a máséval örömmel döntögetek, de a sajátommal nem kockáztatnék. Annyira nem vagyok gazdag, hogy a "majrécsík" eltüntetése miatt százezreket kockáztassak. Arra jó a pályamotor és a pálya.
Na,hat hogy így rendbetétel a fogalmakat én nagyon örvendek.
Szóval a videón látható ipse sziiip motorkaval köröz jó időben egy pályán.
Precízen fogalmaztam?
Na hát ők nem pályáznak ,csak pályán motoroznak. Bár egy részük relatíve sem akar gyorsan menni.
A pályázós fejlődni akar. Az mindegy, hogy miben de fejlődni akar.
A nem pályázós meg pályán akar motorozni.
A cbr-en minél gyorsabban váltok annál precizebb. Szinte észre se venni.